Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥♥TONSKAT huhtikuussa PART II♥♥♥

14.04.2008 |

Pino alkoi olla sen verran pitkä, että ajattelin pistää pystyyn uuden huhtikuun lopun ajaksi (ellei sitten tämäkin veny nopeasti pitkäski...)

Alkukuun jutustelut: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=46&m=12818563&p=1&tmo…

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöistä se on kun kirjoittaa väsyneenä eli siis tietenkin ovistikkuja ostin.

Vierailija
42/71 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea viiva tuli testiin aamulla. Ei ollut roskishaamu, vaan viiva tuli ihan normaalin ajan puitteissa. Eipä noita menkkojakaan ole näkynyt, ja oireita on vatsakivun ja etomisen lisäksi mahdoton närästys. Joten kai se on pikkuhiljaa uskottava, että meille on tulossa pikkukakkonen!

Karssuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Karssuli!! Niin se käy kun sen osaa =D

Täällä on sit ovis ohi ja nyt on se tylsin odotteluaika ennen varsinaista piinaa..

Lisää plussia vaan!! =)

Mukavaa viikon alkua!

t. poppis kp19/~31

Vierailija
44/71 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA hirmuisesti!=) Se oli nopeaa toimintaa, täytyy myöntää;) Paljonkos tulis nyt sitten sisaruksille tarkalleen ikäeroa?

Poppikselle mukavia piinailunodotushetkiä:)

Aurora *edelleen miettii joko uskaltais pikkuhiljaa alkaa yrittmään vai ei*

Vierailija
45/71 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Karssuli, mahtava uutinen!!! Hienoa että edes jollain tärppää näin nopeasti, niin moni on joutunut odottamaan niitä kahta viivaa turhan pitkään.

Onnea myös toiselle plussanneelle! (sori kun en nyt muista nikkiäsi..)

Plussaonnea kaikille!!

Viipero rv12+4

Vierailija
46/71 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea!! :D

Omaa napaa.. Täällä odotellaan tätiä kylään viikonloppuna, viikon päästä alkaa viimeinen liuska!

Suunnitelmat ei muuta, vaikka tänään sain tietää et pääsen työkkärin kurssille 12.5 alkaen. Haastattelussa sanottiin et kurssi voi kestää 1kk tai sit 6kk, riippuu minusta.. Toivon et kestäis korkeintaan pari kuukautta et sit pääsis oikeisiin töihin.. Ja keväällä sais jäädä kotiin.. :)

Mut nyt syömään kun neiti nukkuu!

Bejpi

Vierailija
47/71 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää täällä kayn vaklaamassa mitä teille kuuluu ja kivoja uutisiahan täällä oli !

Toivottavasti moni pääsisi nyt plussaamaan pian, se yrittäminen toivominen ja tuskaileminen on aivan kamalaa !

Omaan napaan sen verran että olo on aivan kamala 24/7 mä en muistanutkaan kuinka kamalaa tää voi olla, ekan kanssa pystyi sentään lepäämään kun väsytti mutta nyt mennään Ainon ehdoilla ja se myös tuntuu.

Tsemppiä kaikille ja oikein paljon PLUSSA tuulia !!

aa ae ja Niilo tasan 7

Vierailija
48/71 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän teit oikeen kunnon pikavisiitin tänne kuumeilu tonskiin :)

Poppikselle onnea " ovisneitsyyden" menetyksestä ;) Toivottavasti nyt alkaa tuottamaan tulosta!

Adeleinille jaksuja! Olipas varmaan aika kova yllätys teille. Toivottavasti nyt kaikki kuitenkin vielä päättyisi hyvin ja tekin vielä saisitte

tonskavauvan.

On. Kiitos kaikille tsemppamisesta. Erityisesti Daijmille kun kerroit omakohtaista kokemusta asiasta. Ehkä se maailma nyt ei kaatuiskaan ihan tähän.

Muutenkin on jo paljon valoisampi mieli kun muutto saatiin hoidettua loppuun ja nyt olen jo innoissani haravoinut pihaa. Kyllä on niin ihanaa kun on kunnolla tilaa asustella. Milokin on innoissaan leikkynyt jo omalla hiekkalaatikolla ja kiikkunut omalla vauvakiikulla. Mulla vaan meinaa lähteä ihan mopo käsistä kun suunnittelen tuota pihamaatani... Mä oon aina tykännyt nyhertää jotakin pihalla...

Joo eli Antioksidanttiklinikan hoivissa nyt sitten olen itsekkin ja siellä ne tätä kilpparihommaa alkoivat epäilemään. Mulle tehdään ihan hirveä määrä kaikenlaisia testejä ja ruokavalion muutos on nyt käsillään. Täytyisi vaan keritä kauppaan ostamaan kaikkea tarvittavaa. Muutenkin hurahdin ihan täysin noihin luomutuotteisiin. No katsotaanpa että miten se mun elämä alkaa tästä muuttumaan :)

Jep jos menis vielä haravoimaan :)

Hermione kp ööööh 23/31 Ja toiveet ei ole enää yhtään korkealla..... no vähän kyllä on ollut repäisykipuja kohdun seutuvilla..... no okei, kyllä mua vähän jännittää..:)

Vierailija
49/71 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

♥ONNEA KARSSULILLE PLUSSAUKSESTA!♥ Tarrasukat kyytiläiselle! :)

Han

Vierailija
50/71 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppauksesta ja myötätunnosta! Täytyy sanoa, et matto meni melko pitkälti jalkojen alta ja alko kyl itsestäkin tuntua, et mitä vielä. Mut katsotaan nyt loppuun tääkin kortti. Eka lekuri aiheen tiimoilta on toukokuussa, mut voipi olla, et mahdolliset hoidot päästään aloittamaan vasta kesälomien jälkeen. Tietysti ainahan se luomuihmekin on mahdollinen, kun on yksi jo olemassa, mut sen varaan ei nyt uskalla hirveesti toivoja laittaa.

Kiva, et on taas saatu muutama plussa pinoon! Onnea vaan kovasti! Ja tsemppiä kaikille piinailijoille tai ovista odotteleville!

Harmonielle erityisesti voimia! Toivottavasti tilanteenne selkiytyy pian!!

Mukavaa viikkoa!

Adelein yk 7 kp 7/28

Vierailija
51/71 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Karssuli! Mä olin ihan varma, että teillä tärppäsi :) Olit pari päivää niin hiljakseen ;)

Voi että kun itsekin vielä joskus plussaisi ekasta kierrosta. Mulla olisi haaveissa 4-5 lasta, joten ehtiihän sitä ;)

Mulla on nyt oviksesta asti ollut tosi kostea olo. Tai sitten ovis onkin ollut vasta myöhemmin?! No, reilun viikon päästä pitäisi tulla tuhruttelua, ja jos ei tule, pitää testailla.

Pidän varmaan hiljaiseloa tämän viikon, rupeaa olemaan piinailua sen verran, että sekoan, jos luen täältä kuumeilupuolelta lisää plussauutiaia...

Kandi kp18/26-28

Vierailija
52/71 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista! Jotenkin on ihan epäuskoinen olo... Toivottavasti kaikki menee hyvin ja Aino saa pikkusiskon tai -veljen vuodenvaihteessa.

Tämä nopea raskautuminen voi ärsyttää kun se ei aina käy niin nopeasti. Onkin jotenkin syyllinen olo, ettei plussa nyt tullut ihan oikeaan osoitteeseen. Mutta minkäs teet. Tiedän olevani onnekkaassa asemassa, kun näin kävi.

Peukut on pystyssä, toivottavasti jokainen plussaa toivova sen saa mahd. pian!!

Karssuli kera pienen pienten viikkojen 4+3

Vierailija
53/71 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karssulille tosi paljon onnea plussasta! Ja kuulehan, nyt heität roskakoppaan sen syyllisen olon ja nautit täysin hyvällä mielellä uudesta masuasukista. Meni aikaa vähän tai kauan, niin uuden elämän alku on aina suuri ihme ja onnenaihe. =)

Omassa kehossa tapahtuu kummia. Eli ei kuulu, ei näy menkkoja, mutta tänään taas oli illalla tosi kuvottava olo. Piti ihan mennä pitkälleen hetkeksi. Taidan tehdä uuden testin muutaman päivän päästä.

Mua väsyttää kovasti, joten nukkumaan. Huomenna reisssataan ystäväporukan kanssa (yhteensä 5 äitiä ja 6 lasta) Korkeasaareen. Yksi perhe ystäväporukastamme on muuttamassa toiselle puolelle Suomea, joten vietetään ns. läksiäisiä mamma-vauvaporukalla.

Nyt iltapalaa ja nukkumaan.

t. iida-linnea, joka ei ole jaksanut päiviä laskea - oiskohan kp 52...

Vierailija
54/71 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Tosi paljon onnea. Mulla oli kans ihan sellanen olo, että sä plussaat pian :)

Tuttua täälläkin toi syyllisyyden tunne nopeasta plussaamisesta, kun ihan lähipiirissäkin on rakkaita, jotka taistelee lapsettomuuden kanssa. Plussa ei silti koskaan tule väärään osoitteeseen, kun se tulee sinne, missä sitä todella toivotaan.

pesukarhu

Vierailija
55/71 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan täällä nostelen pinoa..Ei mitään raportoitavaa..=) Odottelu on tylsää..=)

t. poppis kp21/~31

Vierailija
56/71 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miten ihanasti teille kävikään! Onnea kovasti tulevasta vauvelista! Ja höpöhöpö, plussa tuli ihan oikeaan osoitteeseen, kuten muutkin jo täällä sanoi.

Tsemppiä kaikille piinaileville ja plussaa odotteleville!!!

-Q-

Vierailija
57/71 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=B23AEE]Perjantain kunniaksi vähän väriä..=) Hiljaista on! Katsoin oisko multa jäänyt huomaamatta uusi pino, mutta eipä tainnut..=)

Noh..eipä täälläkään mitään uutta..piinailun odotusta vasta..eli pinon nostoa tässä harrastetaan..Mitäs muille kuuluu?!

Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia koko palstalle!

t. poppis kp23/~31

Vierailija
58/71 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi viikon loppuun ja sitten tikuttelen ovista. ihan jo jännittää onnistuuko.

huomenna lähdetään lapsi messuille meidän pikku tytön kanssa kahdestaan. Meidän kylän seurakunta järjestää matkan. olen ihan väsynyt nuhan takia mutta taidetaan kuitenkin mennä. Toivottavasti ei kuitenkaan olla koko päivää siellä. olis täällä kotonakin tekemistä eikä meitä kumpaakaan varmaan montaa tuntia kiinnosta touhuta.

Vierailija
59/71 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli tissit ihan sika kipeiksi ja turvonneiksi!!!! Viimeksi on näin kipeet tissit ollut silloin kun aloin Miloa odottamaan!!! Viime raskaudessa ei tissit ollut juuri yhtää kipeät. En edes tiedä mitä ajatella tästä ilmiöstä. Pelkään vaan niin paljon että petyn kun teen testin jos näyttääkin negaa. Mutta tiistai aamuna testailen. Silloin on kp 31. Voi apua kun jännittää ihan älyttömästi. Mulle iski vielä flunssakin tähän päälle..

Hermoileva Hermione kp29/31 Iih! vielä kaks päivää jännättävää, jollei sitten täti paukkaa paikalle sitä ennen...

Vierailija
60/71 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikset testaisi jo tänään? :)

Täällä kierron viimeisiä päiviä viedään, tosin saattaa mennä vielä useampikin päivä, jos ovis onkin ollut myöhemmin...

On kyllä ihan menkkojen alun fiilis, joten en edes märehdi asiaa.

Lähdetään keskiviikkona sukuloimaan, ja ke-to odottelen tuhruvuotoa. Voi sitten skoolata vapun kunniaksi, jos menkat alkaa.

Mutta raportointi lienee hiljaista tämän viikon. Ensi viikolla uuden kierron merkeissä nähdään!

Kandi kp 25/27-28 (??)