Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivovatko kaikki äidit tyttölasta?

Vierailija
19.04.2008 |

Ystävien ja tuttavien juttuja kuunnellessa ja palstoja lukiessa olen saanut sellaisen kuvan , että lähes kaikki naiset toivovat tyttölasta. Onko väite paikkansa pitävä sinun kohdallasi?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko edes mainita että on meille suunnattoman rakas. Toista odottaessani toivoin taas poikaa, ja saatiin poika.

Vierailija
2/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä, mutta mulla onkin tyttö.

Toisaalta naisten on vaikeampi kuvitella, millaista on kasvaattaa poikaa, kun ovat itse leikkineet tyttöjen juttuja. Esikoisesta toivoin hartaasti, että olisi tyttö ja niin hän olikin. Toisesta ja kolmannesta ei ollut enää niin väliä.

Vierailija
4/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika jo on niin olisi kiva saada tyttökin. Mutta yhtä rakas se on vaikka olis poikakin. Tytölle on vaan niin paljon kaikkea ihanaa, vaatetta ym. Eli turhamaisuuteen perustuu kai tämä haave. ;-) Tytön kanssa kyllä pelottaa miten murkkuiät ym. selviää. Aina, kun sanotaan, että poikien kanssa olis silloin helpompaa...?!

Vierailija
5/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi poikaa on, ja jos joskus tulisi vielä lapsi, nin toivottavasti poika. Poikaa toivon jo ekan raskauden aikana. Ja kiitollisena otin pojan vastaan.

Vierailija
6/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa perustella miksi en halua, en vaan halua. Olen ihan naisellinen, nätti ja " äidikäs" , mutta kun tulin raskaaksi ja jo ennen sitä haaveilin pojasta. Poika sitten tuli ja kun tulin uudelleen raskaaksi toivoin taas poikaa ja poika on tulossa muutaman viikon sisään. Mies on myös toivonut poikia. Jos tyttö olisi tulossa häntäkin varmasti rakastettaisiin yhtä paljon kuin poikaa. Jostain syystä olen kuitenkin helpottunut, että meille ei ole yhtään tyttöä tullut ja tämän kakkosen jälkeen lapsiluku on täynnä ja piuhat kiinni :)

Vierailija
7/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lapsena tykkäsin leikkiä enemmän poikalasten kanssa, tiedä sitten mistä johtuu :) Lapsenvahtina poikalapsille oli kivempi olla.

Vierailija
8/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei siinä kolmannessa tytössäkään vikaa olisi : ))

Vierailija
9/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molempia löytyy.

Vierailija
10/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 3 poikaa ja esikoisen jälkeen olen toivonut kovasti myös tyttölasta. Edelleen toivon sitä ihan hirveästi, mutta niin vain taitaa olla meidän lapsiluku täynnä. Yksi syy on juuri nämä vaateasiat yms turhuudet, mutta on siinä jotain muutakin. Välillä olen ihan kateellinen ystävilleni, jotka saavat tyttölapsen. No, kai tämä tästä... Onneksi 3 poikalastani ovat aivan mahtavia persoonia.

Vierailija
11/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli aivan totaalisen rakastettu ja poika.

Kuopus pitkän ajan päästä (eri miehelle) odotimme tyttöä ja koska laitoksella oli valmiiksi synnytyssalissa vaal. pun. ranneke olimme varmoja, että rauhaisa masu-asukki on tyttö, mutta poika hänkin oli.

Olemme hirmu onnellisia näin. Pojat harrastaa pallolajeja jotka on molemmille vahnemmille tuttuja jne. Kauniita, terveitä poikia.

Tervetula miniät ja lapsenlapset! Meillä ei kiukutella!

Vierailija
12/84 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. yhden pojan äiti, eikä haittais vaikka tulis kaikki mahd. seuraavatkin lapset poikia.

Vierailija
13/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitsi ja kimallus ei ole himoittavaa. Vaaleanpunainen värinä kaikista vähiten.

En sisusta kukkakuoseilla. Korujakaan en käytä kun asusteen somisteena. Ylipäänsä naisten vaivat ja ' hormoniongelmat' ei nappaa.

Mikä niissä tyttöjen jutuissa on niin ihqua?

t. nainen itsekin ja tytön sekä poikien äiti.

Vierailija
14/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perustuu lähinnä kokemukseen ystäväpiirin tytöistä. Ovat pienestä asti hirmuisia nirppanokkia ja tuntuvat aina kiukuttelevan äidilleen. Pojat ovat helppoja ja mukavia, tämäkin kokemus ystäväpiiristä. En sitten tiedä miten ystävieni tyttäret ovat tuollaisia, ihan tavallisia ja fiksuja, mukavia ovat heidän äitinsä. Muunlaisia kokemuksia ei tytöistä ole ja näiden kokemusten perusteella kumpikin, minä ja mies toivomme seuraavastakin lapsesta poikaa. Olisin ainakin alkuun todella pettynyt jos saisin tietää että tyttö tulee, mutta luulisin rakastavani häntä lopulta kuitenkin yhtä paljon kuin poikaakin.

Vierailija
15/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd, autismi ja asperger tulevat yli 80% pojille.

Vierailija
16/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisellinen nainen, tykkään laittaa hiukset nätisti, meikata ja pukeutua kivoihin vaatteisiin, mutta musta on ihanaa kun saan olla meidän perheessä ainut joka tekee niin :). Pojat ovat aivan ihania ja osaavat kyllä pitää miehen kanssa äitiä kun kukkaa kämmenellä.

Vierailija
17/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisopettaja

Vierailija
18/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten äiti kierretään pikkusormen ympäri... Välillä tuntuu, että äidin ja pojan välit ovat niin läheiset, että isä joutuu väistymään. Meillekkin toinen poika tulossa. Ja ei ole mies valittanut, sanoi itsekkin että haluaa toisen pojan. Eli en ole toivonut tyttöä. Tuo väite on täyttä potaskaa.

Vierailija
19/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää meni nyt kysymyksen vierestä vähän.

Vierailija
20/84 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kaksi ihanaa poikaa, joita en vaihtais mihinkään, mutta tyttö vielä " puuttuu" . Olisi hienoa kokea se, että saa olla äiti sekä pojille, että tytölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme