Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

✰ JOULUKUUN TÄHTÖSET viikkoon 17 ✰

21.04.2008 |

Jaahas! Jälleen uusi viikko aluillaan - hyvä niin :)

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mua viisaampi (kokeneempi) miksi eri nettilaskurit antaa eri L.A:n?

Mulla oli suht säännöllisen epäsäännöllinen kierto (jep-jep), joten se saattaa vaikuttaa niihin joihin kp:t laitetaan. Nää on tietty henk.koht. asioita, niihin vaikuttaa monet asiat ja ultrassahan se varmistuu, mutta jäin ihmettelemään asiaa...

Stiin@

(joka surffailee, koska muuten menee hermot miehen x-box pelaamiseen..) =)

Vierailija
82/89 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan sitä pienennetty aiemmasta? Kooksi oli nyt mainittu 68 cm (ennen ollut muistaakseni jopa 80 cm).

Mietin vaan, jääkö se meillä joulukuisilla sitten melkein käyttämättä - keskimäärinhän vauvelit varmaan käyttää 68 cm vaatteita siinä kesäkuussa...

Eli syksyllä kun toppapuvun tarvetta on, voi puku olla jo pieni.

Kevättalvella sitten ehkä vähän ehtisi käyttää.

Itse kyllä ajattelin ostaa kuitenkin jonkun pienen puvun, ehkä 56 cm tms. siihen ihan alkuun, niin saa sopivampaa.

Muutenkin se edellinen pakkaus oli kivempi, muistan kun sitä ihailin ja kuolasin mutta nyt sitten tulee tämä... no, hyvä tietysti sekin (en vaan pidä esim. keltaisesta väristä yhtään).

Hyvää oli se, että vaatteiden koot vaikutti olevan pääosin vähän pienempiä kuin ennen, olikin hassua pitää isoilla vauvoilla jotain piukkoja potkuhousuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmainen kutsui päivään puoli 6=)

Äitiyspakkauksesta:en ajatellut ottaa.vaatetta on kyllä kertynyt.pienen toppapuvun,56-62cm ajattelin ostaa talvea varten vauvalle.varmasti äp toppapuku jää joulukuiselta vähän turhaksi.

la:n määritys laskureilla.ne laskurithan tosiaan suurin osa laskee niin että sulla on tarkka 28:n päivän kierto.luulen että heittoa päiviin tulee juuri siksi ja myös jos ne ei muista laskea karkausvuotta.

mullakin vähän vaihtelee eri laskureilla annetut la:t.

tekay.fi:n kiekko on kyllä paras ja luotettavin!

on:mulla on iksenyt ihan kunnolla levottomat jalat öisin.harmillista kun muuten nukuttaisi vaan jalat ei anna rauhaa.

Onko kellään mitään hyviä APUJA levottomiin jalkoihin?

Magnesiumia syön ja se ei ainakaan vielä tunnu auttavan...

täytyypä lähteä aamupuuron keittohon=)

Ihanaa kun aurinko tulvii taas ikkunoista sisään!!!!!

Petite-te ja bebe rv 8+0

Vierailija
84/89 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkoista lauantaita minultakin! Olen kamalan laiska ollut kirjoittelemaan foorumille iltaisin kun työpäivät ja kotia pääsy venyy aina ja päivät tuntuvat vievän kaikki voimat! En onneksi koskaan ole aamulla väsynyt niinkuin joku raukka jo oli valmiiksi kuin ei olisi nukkunut yöllä lainkaan; ainut lohdutus ainakin minulta vain se että jonakin päivänä väsymys vain on poissa sitten yllärinä taas palaa seuraavana päivänä... ( voi kun nämä kuuluisi vain alku raskauteen) Mutta olemme positiivisia ja ajattelemme paksusti!!!

Tämä on kyllä ihana joululahja- paja! Toivonmukaan kaikki saavat odottamansa nyytin joululahjaksi! En olekaan koskaan näin hartaasti ja etuajassa alkanut joululahjoja valmistelemaan! Tänä jouluna kinkku ei tule olemaan juhlapöydän kunkku:-) ( nöyrin mielin kuitenkin hartaasti odotan ja toivon et kaikki menee hyvin)

Täytyykin katsoa tuo äitiyspakkaus...muistan aikoinaan miten juhlallinen hetki oli hakea tuo ihana laatikko postista kotiin. Se oli sellainen elämää suurempi hetki- asiat silloin jotenkin konkretisoituu lapsen saannista tuon pakkauksen myötä...ehkä kuulostaa hassultakin mutta olin silloin nuori tuleva äiti ( ehkä tilanne nyt hieman erilainen mutta hienoa se kuitenkin on saada!) Nyt elämää suurempi hetki oli saada tämä raskaus!

Nauttikaa kauniista päivästä ja yökkäilijijöille ja väsymyksen kourissa oleville toivon viimeistään huomiseksi mukavaa päivää!

Vierailija
85/89 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan myrtti ja vihdoinki! Ja Ekstraonnittelut leeloolle!!! Olin jo silloin aivan tippa linssissä, kun luin sen karun tekstin esittelypinosta.

En oo käynyt vielä kattoon äp:sta, mutta otan sen joka tapauksessa. Kyllä mä luulen, että sitä toppapukuakin pystyy käyttämään jo ekana talvena. Hyvähän se on kun se on vähän reilu, pysyvät lämpimänä ja eihän se niin pienenä haittaa kun ei ne kuitenkaan niin paljoa liiku.

Eilen taas vihloi niin hirveästi vasemmalta puolelta alavatsaa, että olin ihan varma, että nyt se sieltä varmaan tulee ulos, vaan eihän sillekään tässä vaiheessa kukaan mitään voisi... Ultraan vielä kuukausi aikaa ja sinne asti meinasin jaksaa odottaa.

Pojalla oli 1-v synttärikekkerit. On se vaan niin hauskaa seurata niiden pikkuvipeltäjien touhuja... En hirveesti jaksanut mitään laittaa, kakkua ja keksejä vaan. On tässä niin väsyksissä koko ajan ja töissäkin pitäis jaksaa käydä. Etukäteen oli kauheat suunnitelmat synttäreille ja sitten kun se aika koitti, en jaksanutkaan tehdä mitään... Mutta hyvin ne meni nytkin. Aina sitä vaan odottaa itseltään enemmän kuin mihin pystyy ja kerkeää.

Taidan ottaa pienet päiväunet kun tuo poika nukkuu vielä. Kirjoitelkaahan taas kuulumisianne!

angorainen 5+5

Vierailija
86/89 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittautuminen vain, nyt jäävät henkilökohtaisemmat kommentit väliin tällä kertaa! Aamulla kävin shoppailemassa esikolle vaatteita. Olin luullut, että mulla on paljonkin koon 80 vaatteita mutta eipä ollutkaan! Osa oli nimittäin kasikuutosia ja kun setvin siitä joukosta nyt sopivat, niitä ei kovin monta tullut. Ja tuo jätkä liikkuu jo niin paljon + syöminen on yhtä husimista, joten sellaista peruskäyttövaatetta tarvitaan. Sinkaisin siis aamulla ensin yhdelle kirpparille ja sitten vielä Kappahalliin alennuskuponkieni kera :D sekä (juu) Tarjoustaloon. Tarkoituskin siis oli ostaa sellaisia vaatteita, joista ei niin ole väliä tuon pikku tutkimusmatkailijan kanssa.

Kovasti jaksuja kaikille pahoinvoiville, oon kyllä niin onnekas kun ei itsellä ole paljon mitään! Tervetuloa kaikille uusille myös. Ä-pakkausasiaa vielä sen verran, että siellä on kyllä aika reilun kokoisia ne vaatteet. Tai ainakin 2007 pakkauksessa oli. Itse esim. pakkasin vasta tällä viikolla pois viimeiset äp:n seiskakymppiset (yhdessä ostettujen seiskanelosten kanssa) ja poitsu tosiaan siis käyttää nyt kokoa 80!

Vierailija
87/89 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikonlopusta,kun niin hiljainen pino=)

Mutta niin pitääkin,äkkiä voi taas sataa päivätolkulla!!!

Paistoin tuossa juuri perheelle pekonit ja munat,itse en kyllä pystynyt syömään.

Ulkoilua kuuluu ehdottomasti tähänkin päivään.Joten heipat täältä!

Petite-te ja bebe rv 8+1

Vierailija
88/89 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosiaan ihanat ilmat nyt viikonloppuna, minä addikti kyllä silti vaan koneella ;). Kohta lähdemme vauvauintiin, joten pikaisesti vaan pari riviä.

Petite-te kyseli raskaudesta kertomisesta. En ole vielä kertonut sukulaisille tai tuttaville, ajattelimme odottaa siihen 5.5. olevaan varhaisultraan. Jos siellä on kaikki hyvin, sitten ajattelimme kertoa. Viimeksi odotimme sen 12 viikkoa täyteen, mutta jotenkin nyt ajattelen, että onhan se keskenmenoriski viikko viikolta pienempi jo nyt, ja toisaalta vielä rv 12 jälkeenkin voi tapahtua ikäviä (vaikka se onkin erittäin harvinaista, joten älkää nyt säikkykö!).

Angoraiselle jaksuja kipuihin. Minullakin muuten usein on jostain syystä vihlontoja vain toisella puolella. Ja aina välillä tuntuu myös sellaista menkkamaista jomotusta. Toistaiseksi kuitenkin kaikki hyvin, tuntemuksista huolimatta! :) Stiin@n nettilaskurikysymykseen en muuta osaa sanoa kuin muutkin, että toiset laskurit huomioivat kuukautiskierron pituuden ja toiset eivät. Kannattaa ehkä tässä vaiheessa kaikista laskea sen standardin eli 28 päivän kierron mukaan, koska sen mukaan neuvolakin elää. Itselleen voi sitten omaksi huvikseen katsoa " oikean" lasketun ajan :) kierto huomioiden.

Jet-haikaran kanssa jaan kyllä ihan tuntemukset ä-pakkauksesta, tosiaan tuntuu haikealta olla sitä nyt ottamatta. Ei vaan yksinkertaisesti kannata, vaatetta on kamalasti ja kaikki tavaratkin tallessa. 4.x:lle jo vähän tuota vaatekokoasiaa pohdinkin ja juu, luulen että keskellä talvea syntyvältä se toppahaalari jää kyllä käyttämättä, ellei sitten jollekin mene seuraavana syksynä. Se on nimittäin tosi reilu se haalari vaikka siinä lukeekin 68 cm.

Miten muuten Emmizle, oletko tullut johonkin tulokseen sen koulun suhteen? Ja sulle mun piti jo aikaisemmin mainita mutta unohtui, että minulla myös yksi luokkakaveri lukion ekalla vain päätti, että hän haluaa lapsen, ja sai myös. Saman miehen kanssa ei tosin ole enää yksissä (mikä ei tarkoita, että sulle niin kävisi) mutta vauvanhoito ainakin sujui niin onnistuneesti, että 25-vuotiaana hänellä oli jo 4 lasta! Kävi sitten lukion myöhemmin iltaopintoina loppuun ja sitten opiskeli ammattiin.

Seulajuttuihin vielä. Pyykkis ei aikonut mennä, ja Iikkis ei ainakaan np:hen. Iikkiksellä oli kyllä hyvä pointti, että rakenteessa katsotaan paljon muutakin. Täytyy ihan miettiä, josko siihen sitten menisi ja np:hen ei? On tämä vaikeaa. Taidanpa jutella myös lääkärin kanssa silloin varhaisultrassa, olen käynyt hänellä muutaman kerran ennenkin ja tykännyt kovasti.

Kiville vielä jaksuja pahoinvointiin, minulla onneksi LeeLoon tavoin oireet ovat suht vähäisiä. Tulevat ja menevät eivätkä onneksi oli hirveän voimakkaita silloin kun tulevat. Jopa kahvi menee hyvin alas :). Jeps, mutta nyt pakkailemaan uintikamoja. Iltapäivällä voisi yrittää jaksaa taas lenkille. Minäkään en oikein saa terveellisesti nyt syötyä kuten LeeLoo kirjoitti, suuhun menee mitä käteen sattuu kun ei oikein ole tuota ruuanmaittoa. Täytyy sit yrittää kävelyllä pitää verensokerit ja paino kurissa...

Vierailija
89/89 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pari riviä sitten tulikin :D