Teille on tiedoksianto käräjäoikeudessa
Asia on mahdollista hoitaa puhelimitse.
Mitä ihmettä? Onko teille tullut koskaan tälläista kirjettä haastemieheltä ja jos on, niin mitä asia on koskenut?
Kommentit (71)
Oletko joku Seiska-lehtitason julkkis joka mieluummin ostanut Vuittonin laukun, kuin maksanut vuokransa?
Ulosottoon mennyt joku lasku. Soita sinne ja kysy.
Haastemiehen kautta lähetellään myös kuulemiset ja velvoitteet esim työsuojelusta, mutta silloin kyseessä on yleensä firmat / yrittäjät
Täällä on jengillä sekaisin perinnät ja perinnöt!
Mulle ainakin haastemies soitti ja lähetti sitten tiedoksiannon oikeuspäivästä postitse, olin todistaja ja käynyt kuulustelussa aiemmin. Toki asuin kaukana ko.käräjäoikeudesta, en tiedä oisko se paperi pitänyt itse hakea jos olisin asunut ko.paikkkunnalla.
On todella mukavia nämä käräjäoikeudet, haastemiehet, ulosotot ym.
Yleensä aina lähettävät postia perjantaina, viikonlopuksi, nykyään ulosotto lähettää lauantaina sähköisesti. Huraa!
Onpa mukava perjantaina esim. klo 17 tulla kotiin ja lukea tällaista postia. Odota siinä sitten maanantaihin, että saat edes tiedon, mitä ihanaa asia koskee.
"Ilta pilalla, nyt on ilta pilalla." No, eipä tämä elämä taida korjautua vielä ihan muutamaan vuoteen.
espoossa nuorisojengit pitäsii tappaa.
Mä sain kanssa viimevuoden kouluuhkaamisesta kun vitutuspäissään laiton ja sama haastemies kuten tampereen jutussa et kyllä haaste tulossa ja sakot edellisestä.
Viikonloppu taas pilalla kirjoitti:
On todella mukavia nämä käräjäoikeudet, haastemiehet, ulosotot ym.
Yleensä aina lähettävät postia perjantaina, viikonlopuksi, nykyään ulosotto lähettää lauantaina sähköisesti. Huraa!Onpa mukava perjantaina esim. klo 17 tulla kotiin ja lukea tällaista postia. Odota siinä sitten maanantaihin, että saat edes tiedon, mitä ihanaa asia koskee.
"Ilta pilalla, nyt on ilta pilalla." No, eipä tämä elämä taida korjautua vielä ihan muutamaan vuoteen.[/quot.no mitäs oot tehnyt kun heesten sait?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin haastemies soitti ja lähetti sitten tiedoksiannon oikeuspäivästä postitse, olin todistaja ja käynyt kuulustelussa aiemmin. Toki asuin kaukana ko.käräjäoikeudesta, en tiedä oisko se paperi pitänyt itse hakea jos olisin asunut ko.paikkkunnalla.
mitäs teit veditkö amfetamiiniä vai tapoitko jonkun.?
Minulle tuli kerran, ja se piti käydä henk. koht. poliisilaitoksella hakemassa.
Kyseessä oli jo parin vuoden takainen asia, josta minut haastettiin oikeuteen todistajana.
Asia koski erään tuttavani oikeudenkäyntiä eksmiestä vastaan pahoinpitelyistä, aseella uhkaamisesta, tappouhkauksista jne. eron jälkeen.
Olin yhden kerran todistamassa tapahtunutta, siksi jouduin todistajaksi.
Ei se sen kummempaa ollut, senkun vastailin kysymyksiin ja kerroin mitä näin.
Oli mitä oli, kun sisältöä ei sitten voi siinä kirjeessä ilmoittaa niin noutamatta jää.
Luultavasti jotain negatiivista jos tiedoite on todisteellinen, välttelen viimeiseen asti.
2