Anteeksi " ystäväni" , aion viedä perheesi.
Kommentit (82)
Ystäväni on tosiaankin " hirmuliskoäiti" ja perheensä tuntuu olevan enemmän kuin kypsä.
Minä olen hyvin, hyvin läheinen lasten kanssa ja lähentynyt miehenkin kanssa tasolle, jossa ajattelen miehenkin ymmärtävän pointin.
Varma en vielä ole, mutta uskoisin, että miehen kanssa kohta ollaan paremmat ystävät kuin " ystäväni" kanssa milloinkaan.
Ja sen vielä haluan sanoa, etten ole, enkä halua olla se toinen nainen, vaan tässä tapauksessa minun olisi pitänyt olla se ensimmäinen!
Tarkoitan sitä, että kaikki minun toiveeni ja haaveeni kultinoituvat tähän isään ja lapsiin. Perheen äiti ei todellakaan tunnu välittävän heistä.
T. ap
Vierailija:
Varma en vielä ole, mutta uskoisin, että miehen kanssa kohta ollaan paremmat ystävät kuin " ystäväni" kanssa milloinkaan.
T. ap
Saavat psykoja päähänpistoja sitten kun suunnitelmat eivät mene ihan nappiin. Ehkä olisi paras vetäytyä takavasemmalle ap, ja hankkia elämä.
kuin äiti ,joka ei tykkää edes omasta perheestään.
Ja sitä yritänkin sanoa, että tiedän että lapsilla on äiti ja tällä miehellä vaimo. Mutta kun se äiti/vaimo on HUONO!!!
Jos minä, jolle ei ole suotu sitä haluamaani perhettä haluan tämän naisen perheen (josta tämä nainen ei edes tykkää), niin mitä outoa/sairasta siinä on??
Kaikki ovat onnellisia..
t. ap
mutta jos ei olisi, ap olisi malliesimerkki pelottavasta sosiopaatista.
Tai olet juuri katsonut Hollywood- elokuvan, olikos se nimeltään " Käsi joka kehtoa keinuttaa" .
tosin se on yh, että lapsia löytyy. Luulen että käytös juontaa juurensa menneisyyteen, jossa epänormaali isä-tytär-suhde ja ilmeisesti myös jonkinsorttista insestiä. Ei tajua hakea ammattiapua, vaikka sitä on suoraan ehdotettu.
Perheeni jokaisella jäsenellä on sen verran arvosteluykykyä että loistava suunnitelmasi tulee ennen pitkää kariutumaan
Vierailija:
kuin äiti ,joka ei tykkää edes omasta perheestään.Ja sitä yritänkin sanoa, että tiedän että lapsilla on äiti ja tällä miehellä vaimo. Mutta kun se äiti/vaimo on HUONO!!!
Jos minä, jolle ei ole suotu sitä haluamaani perhettä haluan tämän naisen perheen (josta tämä nainen ei edes tykkää), niin mitä outoa/sairasta siinä on??
Kaikki ovat onnellisia..t. ap
Kaikki ovat onnellisia? Tarkoitat varmaan itseäsi! Lapset eivät KOSKAAN ole onnellisia ilman omaa äitiään. Sä et taida tietää lapsista mitään!!! Jos lapsilla on huono päivä niin silloin kaikki naapurin tädit/sedät on kivempiä mitä oma äiti/isä. MUTTA oma äiti on oma äiti ja oma isä on oma isä vaikka miten mokailisi! Sä et koskaan voisi viedä heidän äitinsä paikkaa!
Hanki oma elämä, jos tämä ei ole provo. Se että sä et ole jotain saanut, ei tarkoita että sun pitäisi yrittää ottaa se toiselta!
Etkä sinä tiedä tasan tarkkaan edes mitä heidän perhe/avioelämänsä on. Siitä on vaan sun kieroutunut näkemyksesi.
T: joku kenen " ystävä" et ainakaan ole
ja varmastikaan ei sulle perhettään ikinä luovuta, voit olla varma. Se on hyvä että sanoo moisia kuin että patoaa sisälleen. Sanoa voi mutta ei varmasti pohjimmiltaan tarkoita! Varo vaan touhujasi, naisen kosto on suloisempi kuin ikinä luuletkaan;-)
kuin äiti joka on kantanut heidät kohdussa, synnyttänyt ja hoivannut.
Tästähän tulee oikein hermopäitä kutkuttava provo! Laitahan ap vettä myllyyn, niin saadaan vähän jännitystä tähänkin palstaan!
Ja mistä päättelee että itse olisi PAREMPI? Perheenperustaminen, äitiys ja avioliitto ovat elämänkouluja, joissa ihminen oppii paljon sellaista mitä ei osannut edes kuvitella olevan olemassa. MM. oman rajallisuutensa, vahvuutensa ja heikkoutensa. Sulla ap ei ole selvästi aavustustakaan tällaisesta todellisuudesta, vaan elelet teinitason hörhömielikuvissa millä ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ TODELLISEN ELÄMÄN KANSSA. Eikä perheitä noin vaan viedä; kaikilla ihmisillä on oma tahto. Eikä elämää mitata hyvä/huono- perspektiivissä.
Minusta tuo sun käsityksesi siitä että sä olisit joku pelastava enkeli jollekin HUONOLLE on hyvin huolestuttavaa- jos olet aikuinen, se on sairasta. Harhaista. Toisekseen vanhemmuuteen kuuuluu sekä hyviä että huonoja asioita, ne opitaan arjessa. Nuo sun visiot on fantasia- ja suuruudenhulluuskuvitelmia pienessä mittakaavassa. Eikä ne ole terveitä. hae itsellesi apua ennen kuin ne alkavat vahingoittaa toisia ihmisiä.
Toivottavasti et ole hoiva-alalla.
muista että ei ole palautusoikeutta. Ei edes tappelevilla murkuilla
JOs et olisi tuntisit tuossa tilanteessa perheen äitiä kohtaan myötätuntoa ja auttaisit häntä. Sinä olet psyykkisesti saisras, ei sinusta voi tulla lapsille hyvää äitiä. Varsinkaan kun et ole heidän äitinsä. Mun lapset ovat monta kertaa leikkineet ajatuksella että joku naapurin äiti olisi heidän äiti-ja ihastuneet hoitajiinsa ja silti minä olen ainoa, oikea, paras.
Toivottavasti miehellä on yhtään järkeä päässään ja ymmärtää mikä käärme sinä olet.
t.55
et voi heitä omistaa - koskaan. Miehen lapsilla tulee aina olemaan vain yksi " oikea" äiti ja se on heidän oma biologinen äitinsä. Sen totuuden joudut aina kestämään.
Ja oletko tullut ajatelleeksi, että miksiköhän lasten äiti on aina väsynyt? Ehkä mies on sellainen että ei osallistu kodin askareisiin eikä lasten hoitoon tasa-arvoisesti vaan kaikki jää ko. äidin vastuulle. Siinä väsyy nainen kuin nainen.
Et pysty ikinä hyppäämään lasten äidin saappaisiin vaikka kuinka yrittäisit. Toisen perhettä ei voi saada itselleen. Teitä olisi uusioperheessä tavallaan sinä, mies, miehen lapset ja lasten äiti. Ydinperhettä et voisi koskaan saavuttaa.
Olisit lapsille aina se toinen täti, iskän naisystävä. Ja näkisit lasten oikeaa äitiä usein mikäli hän suostuisi antamaan lapsensa miehen ja sinun hoitoon esim joka toinen viikonloppu. Tai sitten jos lasten äiti suuttuu sinuun niin ehkä hän hyväksyisi vain sen että mies vierailee yksin lasten luona hänen kotonaan.
Lopuksi täytyy sanoa että olet todella empatiakyvytön ihminen, sillä oikeastihan ystävien tulisi tukea toisiaan eikä miettiä petosta toisen selän takana...
Luulet, että sinusta tuosta vaan tulee niin hyvä äiti toisen lapsille.
Ymmärrän kyllä, miksi olet sinkku.