Mitä te laihat ja sirot naiset syötte?
Päivittäin siis, kertokaapas! Kertokaa myös pituus ja paino ja kuinka harrastette liikuntaa.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Melko paljon vähemmän hoikkia kuitenkin vastannut tähänkin keskusteluun.
Joo. Yhden eläkeläisen 49 kiloisen puolesta vastaan, että syö esim keitettyjä kasviksia tyyliin pari porkkanaa, tai voileivän (yhden), kahvia, ehkä paistetun kananmunan, illalla taas voileivän tms. Maustamatonta jugurttia aika usein, vaikka itse poimittujen mustikoiden kera. Hedelmiä. Kurkkua. Sieniä, hapankaalia tms itse säilöttyä.
Siis hirveän vähän. Ei koskaan karkkia tai sipsejä tai limsaa. Ei makkaraa. Hyvin harvoin yhtään mitään missä olisi sokeria; leivonnaisia muutaman kerran vuodessa, eikä siis paljon kerralla, tyyliin yksi viineri.
Ollut koko ikänsä samaa kokoa, siskonsa myös.
Myönnän olevani kateellinen. Olen itse ollut aina lihava, eikä sillä tunnu olevan mitään väliä mitä syön kun en laihdu. En syö hampurilaisia, pullaa, pizzaa, keksejä, karkkeja, pastaa jne. En myöskään juo alkoholia, enkä limua. Tämä lista on pitkä, mutta en vaan laihdu. En myöskään voi oikein harrastaa liikuntaa kun olen isorintainen ja nyt vanhetessa roikkuvat entistä enemmän. Tänään en ole syönyt vielä mitään. Kohta syön kyllä kreikkalaisen jogurtin ja jotain muuta. Aikuisiällä ainoa kerta, jolloin olin edes vähän laihempi oli yksi kesä, jolloin itselläni oli koko kesäksi käytettävissä 20 euroa ylimääräistä rahaa ja jouduin kävelemään joka paikkaan, siis pitkiäkin matkoja ja juomaan paljon vettä nälkään. Ruoka oli tuolloin se, mitä keräämilläni pullorahoilla onnistuin saamaan eli lähinnä tuolloin todella halpaa Reissumiestä, joka muuten piti todella hyvin nälkää, nuudeleita, banaania, joku halvin jogurtti ja vastaavaa. Aikoinaan Prismalla ja Lidlillä oli kisa siitä, kuka myy Reissumiestä halvimmalla ja paketti maksoi ehkä noin 30 senttiä. Se oli juhlapäivä kun onnistuin löytämään paljon pulloja ja sainkin ostettua paketin kalapuikkoja ja ranskalaisia. En halua joutua uudelleen tuollaiseen, mutta en ymmärrä, mikä on vialla kun huolimatta siitä, että on paljon mitä en syö vain lihoan. Geenini toki ovat todella huonot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko paljon vähemmän hoikkia kuitenkin vastannut tähänkin keskusteluun.
Joo. Yhden eläkeläisen 49 kiloisen puolesta vastaan, että syö esim keitettyjä kasviksia tyyliin pari porkkanaa, tai voileivän (yhden), kahvia, ehkä paistetun kananmunan, illalla taas voileivän tms. Maustamatonta jugurttia aika usein, vaikka itse poimittujen mustikoiden kera. Hedelmiä. Kurkkua. Sieniä, hapankaalia tms itse säilöttyä.
Siis hirveän vähän. Ei koskaan karkkia tai sipsejä tai limsaa. Ei makkaraa. Hyvin harvoin yhtään mitään missä olisi sokeria; leivonnaisia muutaman kerran vuodessa, eikä siis paljon kerralla, tyyliin yksi viineri.
Ollut koko ikänsä samaa kokoa, siskonsa myös.
Painan myös 49 kg eikä minun todellakaan tarvitse syödä noin kurinalaisesti tai kasvispainotteisesti pysyäkseni hoikkana.
Syön herkkuja useampana päivänä viikossa, mutten kyllä ymmärrä, miksi pitäisi syödä enemmän kuin yhden viinerin kerrallaan. Yksi suklaalevy tai sipsipussi kestää minulla 1-3 viikkoa, koska ei ole tarvetta ahtaa itseään täyteen herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Oon 165 cm ja painan 55kg. Oon aina ollu tällänen.. en syö terveellisesti enkä liiku melkein ikinä :"D
168cm ja 59kg. Syön pääsääntöisesti terveellistä ruokaa, kalorimäärä on jotain 2500-3000kcal päivä. Liikuntana on juoksu 50km viikossa plus arjen hyötyliikunta ja muu. Olen aika aktiivinen, enkä tykkää olla paikallani. Askeleita kertyy päivinä, joina en n. 12 000. Juoksupäivinä lähemmäs 20 000. Jos on pitkä lenkki, niin askelia päivään voi kertyä 30 000.