✰ JOULUKUUN TÄHTÖSET viikkoon 17 ✰
Kommentit (89)
Nyt varovasti tänne puolelle ilmoittaudun!!! Viikonloppuna saatiin kaksi haamua ja tänä aamuna tuli vahva plussa! Täällä on toinen aamuvirkku naranjalle kaveriks:) En ole kauheesti tällä puolella käyny kurkkimassa mutta ainakin muutaman tutun bongasin tuolta kuumepuolelta. Naranja: Meille kävi myöskin niin onnellisesti että ekasta kerrasta tärppäs, itseasiassa kolme viikkoa sitten kävin kuparikierukan poistattamassa, joten samantien kävi salamatkustaja kiinni:) Samoin on kyllä käyny aikasemmistakin lapsista, että nopsasti on tärpänny! Ei ole täälläkään kovasti mitään oireita, mutta ihan kiva, koska ne kyllä kerkee tuleen vielä moneen kertaan. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, kai se on lähdettävä töihin...plääh.
Siinä se viikonloppu taas vilahti. Meni kyllä niin äkkiä, ettei oikein ehtiny taas huomatakaan. Sain tosiaan selkäni jumiin. On edelleen. Ja nyt on myös ylempää, eli hartiat myös tuskaisen jumissa ja päätä särkee jo heti näin aamusta. Mitähän tästä vielä tulee..
Miehen kanssa meni taistellessa lauantai. Eilen sit juteltiin perusteellisesti ja nyt tuntuu tosi hyvältä. Lapset meni mummolaan yöksi eilen ja oltiin ihan kahdestaan ilta pitkästä aikaa. IHANAA! Me saatiin puhuttua molempien mieltä painaneet jutut. Mies miettii näitä perinteisiä miehisiä vauva-juttuja: miten jaksetaan, miten pärjätään rahallisesti,ym. Ymmärrän kyllä häntä. Onhan hän niitä miettinyt jo pitkään, mutta nyt se on niin konkreettista, kun oikeasti olen raskaana. Se oli jotenkin hänelle tosi kova pala, kun tää mun selkä kipeyty. Hän muisti, miten kipeä olin tyttöä odottaessa loppuraskauden ja nyt pelkää, että se sama alkaa jo nyt. Toivottavasti tää nyt vielä tästä helpottais, ettei tosiaan loppuun asti olis tällanen selkä. Mut tosiaan ihanaa, et saatiin asiat puhuttua halki ja nyt saan sitä kaipaamaani hellyyttäkin vähän toisella tavalla..
Työviikko olis siis taas alkamassa. Ensi viikolla on onneks vappu ja sain sen perjantainkin vapaaksi, joten tän viikon ku jaksaa ni ens viikko menee sitten jo helpolla. Viikonloppuna on muuten ihanaa, ku ei niin kauheasti väsytä. Ja jos väsyttää, voi mennä lepäilemään. Tää mun jumitus on muuten sitä luokkaa, et jos olis vakityö ni varmaan olisin saikulla, mut nyt ei ole kyl mahdollista olla ku viimesessä hädässä, jos meinaan vielä vauvan jälkeen tonne samaan paikkaan päästä. Se on tätä pätkätyöläisen arkea.
Tulihan taas tekstiä. Nyt pitää mennä!
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja voimia jokaiselle!
t. iiiik ja hippunen 7+1
Nukuinpa viime yönä huonosti.. alavatsaa nipisteli illalla, ei kovasti mutta vähän kuitenkin. Ja jännitän jo nyt keskiviikon ultraa ;) Ensi viikolla on sitten jo neuvolakin..
Iloitsin viikonloppuna siitä, että paino ei ookaan noussu taivaisiin vaikka siltä tuntuu :) Meillä oli nimittäin vaaka rikki ja saatiin uusi tilalle. Eli housujen kiristys on vaan nähtävästi turvotusta mikä tulee ja menee. Eilen olin aivan tajuttoman väsynyt päivällä, tuntui et ei jaksa mitään. Illalla kuitenkin uni oli tipotiessään.. Tänään aamulla tuntui etten pysy pystyssä, huippasi ja suorastaan pyörrytti..
No mutta, tästä taas mennään. Mukavaa viikkoa kaikille!
Paljon onnea Anneiki ja tervetuloa mukaan tähtösiä odottelemaan!
Mulla onkin tänään " vapaapäivä" töistä, kun meidän tuleva koululainen on hurjassa flunssassa, en raaskinut viedä eskariin ja päiväkotiin tänään vaikkei kuumetta enää tytöllä olekaan. Onneksi töissä näihin suhtaudutaan aika joustavasti... Kyllä mullekin lepopäivä ihan hyvää tekee, vaikka just viikonloppua vietettiinkin! Oksentelusta en kärsi, mutta pahoinvointia on 24 h päivässä ja lähes kaikki tuoksut ja hajut ällöttää. Paha olo tulee, jos on vähääkään nälkä ja syömisen jälkeen on aina liian täysinäinen olo, mistä seuraa huonovointisuutta. Oikeastaan parhaat hetket päivässä ovat juuri se syöminen ja nukkuminen ;)
iiiik: tosi ikävää kuulla tuosta selästä, varsinkin kun sulla on ilmeisen pieniä lapsia siinä hoidettavana. Onneksi saitte miehen kanssa ainakin henkisesti oloa parannettua, fyysisesti pidetään peukkuja.
Mulla nousi paino suunnilleen kolmen viikon aikana yli 3 kiloa ja näin jo sieluni silmin sen jyrkän käyrän, mitä neuvolassa sitten tullaan piirtämään mun painostani; olin vähän kyllä järkyttynyt.. Ilmeisesti osa kuitenkin on turvotusta, koska nyt näyttäisi, että käyrä on muutaman päivän ollut laskusuuntaan :) Toki pitäis nyt olla tosi tarkka siitä, mitä syö, mutta kun se syöminen on jatkuvaa...
Mulla oli edellisessä raskaudessa raskausajan diabetes ja muistan kyllä miten epätoivoista oli, kun paino vaan nousi, vaikken mielestäni syönyt mitenkään erityisen epäterveellisesti tai paljon... Tuskinpa siltä säästyn nytkään, hyvä kun voi valmistautua etukäteen!
Oikein mukavaa päivää kaikille!
ViolaK 6+3
Vähäisillä oireilla mennään edelleen.
Tosin perjantaina paljastuin töissä.. Aamukahvipöydästä kun jouduin tekemään äkkilähdön vessaan ja esimieskin sattui olemaan meidän kanssa aamukaffella vielä :/ No naisvaltaisella alalla ei mikään jäänyt arvailujen varaan ja pakkohan se oli myöntää.. Vaikka olin kyllä ajatellut pitää " salaisuuden" ainakin kuukauden vielä.
Muuten ei sitten pahoinvointeja ole ollutkaan, vain väsymystä.
En ole vieläkään nlaan soitellut kun odottelen seuraavaa työvuorolistaa, et tietäs vähän suunnitellla tätä elämää eteenpäin.
Mieliala muutoksia muuten kyllä on ollut. Välillä tuntuu että ärsyyntyy ihan pienistäkin asioista.. Varsinkin jos lapset kinastelevat keskenään jne.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :D
Pyykkis 7+0
Naranja, Aneiki, Gnatte, Menninkäinen: Jopas on olltu hedelmällinen kuukausi, sillä meilläki tärppäsi yk1:stä. Todella onnekkaista ollaan. Vähän epäuskoinen fiilis välillä ollut, kun vielä pääsiäisen jälkeen mietimme päämme puhki, että aletaanko yrittämään ja hups, tässä sitä ollaan o-puolella.
Gnatte, joo, huomasin, että olit kirjoittanut, että nykyään ei välttämättä saa KELA-korvausta ultrasta. Mutta aattelinpa vielä kysäistä, jos joku tietäisi pk-seudun nykytilannetta. Kunhan vähän tulee päiviä lisää, niin teen pienen hintavertailun ja soitan jollekin lääkäriasemalle, joka tekee KELAlle suoraveloituksen. Vai miksi sitä nyt sanotaankaan. Niin kai ne tietää varmaksi.
Ihanan aurinkoista viikon aloitusta kaikille!
Canttarelli 4+5
Huh, mä ihan järkytyin kun laskeskelin noita omia raskausvikkojani ja tänään tuli 8 täyteen... eli kaks kuukautta jo. LA olisi 4.12, eli ihan joulukuun alkuun. Luulen kyllä, että ultrassa siirtyy vähän myöhemmäksi. Mutta sitä odotellessa nautin ajatuksesta, että näin paljon on jo kasassa.
Eilen tuli sitten ensimmäinen oksennus, hörppäsin lasin vettä, ja se ei kauaa sisällä viipyillyt. Onneksi kuitenkin muu vatsan sisältö pysyi vielä paikallaan. Mutta kyllä tämä vaikuttaa pahemmalta kuin esikoisen aikaan. Ja huomenna aloitus uudessa työpaikassa...apua. Kai ne ihmettelee kun oon koko ajan syömässä jotain. Ajattelin, että yritän pitää pahaa oloa loitolla imeskelemällä pastilleja pitkin päivää... Ei viitti oikein kulkea banaani taskussa työpaikalla ;) Lisäksi työnkuva tulee kai olemaan sellainen, että päivä liikutaan kohteesta toiseen työparin kanssa. Voi olla vaikeaa salata raskaus siltä, saa nähdä miten pian käry käy.
Jaha, mutta kellohan on niin paljon, että ruokala avautuu ihan näillä näppäimillä.... sinne siis.
Eilen illalla alkoi niin vietävä huimaus että jo itsekin säikähdin. En tiedä, onko verenpaine tosi alhaalla vai hemoglobiini (vai mikä), mutta näin pahaa huippausta ei ole vielä ollut. Vähäsen on kyllä huimaillut jo viikkoja mutta ei näin kovasti. Yritin käydä iltakävelyllä mutta ei siitä oikein mitään tullut kun koko ajan tuntui, että jalat menee alta :(.
Anneikille ja muille uusille joulutähdille plussaonnittelut, käykää lisäämässä tietonne tuonne 21.4. esittelypinoon :)! On muuten tosiaan meitä monia, joilla on heti kerrasta tärpännyt :O! Meillä vielä ihan kirjaimellisesti kerrasta, viime kierrossa siis pupuiltiin tasan yhden kerran ja se riitti... Harmittaa vietävästi niiden puolesta, jotka yrittävät jopa vuosia, vaikka eihän tietysti kukaan fysiikalleen mitään voi. No, on ainakin laskettu aika todella täsmällisesti tiedossa kun tiedän hedelmöittymispäivänkin! :D
Iiiikille jaksuja selän ja miehen kanssa. Onneksi saitte asioita puhuttua halki! Viuhalle tsemiä ultraan, tulehan sitten heti kertomaan kuulumiset! Niin ja Canttarelli (tai joku muu, jos tulee selvittäneeksi), kerro sitten jos ja kun ehdit Kelaan tai muualle soitella, mitä sieltä sanovat! Aion siis tosiaan joka tapauksessa mennä yksityiselle, mutta olishan se kiva tietää kuitenkin :).
Pyykkis olikin jo jäänyt töissä kiinni, minulla ei onneksi nyt sitä pelkoa kun olen esikoisen kanssa kotona! Vähän vielä mietin mitä teen, koska mulla alkaisivat työt syyskuussa ja ä-loma 15.11., tosin pitämättömiä lomia on pari viikkoa eli käytännössä olisin töissä 2 kuukautta. Tässä laskeskelen nyt kovasti, olisiko mitenkään taloudellisesti mahdollista olla vielä 2 kk kotona syksyllä (meillä miehellä todella pieni palkka).
Toivottavasti ViolaK:lle ei tällä kertaa sitä diabetesta pukkaa! Onneksi kuitenkin osaat epäillä etukäteen ja varmaan tiedät kaikki ruokavaliojutut ym., luulis että pysyy sokerit kurissa, ettei nyt ainakaan ihan taivaisiin pomppaa. Minäkin joudun painoni takia (voi minua) automaattisesti testiin. Viimeksi paastosokeri oli koholla muttei yli rajan, muut arvot ok. Saas nähdä miten nyt...
Ai niin vielä Naranjalta piti kysymäni, että eikös sulla olekin tänään 5+4 (eikä 5+2) koska mulla on tänään (Tekayn sivujen mukaan) 5+1 ja mulla on LA 21.12. eli 3 päivää sun jälkeen? Jos en nyt ihan ole erehtynyt :). S@s@lla onkin jo ihanan paljon viikkoja kasassa, perässä tullaan!
Tässä muuten vielä linkki sinne Tekayn raskauskiekkoon jos joku ei sivustoa tunne, on muuten hyödyllinen:
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54
Aurinkoista alkuviikkoa kaikille!
t. Gnatte 5+1
Näyttää kaikilla etenevän raskaus aika hyvin :)
Ite oon aika väsyny,mut sit taas välillä virtaa riittää.. Kokoajan paleltaa,mutta sitten poikaystävän luona on liian kuuma :D
On outoa.
Olen miettinyt pääni puhki että mitä tässä nyt tekis kun lopetan lukion
keväällä ja menisin uuteen kouluun keväällä,mutta onko järkeä mennä koska marraskuussa jäisin lomille vaavin takia?!? Ja sitten 3v päästä viimeistään jatkaisin opintoja..
Täällä raskaus etenee kuvotuksen, palelemisen, huimauksen ja kovien, kouristuksenomaisten vatsakipujen kera. Nyt OLEN huolissani - kaikki ei varmaan ole kipujen takia kunnossa. Tai sitten on. Yritin jo äsken soitella neuvolaan mutta pitkän puhelun kierrättämisen jälkeen sain minuuttiaikataulut jolloin voin varata neuvolajan. Okei. Koitan siis kestää.
Flunssakin iski ja hirvee väsymys.. Viikko ei siis ole alkanut oikein hyvissä merkeissä. Koulun suhteen tämä viikko on muutenkin kaamea, kaksi tenttiä ja isoja esitelmiä. Jotenki väsynyt olo.
Toivottavasti muilla on lähtenyt viikko käyntiin paremmissa merkeissä! Onnea uusille odottajille ja tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen. Kyllä tämä tästä :)
Kiviir 5+4
Jos sulla on kouristuksenomaisia kipuja, mun mielestä voisit käydä päivystyksessä. Siellä lääkäri tutkii. Saisit jonkinlaista mielenrauhaa. Eihän sulla vuotoa ole?? Toivottavasti kaikki hyvin!
Täällä työpäivä mennyt oikein mukavasti. Nyt täällä rauhottuu, joten loppupäivä onkin sitten vähän tylsempää. Oon kyllä pantannu itelleni hommia iltapäiväks, joten eiköhän tää päivä tästä kulu.
Viikonloppuna rakennetaan patio meidän pihalle! Ihanaa! Vihdoinkin saadaan kunnon paikka grillailuun ja oleskeluun. Sit nurtsi kohta kasvamaan ni piha alkaa jo näyttää pihalta. Taimia jo vähän viikonloppuna kattelin. Ihanaa päästä istuttamaan. Kun vaan tuo selkä kestäis.. Tykkäisin niin kovasti ite touhuta. Tylsää, jos vaan vierestä pitää kattoo.
Työhön keskittyminen alkaa näin iltapäivällä jo herpaantumaan. On niin kiva fiilistellä ihan muita juttuja..
Aurinkoista iltapäivää!
t.iiiik
Liittyisin uutena seuraanne. Ensimmäistä odotamme ja varsinaista yritystä takana on 6kk. Mulla on vatsaan sattunut tänään ja eilen ja olen vähän huolissani. Soitin tänään lääkärille ja sain ajan vasta vapun jälkeiselle viikolle. No, toivottavasti kaikki on hyvin. Ehkä jännitys tekee tätä...
Stiin@ (ehkä) rv4+4
En ole jaksanut kirjoitella aikoihin, ei vissiin syömiseltä ja nukkumiselta ehdi. ;) Olen kyllä lukemassa käynyt melkein päivittäin muiden kuulumisia.
Kaipaamiani oireita on sitten ilmaantunut, lähinnä tämä jatkuva, iltaa kohti paheneva pahoinvointi. Samaa joku toinenkin kirjoitti, että paha olo tulee syömisen jälkeen, kun maha on liian täynnä ja samoin aina kun alkaa olla nälkä. Hyvä olo tosiaan vaan mahan ollessa sopivasti täynnä. :D
Väsyttääkin aika kovasti. Olen kyllä iloinen että on oireita, vaikka aika rankkaa välillä esikoisen kanssa. Oma mieli on paljon rauhallisempi, oireet aina muistuttaa että jotain masussa tapahtuu.
Ultraa en ole vieläkään varannut enkä neuvolaa, pitäisi varmaan pikkuhiljaa.
Kiinnostaisi minuakin tuo Kelan korvaus asia, jos joku saa selville. :)
tyhjäsyli rv 7+1
meille ´rantautui vatsatauti ja tietenkin minäkin sen sain.Eilisen oksentelin ja olin sängyssä ja kaikenkukkuraksi aloin vuotaa verta.kaiken ihanuuden päälle.vuoto on loppunut mutta nyt taitaa pahoinvointi nostaa vatsataudin jäljistä päänsä.mies laittaa lapsille juuri ruokaa ja mun tekee käry ihan hirmu pahaa!oksetttaa.ja jalat ei kanna,saan ottaa tukea seinistä jos vessaan aijon päästä.
voi voi...
ultraan menen uudelleen tälläviikolla jahka jaloilleni pääsen.pakko tarkistaa onko kaikki edelleen hyvin,vuodosta huolimatta.lähinnä se oli ruskeaa tuhrua mutta kertaalleen oli ihan kirkasta vertakin...
stressiä!
Nytkin makoilen sängyssä,läppäri sylissä.rv:t nyt 7+2 jos vaan kaikki hyvin siis
Voi sua! Toivottavasti tosiaan kaikki masussa hyvin! Mulla oli edellisessä raskaudessa näillä main kans mahatauti ja se oli jotain aivan järkyttävää! Muutenkin huono olo ja sit iski se kamala tauti. Onneks ne ei yleensä kestä kauan.
Täällä jonkin verran lisääntyvää yökkimistä. Mä siis oon perinteisesti harrastanu sellasta tyhjän yökkimistä ja näköjään se nytkin astuu kehiin. Vähän myöhemmin vaan ku aiemmissa raskauksissa. Tai olihan mulla tossa ihan alussa, mut nyt oli jonkin aikaa taukoa. YÄK!
Eilen touhuilin pihamaalla ja selkäkin oli jo parempi. Mä lapioin hiekkaa ja multaa.. En osaa tehä sitä rauhassa, joten huhkin aikalailla. Sit kivisteli mahaa.. mä mietin et minkähän verran siellä uskaltaa riehua? Aiemmissa raskauksissa en kauheesti hanttihommia tehny, mut nyt tota hommaa olis ja tekis niin mieli touhuta. Mulla on ollu molemmissa raskauksissa supistelua puolesta välistä asti, joten jos menee niinku aiemmin ni kovin kauan tätä lystiä ei voi jatkaa kuitenkaan..
Nyt pitäs taas lähteä sinne töihin. Tiistai vasta eikä huvittais yhtään. Olispa ihanaa, kun sais olla lasten kans vaan ulkona koko päivän, ku aurinkokin niin ihanasti paistaa!
Iloista tiistaita!
t.iiiik ja hippunen 7+2
sängyn petaaminenkin yli voimavarojen.illalla menen ultraan 18.30.pelottaa kauheesti,jos tää nyt menee vikaan!elämä jatkuu mutta kyllä sitten itketään!mä jo mietin yöllä miten kerron mitä on tapahtunut,eli joku pieni osa musta tuntee ettei kaikki olis hyvin.toivottavasti se " tunne" on väärässä!
Voi petite-te! Tuossa olotilassa varmasti kaikki tuntuu kauheammalta kuin oikeasti onkaan! Pikkusella luultavasti on kaikki aivan hyvin verenvuodosta huolimatta. Ymmärrän kyllä huolen, mutta uskon, että kaikki on mainiosti :) Koita kestää iltaan asti ♥ Tulethan sitten kertomaan meillekin pian, että mitä ne siellä sulle sanoivat?
kiviir: Sullakin oli niitä kouristavia kipuja... Huh! Ovatko hellittäneet??
Gnatte: Kyllä mulla ainakin omien ja Tekayn laskujen mukaan pitäis juur tällaset ärveet olla :D En sit tiä jos toi pikkunen ero johtuis siitä, et mulla on kierto sen 26 päivää, eikä 28 niinku keskimääräsesti " pitäis" olla :) Ja viimeset menkat oli 15.3. lauantaina. Olishan se kiva, jos olisinkin pari päivää pidemmällä, mutta niin tuskin kuitenkaan on... ;) Pöh!
iiiik: Toivottavasti selkä pysyy nyt kunnossa sen aikaa, et saat rauhassa touhuilla sen pihas kanssa, kun oot siitä niin intona :D Hauska lukea sun tekstejä, kun niissä oikein huokuu se into niistä pihatouhuista :D
viuha: Mäkin oon luullu, et paino on noussu tiäs kuinka paljon, en oo ees vaa' alle uskaltanu astua. Tänä aamuna kuitenkin sen tein, ja se näyttikin vain 61kg. Eli ei lainkaan paha, 2 kiloo plussaa, mut luulis, et tässä nyt hetken pysyy, ainakin ennenku vauva ja sen oheiskudokset alkaa kasvaa :) Toivo on korkeella. Mulla on kans nimittäin aika karmee turvotus, ja sekin ainoastaan mahassa :D Ja eniten viä alasiinä. Hyh! Nooh, se on elämää! Ja onhan tässä nyt niin ihana asia kyseessä, ettei pikku turvotuksista kannata ressata.... Hummmmmm ♥
s@s@: Jäikö oksentaminen tohon yhteen kertaan vai ootko joutunu kärsiin siitä useemminkin? Hyi, kuulosti kurjalta! Mulla oli eilen aamulla oikein kunnolla paha olo bussissa koulumatkalla... Oikein kans oksetti. Mutta en joutunu okselle :) Tänään sitten taas ei mitään ongelmaa.. Kummallista. Nooh, toivottavasti pastillit on auttanu sua selviämään päivistä kunnialla :)
Mä skippasin tänään koulun, vaikka alunperin olin meossa sinne ajoissa lukemaan huomiseen isoon tenttiin. Aamulla läksin pysäkille ja kun bussi oli jo tulossa, aloin ajatteleen, jätinkö hiustensuoristajan päälle vessaan... Päätin kuitenkin hypätä bussiin ja mennä koululle. Koko matkan Turkuun asti hikoilin siellä bussissa ja pelkäsin tulipaloa :D :D Nooh. Loppujen lopuks päätin tulla takas kotiin, tarkistamaan asian. Istuin sitten samassa bussissa toiset puoli tuntia kotiin vain huomatakseni, että suoristaja EI ollut päällä... Argh :D Siinä sitten päätin suosiolla jäädä kotiin vaan lukemaan, vaikka olisinkin vielä kerenny kouluun.. Nooh. En missannu ku yhen luennon, ni ei se oo niin paha! Ja muuten en oo ollu koulust poissa lainkaan koko kevään aikana :) heh. Mutta että näin täällä meillä tänään!
.:Naranja:. rv 5+3
Voimia sulle Petite-te, toivottavasti kaikki on hyvin ja varmasti onkin!
Mulle iski n. tunti sitten aivan järkyttävä väsy, siis ihan tuosta noin vaan. Tuntuu että en jaksa tehdä/ajatella mitään ja pitäis tässä kuitenkin jotain tehdä kun töissä olen.. :) Kävin äsken ruokaa hakiessani äkkiä H&M:llä ja voi miten ihania vauvanvaatteita siellä on! En uskalla tosin niitä kovin paljon ihailla, mutta sivusilmällä vilkaisin kuitenkin ;)
Menis vaan aika äkkiä.. huominen jännittää ihan mahdottomasti! Olen yrittänyt varautua henkisesti myös ikävämpiin uutisiin, kaikkihan on mahdollista.. paras tietysti olisi kun ei ajattelisi etukäteen koko asiaa, mutta minkäpä itselleen voi..
On ollu aika vilkas päivä töissä. Ja ensimmäistä kertaa on ollu koko päivän kuvottava olo. Yökkäilen vähän väliä. Nytkö se sitten tosiaan alkoi!? Pari päivää sitten valittelin et on sellanen olo niinku ei raskaana oliskaan. Nyt tuntuu vähän toisenlaiselta. huh. Taas on sellanen olo et ku sais vaan nukkua!
Naranja: Tässä vaiheessa kevättä on sitä intoa pihahommiin, mut odotappa pari kuukautta ni täällä voi olla toinen ääni kellossa. ;) Pitää nyt hyödyntää, kun intoa on..
Pitää vielä yrittää tehdä töitä pari tuntia.
Voi, mä niin toivon, et meillä kaikilla menis kaikki hyvin! Petite-te: Tulethan heti kertomaan, kun jotain selviää sun tilanteesta. Hengessä mukana! Uskon, et kaikki hyvin.
t.iiiikkis
Mä en olekaan pahemmin tänne kirjotellu, oon kyllä kaiken aikaa teidän muiden kuulumisia seuraillut :) Itellä ei vain oikein oo tapahtunu mitään ihmeellistä.. Tää on vaan tällasta oleilua, kun eipä noita oireita oo mitenkään järkyttävän paljoo, jotain pientä vain, ja elämä siis kulkee normaalia uomaansa :) Hirveästi odotan, että tästä tulee vähän " konkreettisempaa" , kärsimätön kun olen ;) Noh, viikon päästä soitan sitten sinne neuvolaan, ni sitten on jotain mitä odottaa.
Mä en ollu kans ajatellu ollenkaan tota kouluasiaa.. Tietty joskus puhuttiin siitä, ettei joulukuu olis ehkä kuukausista mieluisin olla syntyny (avokias sillon enemmän tätä mieltä), mutta sitten aateltiin, ettei niitä lapsia noin vain tule, ja kokeiltiin onneamme. Tässä nyt sitten ollaan, päästi o-puolelle suoraan yk1:ltä, että todella onnekkaita kyllä ollaan :)
Tää oli nyt vaan tällanen lyhyt omanapailu, koska pää on todellakin ihan tyhjä :D Förlåt mig! Kuullaan taas, kun on saanu ostettuu sen kauankaivatun uuden pään :D (tänään pitäs viä tilastotieteen tenttikin mennä läpi - hyj!)
.:Naranja:. rv 5+2