Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi " ystäväni" , aion viedä perheesi.

Vierailija
19.04.2008 |

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täältä löytyisi uusi kohde. Sovitaan aluksi vaikka vaan kuukaudesta. Jos pärjäät, maksan vielä sulle lasten ja mieheni viihdytyksestä jatkossakin.

Luonnollisestihan olen lapsilleni se ainoa äiti jatkossakin, mutta kun kodinhoitajan/huoran paikkaa olet hakemassa, niin täältä löytyy avoin paikka myös. Eikä sun tartte edes esittää ystävää, mulla on omat ja rakkaat ennestään. Kunhan hoidat hommas, niin mulle jää aikaa hoitaa itteeni ja harrastuksille sekä työlle.

Juu, ja mies on ihan hauska, hyvännäköinen ja mukava ainakin ekat pari vuotta tai ainakin siihen asti että väsähdät (mutta siitä ei kai sun tapauksessas ole huolta).

Vierailija
22/82 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä onneton perhetarina kuuluu kellekään umpi tuntemattomalle? Mikä ajatus sinulla on takana, kun tänne tätä kirjoittelet?

Ja toisekseen, kirjoituksistasi huomaa monesta kohdasta että sinulla ei ole kaikki aivan hyvin. Et ehkä itse huomaa sitä. Sen, ettet ole ihan tasapainossa huomaa muustakin kuin tästä huisista suunnitelmasta pelastaa tai kaapata toisen ihmisen perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa siitä, että ilman muuta pidät miestä ja lapsia sinulle kuuluvana. Se, että uskot, että " niin kuuluukin olla" ja " niin on tarkoitettu" , kertoo, ettei ajattelussasi ola kaikki ihan kohdallaan. Et ymmärrä, että näitä asioita ei päätetä " jossain" , vaan jokainen ihminen vastaa itsestään ja tekee omia päätöksiään, joista sitten kantaa vastuun.

Vierailija
24/82 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne kehittynyt?

Pidän sulle peukkuja, mulla on vähän samanlainen viritys kesken!

Älä välitä täällä saamastasi morkkauksesta, kirjoittajat vain pelkäävät oman perheensä puolesta, kun tunnistavat omia piirteitään kuvailemastasi " äidistä" .

Vierailija
25/82 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen luonne ole kaksinen, mutta sillä on aika hyvät tissit.

Vierailija
26/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tämä suunnitelma jo toteuttamisasteella?

Vierailija
27/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko " ystäväni" , että antaisin sen tapahtua?

Luuletko, ettei mieheni tiedä pahintakin sinusta?

Vierailija
28/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sinä et edes ymmärrä, millaisen kultakaivoksen päällä istut. Sinä et ymmärrä lapsiasi, etkä ainakaan miestäsi. Minä olen se lapseton sinkku, joka ansaitsi tuon kaiken. Et sinä, joka et edes lapsista pidä.

Oletko huomannut, miten " ujuttuduin" teidän perheeseen? Ensin sinun ystävänäsi, sitten lastesi leikkitätinä.

Pikkuhiljaa (olet varmaan huomannutkin), olen päässyt miehesi kanssa naureskelemaan turhille hörhöilyillesi, siivoamisille yms..

Nykyään asetelma on minä, lapsesi ja miehesi vastaan sinä, kun se ennen oli ihan jotain muuta.

Tiedän, ettei sinulla ole aavistustakaan tästä, miehelläsi ehkä pikkuinen, mutta jo tässä vaiheessa haluan pyytää anteeksi aiheuttamaani, mutta koen, että se on meidän perheittemme kohtalo

Ensimmäinen naula on lyöty avioliittosi arkkuun. Monta niitä on jäljellä, mutta vasara on ihan tässä.

Anteeksi!!

T. AP

Vierailija
29/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mars lääkitystä hakemaan

Vierailija
30/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan.

Vierailija
31/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan joo, mieskinkö on tietämätön tästä tempustasi? Et sitten ole vietellyt miestä vielä. Ja siivoaminenko tekee naisesta hörhön?

Vierailija
32/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nimenomaan haluasin jonkun leikittämään lapsia, että saisin siivota.

Meillä ei kyllä siivota eikä hörhöillä, mutta jotain muuta vikaa varmaankin löytyisi - sellaista, joka saisi kaltaisesti sinkun kuvittelemaan että mieheni ja lapseni ovat jotenkin onnettomia.

Oletkos ajatellut sitä, miksi nimenomaan ystävälläsi ja hänen kaltaisillaan on perhe, eikä sinulla?

Vierailija
33/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies onkin lähettänyt eropaperit, joten minä voitin!!=)

Go for it!

Vierailija
34/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se totuus sullekin paljastuu...

Vierailija
35/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuuteen taipuvaisen äijän toki saa helposti, mutta miksi ottaa semmoista riesakseen?

Vierailija
36/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sano tätä sääliäkseni. Olen ihana juuri tuollaisena kuin olet. Tule toki kimppaäidiksi. Helpottaisi elämääni kovin. Ei toista ihmistä voi omistaa. Ei miestä eikä lapsia. Valinta on heidän. Ja jos he haluavat olla kanssasi, on heillä tod. näk. onnellisempi elo sinun kuin minun kanssani. Ja silloin kun rakastaa jotakin todella paljon, asettaa heidän tunteensa ja tarpeensa omansa etusijalle. Heidän onni on munun onnellisuuteni. Niin kovin heitä rakastan. Ja myös sinua. Vaikka nyt sinun on sitä vaikea ymmärtää. Minä olen vahva. Taivun, vaan en katkea.

Vierailija
37/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ystävänä" mun on pakko sanoa, että se yrittää tota kaikille. Olenkin aavistellut tätä, kun aloit yhtäkkiä osoittaa innostusta lapsiamme kohtaan.

Aika velikulta, tekniikkahan toimii kuin junan vessa xD

Vierailija
38/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
39/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minulle kertonut, miten olisi helpompaa ja mukavampaa sinkkuna ja lapsettomana.

Se käy kyllä minulle, olen ollut sinkkuna jo tarpeeksi kauan, joten otan nätisti (en pakolla) sen, mikä minulle kuuluu, ja annan muutamalle tämän maailman ihmiselle hyvän elämän.

t. ap

Vierailija
40/82 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä lapsellinen. Vaikka porvoostahan tämä on.