Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka pian vastaat ystäväsi sähköpostiin, jossa pyydetään kommenttia tai vastausta?
Kommentit (4)
Tai soitan, laitan tekstaria tms. Luen varmaan miljoona kertaa päivässä. :) Olen opiskelija ja töissäkin käytän henk. koht. mailiosoitetta, eivät he anna millekään väliaikaisille omaa osoitetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vastaan heti kun pystyn, jos on erikseen pyydetty vastaamaan. Jos tarvitsen aikaa voidakseni vastata kunnolla, saatan vastata että " mä selvitän ja kerron heti kun kuulen jotain" tms.
Ja sähköpostin katon monta kertaa päivässä.
Alue: Aihe vapaa
töissä 3 x pv
vastaan myös heti