Mitä te laihat ja sirot naiset syötte?
Päivittäin siis, kertokaapas! Kertokaa myös pituus ja paino ja kuinka harrastette liikuntaa.
Kommentit (126)
Siis anteeks nyt vaan MUTTA.... Kun näitä teidän vastauksia lukee.. Niin kaikki muka vetää aamiaisella vaan jotain pähkinöitä ja kahvia, lounaalla työpaikkaruokalan safkat, illalla sitten vielä joku puuro tai salaatinlehti... Just joo... Sori vaan mutta minäpä en ihan usko teitä nyt! Menepä vaikka mäkköriin/heseen/pitseriaan. Oli aamupäivä, iltapäivä tai ilta. Niin AINA siellä on myös naisia ahmimassa rasvaista mättöä suupielet rasvassa. Ja pitäisikö muka oikeasti uskoa että koskaan ei lähde kaupasta mukaan sipsiä, karkkia, suklaata, jäätelöä...? Koskaan ette wolttaa, koskaan ette lipitä viiniä illalla kotona..? Just näin! Enpä usko pätkääkään näitä teidän satujanne!
Vierailija kirjoitti:
Salaatinlehtiä
Ja vissyvettä!
Olen 52 vuotias, 160 cm ja painoa 50 kiloa, en ole ikinä laihduttanut ei ole tullut ikäkiloja eikä neljältä lapselta jäänyt raskauskiloja. Syön normaalia kotiruokaa joka päivä, aamulla puuroa, syön myös leipää, välipalaksi otan leipää tai rahkaa. En sen kummemmin ala erittelemään mitä syön. Joskus haen pizzaa tai grilliruokaa. Jano juomaksi vichyä.
Näköjään monille laihuus on terveyttä tärkeämpää. Ateriarytmi täysin perseestä, ruoka ihan mitä sattuu tai ei yhtään mitään kunnollista. Labra-arvot saattaisivat yllättää ja mitä se todellinen terveys on pitemmän päälle sitten ? Kenen takia te tällaista teette ja terveydellänne pelleilette? Miehenä ei voi kun ihmetellä mikä naisia nykyisin Vaivaa . Tosi vaikea olisi omassa elämässä elää tuollaisen naisen rinnalla, mutta ehkä joku mies arvostaa kumppanin sairasta laihuutta enemmän kuin hänen terveyttään. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeks nyt vaan MUTTA.... Kun näitä teidän vastauksia lukee.. Niin kaikki muka vetää aamiaisella vaan jotain pähkinöitä ja kahvia, lounaalla työpaikkaruokalan safkat, illalla sitten vielä joku puuro tai salaatinlehti... Just joo... Sori vaan mutta minäpä en ihan usko teitä nyt! Menepä vaikka mäkköriin/heseen/pitseriaan. Oli aamupäivä, iltapäivä tai ilta. Niin AINA siellä on myös naisia ahmimassa rasvaista mättöä suupielet rasvassa. Ja pitäisikö muka oikeasti uskoa että koskaan ei lähde kaupasta mukaan sipsiä, karkkia, suklaata, jäätelöä...? Koskaan ette wolttaa, koskaan ette lipitä viiniä illalla kotona..? Just näin! Enpä usko pätkääkään näitä teidän satujanne!
Minä voin hyvinkin ostaa sipsejä, pussi kestää useamman päivän, voin käydä mäkkärillä mutta harvemmin käyn. Suklaata syön myös mutten vedä koko levyä kerralla. Viiniä en lipitä koskaan enkä muutakaan alkoholia. Enkä ole ikinä wolttia enkä foodoraa käyttänyt
Vierailija kirjoitti:
Näköjään monille laihuus on terveyttä tärkeämpää. Ateriarytmi täysin perseestä, ruoka ihan mitä sattuu tai ei yhtään mitään kunnollista. Labra-arvot saattaisivat yllättää ja mitä se todellinen terveys on pitemmän päälle sitten ? Kenen takia te tällaista teette ja terveydellänne pelleilette? Miehenä ei voi kun ihmetellä mikä naisia nykyisin Vaivaa . Tosi vaikea olisi omassa elämässä elää tuollaisen naisen rinnalla, mutta ehkä joku mies arvostaa kumppanin sairasta laihuutta enemmän kuin hänen terveyttään. Surullista.
Ei se ylipainokaan automaattisesti terveyttä tarkota
Vierailija kirjoitti:
Syönyt aina mitä sattuu milloin sattuu, erinomaiset labrat. Ja hoikka. Geenit katsos.
Melko paljon vähemmän hoikkia kuitenkin vastannut tähänkin keskusteluun.
syön hyvällä ruokahalulla kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Tässähän kysyttiin laihoista ja siroista naisista.
Painan 53 kg, pituus 164 cm ja ikää 47 v. Muutaman viimeisen vuoden aikana on tullut pari kiloa lisää, mutta olen myös treenannut isommilla painoilla. Syön enemmän kuin monet täällä. Tavallinen ateriarytmi on suurin piirtein tällainen joka päviä
- Aamupala: kaksi ruisleipäviipaletta: toinen voilla, juustolla ja vihanneksilla. Toisen leivän teen monesti hyvällä rasvalla (vain esim. avocadoa tai oliiviöljy-pohjaista pestoa tms.) Lisäksi syön aina rahka-rasvaton luonnonjugurttiannoksen (puolet ja puolet), jossa on paljon leseitä ja hedelmiä tai marjoja. Ja maitokahvi.
- Välipala ennen lounasta, jos on nälkä, esim. banaani.
- Lounas: esim. tonnikala-feta-salaatti ja ruisleipää tai joku tavallinen kotiruoka, jos olen kotoa ottanut mukaan. Kahvi ja pala suklaata.
- Jos on pitkä päivä, niin joku hedelmä lounaan jälkeen.
- Päivällinen: tavallinen kotiruoka, ruisleipää, salaattia jne.
- Iltapalaksi esim. jugurttia/rahkaa. Ei monesti ole kovin kova nälkä, jos olen syönyt päivällisen myöhään. Yleensä syön iltapalan aika aikaisin, harvoin syön esim. kahdeksan jälkeen mitään.
Liikun melko paljon: hyötyliikuntaa aina kun voi, kaksi lihaskunto-treeniä viikossa, kaksi korkean sykkeen aerobista treeniä ja niiden lisäksi 5-6 kertaa viikossa käyn noin tunnin pituisella reippaalla kävelyllä (ja kaudesta riippuen hiihdän, rullaluistelen jne.). Melko timmissä kunnossa olen, mutta lihakset eivät ole kovin suuret. Salaisuus on varmaan geenien lisäksi se, että rakastan liikuntaa kaikissa muodoissa ja haluan sitä tehdä. En syö oikeastaan koskaan itseäni ähkyyn, se on inhottava olotila. Syön silti kunnollisia annoksia niin että nälkä lähtee, mutta en ole ähkyssä.
Viikonloppuisin syön herkkuja.
Oleellista on myös tämä: syömisen pitää keskittyä aamupäivään. Tuhti aamupala ja lounas. Silloin ei tule nälkävelkaa, joka johtaa iltapäivällä ja illalla ahmimiseen. Ihmisen keho kuluttaa kalorit nopeampaa päivän aikana kuin illalla (vaikka ei edes liikkuisi), tästä on selvä tutkimusnäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia ruokaa närpitään pieniä annoksia. Se on se hoikkuuden salaisuus 👍
Kyllä minä ainakin syön ihan normaalisti, en närpi mitään. Annoskokoni on kaiketi ihan normaali, kun suurin osa einesannoksista mitä olen syönyt on ollut mielestäni sopivia. En tosin syö eineksiä kovin usein. Ihan normaalia ruokaa, kasvispainotteisesti. Herkkuja syön, mutta kohtuullisia määriä, esim jätskiä riittää pieni kipollinen kerralla, ei tartte koko pakettia mättää. Ja tykkään liikkua, en himourheile, mutta lenkkeilen, hiihdän, käyn toisinaan salilla jne fiiliksen mukaan.
Minulle jää einesannoksista nälkä. Tai joku maksalaatikko tms. 400g vuokaan pakattu on liian iso yhdelle aterialle, mutta sellainen 300-350g einesannos keittoa, lasagnea tai lihapullia ja muusia on liian pieni. Jos syön sellaisen lounaaksi, on minulla jo hetken päästä nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia ruokaa närpitään pieniä annoksia. Se on se hoikkuuden salaisuus 👍
Kyllä minä ainakin syön ihan normaalisti, en närpi mitään. Annoskokoni on kaiketi ihan normaali, kun suurin osa einesannoksista mitä olen syönyt on ollut mielestäni sopivia. En tosin syö eineksiä kovin usein. Ihan normaalia ruokaa, kasvispainotteisesti. Herkkuja syön, mutta kohtuullisia määriä, esim jätskiä riittää pieni kipollinen kerralla, ei tartte koko pakettia mättää. Ja tykkään liikkua, en himourheile, mutta lenkkeilen, hiihdän, käyn toisinaan salilla jne fiiliksen mukaan.
Minulle jää einesannoksista nälkä. Tai joku maksalaatikko tms. 400g vuokaan pakattu on liian iso yhdelle aterialle, mutta sellainen 300-350g einesannos keittoa, lasagnea tai lihapullia ja muusia on liian pieni. Jos syön sellaisen lounaaksi
Ravintosisältöhän näissä on niin huono että ei ihmekään.
Uskomatonta jos näin syödään: nannaa koko päivä ja joku salaatti. Pyörtyisin!
Syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä sekä aamupala, iltapala ja välipala. Lisäksi voi mennä myös herkkuja. Joskus kolme lämmintä ateriaa.
Ikä 44 pituus 167 paino 60
Raskas fyysinen työ ( olen nainen )
Olen aktiiviurheilija 4-6 kertaa viikossa.
168 cm ja 53 kg, sama paino ollut 19-vuotiaasta 67-vuotiaaksi. Sekaravintoa, lihaa ja kalaa, perunoita, juureen leivottua leipää paljon, ihan mitä vain. Suklaata ja pullaakin. Urheilen 14 tuntia viikossa. Tulin juuri kotiin 14 kilometrin pyörälenkiltä vaihteettomalla pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan woltannut, en juo ollenkaan alkoholia, pikaruokalassa kävin viimeksi ehkä 5-6 vuotta sitten (nuorena usein), sipsiä ja karkkia en syö, jäätelöä syksyllä viimeksi, suklaata muutaman palan pari viikkoa sitten. Ihan sama uskotko vai et.
En ole laiha tai siro, vastaan silti. 168 / 57,
Syön 1700 kaloria päivässä ja harrastan paljon arkihyötyliikuntaa.
Esim jouluna lihoin heti, kun oli viersita, en likkunut ja söin paljon. Minun pitää pitää itseni ruodussa joka päivä