♥♥♥TONSKAT huhtikuussa PART II♥♥♥
Pino alkoi olla sen verran pitkä, että ajattelin pistää pystyyn uuden huhtikuun lopun ajaksi (ellei sitten tämäkin veny nopeasti pitkäski...)
Alkukuun jutustelut: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=46&m=12818563&p=1&tmo…
Kommentit (71)
Ei mulla varsinaista asiaa ole, kunhan kulutan aikaa ettei tartteis siivota. ;)
Join äsken ekan lasillisen sitä paljon puhuttua greippimehua, ja hyi että oli kauheaa.. Ajattelin aloittaa aikaisin, jos siitä olis sit jotain apua.. ;)
Sit kävin ovislaskurissa, ja sen mukaan meidän yk1:n ovis sattuis just hääpäivälle! (Tietysti olettaen et menkat alkaa sillon kun luulen..)
Pitää sit vissiin varata meille se oma mökki eikä mennä sinne parvelle, luultavasti minun vanhempien kanssa nukkumaan.. ;)
Pakko mennä siivoamaan keittiö!
Bejpi
[color=D87093] Eipähän mullakaan mitään asiaa oikeastaan ole, kunhan vaan ajattelin jotain höpistä aikani kuluksi, kun poitsu on päikkäreillä:)
Ääh, meille tuli taas talvi :/ Muutama päivä sitten näytti jo niin keväiseltä, mutta nyt taas maa ja puut on täynnä lunta :/ Ääh! Ois jo niin mukava, jos kesä tulisi!
Oma napa ennallaan. Kiertopäivistä en tiedä, mutta käsitykseni mukaan piinisviikko on meneillään nyt tai sitten ihan pian alkaa:) Oireita ei ainaskaan ole suuntaan tai toiseen, joten ei hirveästi ole mitään, mitä piinailla. Testailua en ole vielä suunnitellut yhtään, odottelen menkkoja (tai niiden poisjäämisiä). Ehkä viikonlopun jälkeen aikaisintaan voisi testata, jos aihetta on:)
Plussapöllyjä kaikille ja aurinkoista alkuviikkoa!
~ ♥ ~ Viipuli ~ ♥ ~
Pidän kaikille peukkuja pystyssä. Piinailijoita ei taida vielä kauheasti olla, mutta viikon päästä sitten...
Täällä odotellaan ovista, nyt kp11 menossa. Vielä kun saisin tuon miehen joskus pysymään edes pari minuuttia illalla hereillä... Täytyy ottaa kaikki keinot käyttöön :)
Kandi kp11/~28
Tänään oli ihan yhtä himmeä viiva ovistikussa kuin eilenkin..No ei kai se päivässä pamahdakaan saman vahvuiseksi? =)
Peukut pystyssä kaikille täälläkin! =)
t. poppis kp12/~31
Mulla näyttää aina ensin haaleita viivoja pari päivää ja sitten tulee paksu viiva kun on ovis. Ja kannattaa aina tehdä testi samaan aikaan joka päivä ja olla kusematta ja juomatta pari tuntia ennen sitä. Muuten mulle ei testi näytä mitään jos se ei ole tän kaavan mukaan tehty. Eli tarkkana saa olla :)
Mulla näytti tänään testi vielä paksumman viivan mitä eilen, joten täytyy vielä pistää illalla peitot heilumaan. Että kai ovis on sitten vasta tulossa. Tänään bongasin myöskin kunnon ovis limat. Eli sen puoleen tässä kierrossa vois olla jotain mahkujakin....
Tsemppiä kaikille kiertoihin :)
Hermione kp16/31>
laitoin tuonne ekaan ketjuun kuulumisia mut laitan nyt saman tännekin eli piinailua täällä edelleen... eilen ja tänään en aamulla ollut kotona joten menee huomiselle aamulle taas testaus. Lauantaina siis negatiivinen mutta toivottavasti olisi nyt muuttunut plussaksi..
Naurattaa et jos nyt ei onnistu ja tule jouluvauvaa niin mun kierroilla mahdollinen vauva syntyisi vasta hyvän aikaa helmikuussa ja sitä seuraava vasta huhtikuussa. hyppää yhden kuukauden siis yli.
laitoin tuonne ekaan ketjuun mutta laitan nyt saman tännekin eli piinailua täällä edelleen... eilen ja tänään en aamulla ollut kotona joten menee huomiselle aamulle taas testaus. Lauantaina siis negatiivinen mutta toivottavasti olisi nyt muuttunut plussaksi..
Naurattaa et jos nyt ei onnistu ja tule jouluvauvaa niin mun kierroilla mahdollinen vauva syntyisi vasta hyvän aikaa helmikuussa ja sitä seuraava vasta huhtikuussa. hyppää yhden kuukauden siis yli.
kp41/35-48
Kivaa, et saatiin taas vähän eloa pinoon :)
Mulla on piinapäivät menossa,eli huomenna on kp 28 ja ke aion testata jos täti ei ole tullut. Nyt on toiveet korkeimmilla mitä kertaakaan tässä 6 yk:n aikana sillä mahassa on outo olo, mut luottaa en siihen uskalla vaan odotan keskiviikkoa ja toivon sormet ja varpaat ristissä, et se ois sitä itteään...
Pikku Emilialle kovasti plussa puhureita!!! Toivotaan et vielä plus pärähtää :)
Muiden piinat taitaa alkaa vasta ensi viikolla ja osa on just oviksissa. Täällä ei oo onneks lunta mut tuuli on kylmä kuin mikä hrr!
Voi kun olis jo keskiviikko aamu :) (ja plussa...)
vieläkään tullut plussaa.. testailen vielä ylihuomenna jos ei täti tule sitä ennen. ootattaa nyt oikein pitkään näköjään itseään.
Plussa puhuria adeleinille! Toivottavasti ollaan yhdessä tuolla o-puolella parin päivän päästä :)
yk4 kp 42/35-48
Tutkin testiäni illalla ja huomasin, et se olikin sellainen 10 herkkä testi, joten testasin jo tänä aamuna, kun menkkojen olis jo pitäny alkaa tänään (kp28). No negahan sieltä taas tuli :( Sydän särkyi taas kerran ja lujaa! Onneksi kuitenkin osasin tätä jo odottaa, vaikka vatsa olikin hiukan erilainen kuin ennen. Mut en ole noinen oireiden perään ollu enää pitkään aikaan. Silti sitä kuitenkin niin kovasti toivoi, et jospa nyt viimein...
No vatsaa edelleen juilii, joten menkat toivottavasti alkaa tänään sitten ajallaan eikä kierto veny turhia.
Huomenna on spermatesti ja varaan ajan nyt sitten myös sinne lapsettomuusklinikan ensimmäiselle käynnille.
Tsemppiä P-E ja muut!!
Adelein yk6 kp28/28-30 kohta yk7, huokaus
Adelein ja pikkuemilia, harmin paikka kun negaa näyttänyt teidän testit. Tsemppiä kovasti kummallekin!
Mulla oli viime viikolla 2 kertaa tosi kamala päänsärky. Onneksi toinen kerta osui viikonloppuun niin mies hoiti tyttöä. Välillä on meinannut olla vähän etovaa oloa, mutta en jotenkin jaksa uskoa kuitenkaan että raskaana olisin. Edelleen pitäydyn suunnitelmassani, että testaan perjantaina jos siihen mennessä ei menkat ala.
Pikkuisen on alkanut pelottamaan, että näinköhän joudun taasen lääkkeiden avulla tasaamaan ja lyhentämään kiertoja. Millään en haluaisi metformiinia syödä uudestaan. Mulle tuli siitä tosi kamalan paha olo.
Plussatuulia kaikille. Mun on pakko mennä nukkumaan jos tyttönen vaan sai unen päästä kiinni.
t. iida-linnea kp 35/?
Pahoittelut emilialle ja adeleinille negoista..tiedä jos vaikka muuttuisivat vielä! =) Tsemiä.
Iida-linneallakin oudot paikat..toivottavasti perjantaina näyttäis plussaa! =)
Mä ovistikuttelin taas ja edelleen on toooosi himmeä viiva..Noh..jatketaan..
Eipä muuta..ainakin on kaunis päivä täällä =)
t. poppis kp13/~31
[color=D87093] Voih..pahoittelut negoista pikkuemilia ja Adelein:(
iida-linnealla on kyllä jänskät paikat! Musta kyllä tuntuu siltä, että oisit raskaana:)! Sä oot kyllä sitkeä sissi, jos maltat perjantaihin saakka testin kanssa odotella! Toivottavasti testi perjantaina plussaa näyttäisi!
poppikselle tsemppiä oviksen bongailuun! Mä yritän täältä nyt virtuaalisesti puhallella sulle vahvoja viivoja:D!
Omassa navassa ei kummempia. Ei oireita, ei mittään :/
~ ♥ ~ Viipuli ~ ♥ ~
Adeleinille ja pikkuemilialle pahoittelut negoista :( Halauksia sinne ja tsemppiä uusiin kiertoihin.
Poppikselle kanssa tsemppaukset tikutteluun. Eiköhän se ovisplussa sinnekin parin päivän päästä tule. Sullahan on samanpituinen kierto kun mulla, niin veikkaisin kp 15-17.
I-L. bd bd. Kuulostaa aika hyvältä...
ON. Tänään tuli testiin vain haalea viiva joten eiköhän se ovis sitten mennyt. Ja nyt sitten saa alkaa odottelemaan tuloksia. Ajattelin tän kuun viimeinen päivä testata jollei mitään mullistavaa tapahdu sitä ennen :)
Hermione kp 17/31
Pidän peukkuja I-L:lle, mutta ihan maltillisesti, ettei rupea sua stressaamaan kaikki tämä hypetys :)
Hermione, meillä onkin sitten kuun loppuun samat aikeet :) Tai no, mun pitää joko testata jo kp26/28, tai sitten jättää väliin koko testaus, koska en todellakaan rupea sukuloimassa testailemaan. Todennäköisesti en edes testaa, ellei ole tosi outoja oireita. Mutta mulla ne oudot oireet tarkoittaa menkkoja, ja oireettomuus puolestaan lupaa hyvää :) Saa nähdä miten käy, on kyllä niin suuret täpinät tälle yrityskierrolle.
Täällä kp12, ja ovis selkeästi lähestyy. Voi kun olisi jo huomenna, niin tulisi lyhyt kierto!
Kandi kp12/~28
niin se vaan täti kurvasi meillekin :( Taas saa odotella seuraavaa kierron loppua yli pitkään. Tällä kertaa voisi testailla sitä greippi mehua.
Olin tosi pahalla mielellä töissä jossa tosi kiireistä noiden dementikkojen kanssa. Ei olis millään jaksanut enää ylimääräisiä hommia sielläkin. Tekee mieli vaan synkistellä.
pelottaa jos tämä kaikki johtuu siitä typerästä sektiosta eli siitä tullut kiinnikkeitä. ;(
yk5 kp1/35-48
...ja mukavaa keskiviikkoa kaikille.
Pahoittelut negoista ja peukkuja muille testailijoille! Mun pitäis varmaan testata huomenna, on jo kp 31! Jännittää kamalasti, ja koitan venyttää sitä pettymystä joka siitä negasta taas seuraa... Odottavainen olen, koska päänsärkyä ja etovaa oloa on ollut jo useampana päivänä.
Pitänee alkaa siivoamaan, joten kirjoitan paremmalla ajalla.
Moi! Tänne kurvas kans täti eilen jo tuhrulla ja tänään ihan megalomaanisella voimalla. Taas ollaan kierron alussa ja mulla oli eilen tietkö ihan samanlainen päivä töissä. Olin ihan maassa, enkä ois jaksanu tehdä mitään. Ja sit vielä työkaveri vuodatti huoliaan niskaani ja olin ihan täynnä omia surujani... :(
No elämä jatkaa eteenpäin, ei auta muu kun raahautua perässä. Mul on muuten kans esikoinen otettu sektiolla, voiko se vaikuttaa siihen et ei raskaudu helposti uudelleen?? Mulle ei sellaisesta puhuttu mitään...
Adelein ja PikkuEmilia, pahoittelut tädin hyökkäyksestä molemmille! Mullakin syntyi esikoinen sektiolla, ja tosiaan tuo toinen tärppi kävi toisesta kierrosta - ei tuntunut sektio hidastavan raskautumista silloin.
Mulla on nyt ovis, joko tänään tai viimeistään huomenna. Nyt on se limahuippu, eli perinteisesti on tällaisen päivän iltaan sisältynyt vauvantekoharjoituksia :) Tällä kertaa ei onneksi ole anoppikaan kylässä, niinkuin viime kierrossa oviksen aikaan. Ai että olisi tehnyt mieli eilenkin vähän jo puuhailla, mutta mies olisi varmaan pudonnut sängystä säikähdyksestä, jos kahtena peräkkäisenä iltana olisin häirinnyt sen nukahtamista ;) Kaippa se jtp riittää.
Kovat on odotukset, eli tulen mahdollisesti putoamaan huiman korkealta tämän kierron lopuksi!
Kandi kp13/26-28
Eipä mulla tämän ihmeempiä just nyt ollut.
Onkos piinailijoita, entä oviksen bongareita? ILMOITTAUTUKAA HETI :D
Han kp2