Mitä te laihat ja sirot naiset syötte?
Päivittäin siis, kertokaapas! Kertokaa myös pituus ja paino ja kuinka harrastette liikuntaa.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:37"]
Eli kaikki syö helvetin vähän tai lähinnä herkkuja.
[/quote]
Tuliko yllätyksenä että laihat ei kamalasti sitä ruokaa puputa? Saa liikkua aika paljon että sais sen verukkeella syödä mitä haluaa.
[/quote]
No minä ainakin hoikkana syön jatkuvasti roskaruokaa/pikaruokaa, karkkia, suklaata, leivonnaisia, sipsejä ja juon kokista, viiniä, skumppaa ja olutta, enkä harrasta liikuntaa. Ja jos syön terveellisempää kotiruokaa, niin sitäkin syön kukkurallisen lautasen. Ja syön aina aamupalan, 2 lämmintä ateriaa, useita välipaloja, iltapalan ja usein vielä yöpalaakin. Rakastan ruokaa ja syömistä. Aineenvaihduntani on nopeaa. Eli ei kaikki hoikat puputa vain salaattia tai paastoa puolta päivää.
174cm/59kg, en harrasta liikuntaa.
Tän päivän syömiset on nyt aika huono esimerkki, mutta..
Aamupalaksi pari ruisleipää juustolla ja kahvi
Lounaaksi hampurilaisateria ravintolassa
Kohta syön irttiksiä leffaa katsellessa
Illalla tehdään avokadopastaa
Useimmiten aamupala on sama, mutta lounaaksi syön peruskotiruokaa ja illalla napostelen mitä sattuu.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:37"] Eli kaikki syö helvetin vähän tai lähinnä herkkuja. [/quote] Tuliko yllätyksenä että laihat ei kamalasti sitä ruokaa puputa? Saa liikkua aika paljon että sais sen verukkeella syödä mitä haluaa. [/quote] No minä ainakin hoikkana syön jatkuvasti roskaruokaa/pikaruokaa, karkkia, suklaata, leivonnaisia, sipsejä ja juon kokista, viiniä, skumppaa ja olutta, enkä harrasta liikuntaa. Ja jos syön terveellisempää kotiruokaa, niin sitäkin syön kukkurallisen lautasen. Ja syön aina aamupalan, 2 lämmintä ateriaa, useita välipaloja, iltapalan ja usein vielä yöpalaakin. Rakastan ruokaa ja syömistä. Aineenvaihduntani on nopeaa. Eli ei kaikki hoikat puputa vain salaattia tai paastoa puolta päivää.
[/quote]
Syöt silti vähän jos olet laiha. Jos mätät ruokaa samaan tahtiin kuin joku 100kg ihminen ja pysyisit laihana niin olisit jonkun fyysikon mielestä varmaan tutkimisen arvoinen tapaus. Itsekin olen laiha ja omasta mielestä syön todella paljon, mutta oikeasti kalorit pysyy varmaan aika alhaisina loppupeleissä.
Olen 165cm ja 50kg. Syön mitä sattuu, mutta lähinnä aamulla. Iltapäivällä ei enää huvita tehdä mitään, joten en myöskään yleensä syö klo.14 jälkeen...
Liikun työmatkat pyörällä ja niistä tulee viikossa 50km. Lenkkeilen lisäksi koirien kanssa. Muuta liikuntaa en juuri harrasta.
49kg/158cm
Aamulla puuro voisilmällä ja karjalanpiirakka metukalla ja juustolla.
Töissä jugurtti ja 2 palaa ite tehtyä pitsaa.
Kotona oliiveja juustolla n. 7 kpl, karjalanpiirakka täytteillä, kinkkua+ sinappia pari ohutta siivua.
Illalla kaakaota ja salaattia ja leipä.
Käyn melkeinpä jokapäivä illalla n. 4km lenkillä (30min).
165 cm, 46-50 kg, nyt 46,7. 21 v. Harrastan ratsastusta 2-3 krt vkssa ja siis kunnolla enkä jolkottele. Syön kaikenlaista, mutta tulen tosi pienestä kylläiseksi eikä sama ruoka maistu paljoa kerralla.
Kiva, että jotkut ovat laittaneet iän koska silläkin on merkitystä.
Lyhyt yhteenveto: laihat ja sirot syövät tosi vähän.
172/53
Aamuisin lasi tuoremehua, 2 palaa ruisleipää margariinilla, juustolla, kurkulla/tomaatilla, 2 mukia kahvia rasvattomalla maidolla, pari mandariinia
Töissä lounaaksi ruokaisia salaatteja salaattibuffetista, pala leipää voilla, vettä
Iltapäivällä muki kahvia maidolla
Kotona päivälliseksi lämmin ruoka (eilen esim. perunamuusia ja lihapullia, salaattia), vettä
Illalla usein muki vihreää teetä.
En syö välipaloja/ erillistä iltapalaa. Usein herkkuja, lähinnä karkkia illalla lasten mentyä nukkumaan.
Pyöräilen muutaman km työmatkat, juoksulenkki 7-10 km 3-4x viikossa.
Mulla käy usein niin, että kun syön terveellisesti ja säännöllisesti niin lihon, mutta jos vedän päivät läpeensä mega-aterioita ja perhepitsaa, laihdun. :D Juon myös kohtuu runsaasti ja olen yleensä ryyppykausina hoikemmassa kunnossa kuin yleensä.
Käsittämätöntä, että jotkut luulevat hoikkien kituvan koko ajan nälässä tai sitten liikkuvan ihan maanisena! Minä en tee kumpaakaan eikä ole koskaan tarvinnut olla dieetillä.
Kun jättää kaiken lisäaine- ja einessonnan pois saa normaalia ruokaa kyllä syödä niin, ettei ole nälkä. Ja normaali tarkoittaa esim lounaalla sitä, että lautasella on puolet salaattia, ruuassa käytetään oliiviöljyä ja/tai voita, syödään pähkinöitä, rasvaista kalaa, normaalirasvaisia maitotuotteita, hyviä juustoja jne. Jos haluaa herkutella makealla, leivon itse vaikka brownieseja huippuhyvistä raaka-aineista (luomumunia, laatusuklaata ja -kaakaota, voita jne.) tai teen pirtelön tai marjarahkan (mukana kuohukermaa). Ei mitään "kevyt"-tuotteita eikä eineksiä, vaan aitoa kamaa. Se saa aikaan normaalin kylläisyydentunteen ja maku mitä parhain. Minusta keinotekoiset maut maistuvat pahalle.
En ole myöskään ikinä syönyt tunteisiin, joten osaan lopettaa syömisen kun ei ole nälkä enkä vedä hyviäkään ruokia ämpärillistä naamaani.
Pituus 174 cm ja paino 57 kg.
Syön melkein joka päivä samantyylisesti: kaksi kunnon ateriaa päivässä (jauheliha/katkarapu/joku kastike ja spaghetti, kanaa ja spaghettia, kalakeitto tai kanasalaatti...), aamiainen (banaani ja joghurtti tai pari leipää...) ja niiden lisäksi pitkin päivää jotakin pientä (tonnikalaa, leipää, kasviksia/ salaatti, hedelmiä, kalaa, nuudeleita, marjakeittoa...). Monta kertaa viikossa syön myös jotakin herkkuja eli jäätelöä, sipsejä suklaata, vanukkaita, kaakaota...
Harrastan vain vähän liikuntaa. Syön sen verran kuin kulutan. t. 52.
Mikä tässä nyt pistää silmään niin laihat usein syövät aika epäterveellisesti! Jos ruoka onkin terveellistä, siitä näyttää puuttuvan jokin oleellinen. Proteiini, kalsium, hyvät rasvat.
Olen itse 178/63. Liikun erittäin paljon ja myös syön paljon mutta terveellistä. Olen timmi ja hyväkuntoinen eikä minun tarvitse ajatella jatkuvasti, mitä uskallan syödä. Syön normaalia kotiruokaa sen verran, että nälkä lähtee. Paljon kasviksia lisäksi. Roskaruokaa ja karkkia en syö kuin muutaman kerran vuodessa.
On mukava elää näin enkä edes haluaisi olla laiha ja huonokuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki syö helvetin vähän tai lähinnä herkkuja.
51kg 165cm. Syön yleensä aamupalalla hedelmiä ja jotai maitotuotteita kuten rahkaa/jugurttia/ raejuustoa. Muuten aika rennosti mitä mieli tekee. Syön perus terveellisesti lihaa kanaa kalaa riisiä perunaa kasviksia marjoja hedelmiä hunajaa silloin tällöin herkkuja. Liikun kävellen pyörällä joskus lihaskuntoa kotona.
49kg/165cm, ikää 30v. Aamuisin juon 2 kuppia kahvia maidolla. Aamupalan syön yleensä töissä: 1x rahka, jossa banaania, mansikoita tms. marjoja mitä löytyy + pari pähkinää. Päivällä töissä en syö tai jos syön eväänä on kevyt salaatti tai leipä. Päivinä joina "en syö" mukana on välipalapatukka, banaani tms. nopea eväs. Iltapäivällä ennen kotiin lähtöä kahvi maidolla + joku herkku, esim. keksi tai pari palaa suklaata. Kotiin palatessa kunnon ruoka (iso annos), en kuitenkaan ikänä syö mitään missä ei ole kasviksia esim. pelkkää pastaa tms. Aina siis kasvikset, salaatti + joku proteiininlähde. Lihaa en syö lainkaan. Iltaisin leipää jos nälkä + usein pieni annos n. 50-75g jäätelöä. Liikun n. 3krt vko sali/juoksu. Tuolloin syön enemmän. Vapaapäivinä myös syön melko huolettomasti mitä haluan, usein herkkuja ym. menee enemmän kuin tavallisesti. Juon alkoholia 1-2 annosta myös aika usein (3krt/vko) iltaisin.
168/49
Aamulla en yleensä syö mitään, juon vain kahvin ja poltan tupakan. Lounaalla suklaapatukka tai ei mitään. Päivällisellä ei mitään. Illalla sitten yleensä pizza tai pari pussia nuudeleita. Joskus kebua tms.
Kävelen kaikkialle koska bussilippu on kallis.
170/45.
En oikeastaan syö mitään :D joskus joku jäätelö tms tai kupillinen kasviksia. Kyllä sairastan anoreksiaa.
Minä olen hoikka, enkä harrasta liikuntaa. Luulen siis olevani muita parempi.