Lue keskustelun säännöt.
mun mielestä prince harry melkein purskahtaa nauruun tässä
27.02.2009 |
kun se kertoo noista haavoittuneista, törkeetä. no olihan se tosin tuo koko afganistanin valloituskin yhtä teatteria.
Kommentit (3)
Puree huuliaan yhteen tuossa yhdessä vaiheessa ettei vain alkais hymyilyttämään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap:n tekstissä olevat kirjoitusvirheet ne hymyilyttävät!
Eivätkö ihmiset osaa enää mitään vai eivätkö vaan välitä?
En huomannut mitään huvittuneisuutta. Mistä niin päättelit?