Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä aiot tehdä, kun robotti korvaa sinut töissä?

Vierailija
03.12.2014 |

Jossain vaiheessa kaikki suomalainen työvoima kai korvataan roboteilla. Onko sinulla varasuunnitelma? Itse ajattelin opiskella insinööriksi.

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 07:57"]

Tuskinpa mun duunia voi mikään kone tehdä. Toisaalta tekniikkaa on jo sen verran, että asiakaskunta pienenee. T. Viittomakielen tulkki

[/quote]

Kone joka kääntää puheen tekstiksi ja toisin päin. 

Vierailija
162/166 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:16"]

No psykologia ei mikään tunteeton robotti mitenkään helposti korvaa:)

[/quote]

Kaikki miehet paranee seksillä. Joku seksibotti hoitaa ne. Naiset on vaikeampia. Ehkä joku saippuaooppera botti? Salattuja elämiä, Kauniita ja Rohkeita ja niiden uudelleen muunnelmia aamusta iltaan? Samalla kone juoruaa kanssasi naapureittesi tapahtumista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jonain päivänä ihminen kehittää sellaisen robotin, jota Arnold Schwartzenegger näytteli Terminator-elokuvissa? Mitä töitä ihminen sinä päivänä tekee? Ei mitään. Veikkaisin että tuo terminaattori on todellisuutta n. 50 vuoden sisällä.

Vierailija
164/166 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan jalat pöydälle ja nautin vähän aikaa joutilaisuudestani. Sitten tiedostan roolini asiakkaana ja alan tehtailla valituksia milloin mistäkin robotin mielestäni tekemästä virheestä.

Vierailija
165/166 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 05:31"]

Nostan jalat pöydälle ja nautin vähän aikaa joutilaisuudestani. Sitten tiedostan roolini asiakkaana ja alan tehtailla valituksia milloin mistäkin robotin mielestäni tekemästä virheestä.

[/quote]

Millä rahalla olet asiakas? Töitä ei ole eikä tukia tipu. Onko sinulla kovat pääomatulot tai valtavat säästöt?

Vierailija
166/166 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä kuin robotti .