Mitä te laihat ja sirot naiset syötte?
Päivittäin siis, kertokaapas! Kertokaa myös pituus ja paino ja kuinka harrastette liikuntaa.
Kommentit (126)
Noh tänään olen syönyt muroja kupillisen ja viisi konvehtia sekä juonut kupillisen teetä. Aion syödä ehkö vielä vähän jotain oikeaa ruokaa ja sitten aloittaa ryypiskelyn.
Oon 165 cm ja painan 55kg. Oon aina ollu tällänen.. en syö terveellisesti enkä liiku melkein ikinä :"D
Moni on maininnut ettei harrasta liikuntaa. Mulla sama, en harrasta enkä ole koskaan harrastanut mitään liikuntaa. Taitaa olla yleistäkin siroilla ja hoikilla että syö aika vähän, mutta ei liiku.
t. 4
Korjaus: "165cm, 52kg, 33kg" -> 33 v. eikä kg :D -22
aamulla syön ison annoksen luonnonjugurttia+kaurahiutaleita+mustikoita+mantelirahkaa, joskus lisään siihen myös banaanin. Ja kahvia ja tuoremehua.
Välipalaksi ehkä jonkun hedelmän, esim. mandariinin, kiiwin tms.
Lounaaksi sitä mitä töissä sattuu olemaan, ison annoksen, mutta vähintään puolet lautasesta salaattia. Salaattiin en laita kastiketta enkä siemeniä. Jälkiruokaa otan aika harvon, ehkä kerran viikossa (en siis ota kiisselitä, en pullaa tms, mutta otan jos on hedelmä, jugurtti, rahka ja vain joskus poikkeuksellisesti jotain herkkua).
Välipalaksi tarvittaessa banaani tms. hedelmä, ja jos olen menossa lenkille/salille, niin esim. pala itse tekemääni siemenleipää (sellainen n. 150 kcal pala, se on kovin kaloripitoista). Liikunnan jälkeen esim. banaani, juotava jugurtti tms.
En syö toista lämmintä ateriaa, vaan kotona töiden jälkeen esim. puuroa ja siihen marjoja ja banaani, tai sitten samaa kuin aamulla, tai kaakaota ja pari ruisleipää/karjalan piirakka juustolla. Riippuu vähän siitä, kuinka nälkä on (mikä taas riippuu siitä, mitä söin lounaaksi ja välipalaksi ja olenko liikkunut ja kuinka paljon).
Iltapalaksi syön rahkaa ja luonnonjugurttia (sekoitus n. 50/50) ja siihen mustikoita ja mantelirahkaa, joskus myös banaani (riippuu nälästä ja siitä, olenko jo syönyt banaania ko. päivänä).
Viikonloppuisin syön muuten samalla tavalla, mutta teen itse ruuan, jolloin se on usein joku salaatti, esim. tonnikala, kana, fetajuusto tms. Ja liikunnasta riippuen sitten muuta. Saatan myös syödä jäätelöä tai suklaata jonkun verran, olen vähän varovainen niiden kanssa kuitenkin, koska minulla on tapana ahmia liikaa aina kun aloitan herkuttelun, helpompi olla kokonaan ilman. Mutta joka viikko syön myös jotain herkkuakin, pyrin kohtuuteen.
Liikun yleensä neljä kertaa viikossa, kahdesti lenkillä, kerran kuntosalilla ja kerran jumpassa+venyttelyssä. Nyt pidän tosin liikuntataukoa, hitusen ylirasitusoireita kohtuullisesta liikuntamäärästä huolimatta, johtuen ehkä työstressistä ja siitä, että olen nukkunut huonosti....
164 cm ja 50 kg, ikää 48 v.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:09"]
aamulla syön ison annoksen luonnonjugurttia+kaurahiutaleita+mustikoita+mantelirahkaa, joskus lisään siihen myös banaanin. Ja kahvia ja tuoremehua.
Välipalaksi ehkä jonkun hedelmän, esim. mandariinin, kiiwin tms.
Lounaaksi sitä mitä töissä sattuu olemaan, ison annoksen, mutta vähintään puolet lautasesta salaattia. Salaattiin en laita kastiketta enkä siemeniä. Jälkiruokaa otan aika harvon, ehkä kerran viikossa (en siis ota kiisselitä, en pullaa tms, mutta otan jos on hedelmä, jugurtti, rahka ja vain joskus poikkeuksellisesti jotain herkkua).
Välipalaksi tarvittaessa banaani tms. hedelmä, ja jos olen menossa lenkille/salille, niin esim. pala itse tekemääni siemenleipää (sellainen n. 150 kcal pala, se on kovin kaloripitoista). Liikunnan jälkeen esim. banaani, juotava jugurtti tms.
En syö toista lämmintä ateriaa, vaan kotona töiden jälkeen esim. puuroa ja siihen marjoja ja banaani, tai sitten samaa kuin aamulla, tai kaakaota ja pari ruisleipää/karjalan piirakka juustolla. Riippuu vähän siitä, kuinka nälkä on (mikä taas riippuu siitä, mitä söin lounaaksi ja välipalaksi ja olenko liikkunut ja kuinka paljon).
Iltapalaksi syön rahkaa ja luonnonjugurttia (sekoitus n. 50/50) ja siihen mustikoita ja mantelirahkaa, joskus myös banaani (riippuu nälästä ja siitä, olenko jo syönyt banaania ko. päivänä).
Viikonloppuisin syön muuten samalla tavalla, mutta teen itse ruuan, jolloin se on usein joku salaatti, esim. tonnikala, kana, fetajuusto tms. Ja liikunnasta riippuen sitten muuta. Saatan myös syödä jäätelöä tai suklaata jonkun verran, olen vähän varovainen niiden kanssa kuitenkin, koska minulla on tapana ahmia liikaa aina kun aloitan herkuttelun, helpompi olla kokonaan ilman. Mutta joka viikko syön myös jotain herkkuakin, pyrin kohtuuteen.
Liikun yleensä neljä kertaa viikossa, kahdesti lenkillä, kerran kuntosalilla ja kerran jumpassa+venyttelyssä. Nyt pidän tosin liikuntataukoa, hitusen ylirasitusoireita kohtuullisesta liikuntamäärästä huolimatta, johtuen ehkä työstressistä ja siitä, että olen nukkunut huonosti....
164 cm ja 50 kg, ikää 48 v.
[/quote]
siis ei mantelirahkaa vaan manteliROUHETTA. Jotta saan hyvää rasvaa....
- 27 -
20 v, 178/69, rasva% 22, hoikkana ja timminä itseäni pidän :D syön mielestäni todella paljon, tässä suuntaa antavaa tietoa ruokailuistani:
Aamupala: puuroa, mehukeittoa, raejuustoa
1. Välipala: raejuusto ja hedelmä tai maitorahka ja mehukeitto tai hedelmä/marjasmoothie(hedelmiä/marjoja, macaa, gojia, chiaa, maitorahkaa, vettä)
Lounas: kanaa/lihaa, kasviksia PALJON(esim paistettuja ja salaattia), vähän tummaa makaronia/riisiä/quinoaa
2. Välipala: jotain 1. välipalaksi mainittua
Illallinen: lihaa/kalaa, jälleen todella paljon kasviksia, tummaa makaronia/riisiä/quinoaa
Iltapala: hedelmä ja vähän cashew pähkinöitä
Omenoita ne syö ja juo vettä t 20 kg laihduttanut
Aamulla pari voileipää ja mustaa kahvia. Lounaaksi salaattia, puolikas peruna ja jotain siihen kylkeen, tyyliin yksi lihapulla tai nakki ( ei ole nälkä) Välipala voileipä ja kahvia. Illalla pari kourallista marjoja, ja yksi desi sokeroimatonta jogurttia. Illalla riisikakku tai omena.Juomina pari desiä piimää ja litra vettä. Ikä 50, paino 53. En harrasta juurikaan liikuntaa.
Minä syön vaan salaattia ja hedelmiä. Joskus kourallisen pähkinöitä.
163/100
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:09"]Moni on maininnut ettei harrasta liikuntaa. Mulla sama, en harrasta enkä ole koskaan harrastanut mitään liikuntaa. Taitaa olla yleistäkin siroilla ja hoikilla että syö aika vähän, mutta ei liiku.
t. 4
[/quote]
Mulla ainakin on näin. Jos lihoisin selkeästi, niin se varmasti motivoisi minuakin liikkumaan säännöllisemmin. Nyt ei ole samanlaista kannustinta, koska vartalo pysyy hoikkana huolimatta siitä paljonko ruokaa mättää kurkusta alas. Tiedän tämän olevan typerää, koska liikkumisesta olisi paljon terveydellistä etua (ja myös keho tulisi timmimmäksi ja olo virkeämmäksi). Jotenkin vain se laiskuus voittaa, kun on siihen luonnostaan hoikkaan peilikuvaan ihan tyytyväinen. Epäterveellisestä ruokavaliosta saan varmasti kärsiä myöhemmin.
Mitat 163 cm ja 49 kg. Olen ollut samoissa mitoissa koko aikuisikäni raskauksia (5) lukuunottamatta. Syön ihan kaikkea ja paljon, arkiliikuntaa tulee kyllä myös runsaasti lasten kanssa. Satunnaisesti lenkkeilen tai käyn uimassa. En välitä makeasta suklaata lukuun ottamatta, syön kuitenkin, jos tarjotaan.
En todellakaan tiedä miksi avasin tämän ketjun vaikka olen kaukana laihasta ja sirosta. Anteeksi offtopick.
Bmi vähän vajaa 18 ja ollut aina kohtuu hoikka. Mulla on päivärytmi ilmeisesti vähän erilainen kuin muilla, ei ole koskaan iskenyt nälkä ennen kello viittä - skippaan siis aamiaisen ja lounaan, tätä olen tehnyt käytännössä jo ala-asteesta saakka. Veikkaan että siksi olen laiha koska en muuten oikeastaan mieti syömisiäni sen kummemmin ja ruokailen aika vapaamielisesti, jos tekee mieli herkkuja niin sitten syön niitä. Liikuntaharrastuksena on periaatteessa vain koiran ulkoiluttaminen kerran päivässä (mies ulkoiluttaa muut kerrat koska hänen eläin).
161/45
Syön todella epäsäännöllisesti ja vaihtelevasti terveellistä ja epäterveellistä ruokaa. Syön aika paljon herkkuja. Joinain päivinä syön todella vähän, ja joskus menee tosi isoja annoksia. Mehuja ja limuja en juo ollenkaan.
Huonoja puolia tässä on vatsavaivat. Aion yrittää skarpata ja syödä säännöllisemmin:/
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:35"]161/45
Syön todella epäsäännöllisesti ja vaihtelevasti terveellistä ja epäterveellistä ruokaa. Syön aika paljon herkkuja. Joinain päivinä syön todella vähän, ja joskus menee tosi isoja annoksia. Mehuja ja limuja en juo ollenkaan.
Huonoja puolia tässä on vatsavaivat. Aion yrittää skarpata ja syödä säännöllisemmin:/
[/quote]
Niin ja käyn pari kertaa viikossa tunnin kävelylenkeillä, muuta liikuntaa en harrasta
Eli kaikki syö helvetin vähän tai lähinnä herkkuja.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:37"]
Eli kaikki syö helvetin vähän tai lähinnä herkkuja.
[/quote]
Tuliko yllätyksenä että laihat ei kamalasti sitä ruokaa puputa? Saa liikkua aika paljon että sais sen verukkeella syödä mitä haluaa.
Olen 163 cm ja 49 kg. Olen helposti lihovaa sorttia, joten pitää todellakin pitäö kalorit minimissä. Harrastan liikuntaa ihan vaan harrastuksena kerran viikossa, joogaa tai tanssia. Eli lihaksia minulla ei juuri ole. Perusruokavalio, jonka mukaan söisin arkena, on: aamiaiseksi proteiinirahka, lounaaksi kolmioleipä/keittoa/pastaa/salaattia, välipalaksi hedelmää jos tekee mieli, illallista en välttämättä syö mutta jos näin käy, niin pieni annos riisiä ja kanaa tai nuudeleita ja lohta keitettyjen kasvisten kanssa yms. Herkuttelen usein, mutta pidän myös ns. paastopäiviä, esimerkiksi sunnuntaisin jos olen koko päivän kotona tekemättä juuri mitään. Ravintolassa ja herkutellessa en ajattele linjojani, mutta en edes pystyisi vetämään kerralla hirveän paljoa mitään.
En tiedä olenko siro, mutta luonnostaan hoikahko / en liho (165cm, 52kg, 33kg). Eilen söin aamupalaksi paahtoleipää juustolla ja kinkulla, appelsiinimehua, geisha- ja liköörikonvehtejä. Työpaikan aamukahvilla söin viinerin ja pari after eightiä (+tee). Lounaaksi hain ruokatunnilla Hesestä minikana-aterian (kokista ja pienet ranut). Välipalaksi napsin klementiinin. Työpaikan iltapäiväkahvillä söin teen kanssa pari keksiä. Kotona söin töiden jälkeen paahdettua ruislepää metwurstilla ja kurkulla. Iltaruuaksi söin edellispäivältä jäänyttä hirvikeittoa. Illalla katsoin leffaa ja söin poppareita ja viimeisiä konvehtejä. Keskiyön aikaan ennen nukkumaanmenoa söin vielä vähän leipää, kun iski himo. Liikuntaa en harrasta säännöllisesti, koska olen laiskimus.