♥♥♥TONSKAT huhtikuussa PART II♥♥♥
Pino alkoi olla sen verran pitkä, että ajattelin pistää pystyyn uuden huhtikuun lopun ajaksi (ellei sitten tämäkin veny nopeasti pitkäski...)
Alkukuun jutustelut: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=46&m=12818563&p=1&tmo…
Kommentit (71)
Niinhän se täti paukkas heti aamusta paikalle ja oikein hirveällä lorinalla. No katseet uuteen kiertoon ja olisihan se hyvä jos tää kilppari homma selvitettäis ensin ihan kokonaan. Että sikäli ei ihan kauheasti harmita kuitenkaan. Vaikka tietenkin harmittaa, mutta täytyy vain yrittää ajatella järkevästi. Jep, jep..
Plussatkaa nyt edes joku! Kandi. Tsemppiä sinne piinailuun ja bd bd :)
Hermione kp 1/31 yk 3
Pahoittelut Hermionelle, kun et päässytkään testaamaan. Onnea uuteen yritykseen! =)
Omaa napaa sitten sen verran, että varovaisen onnellisia ollaan miehen kanssa... Perjantaina oli ihan pakko tehdä uusi testi, koska muutamana iltana oli yhtä kuvottava olo kuin tyttöstä odottaessa ja palelin järkyttävän paljon. Kuinkas ollakaan, testiin tuli kauniin selkeät 2 viivaa. Oli muuten aikas vaikeaa pitää suu kiinni kun vietettiin viikonloppua sukulaisissa... Emme halua asiasta kertoa läheisillemme ennen kuin viikkoja enemmän kasassa. En meinannut tännekään mitään vielä mainita, kun pelottaa miten tässä käy, mutta kun Hermione niin kovasti toivoi jonkun plussaavan, niin pakkohan se oli jotain rustata, hih!
Niin vain voi elämä tarjota ihmeitä. Muutama viikko sitten kun juteltiin lääkärissäkäynnin jälkeen, että tyttönen saattaa jäädä meidän ainokaiseksi. =)
Hissukseen päivä kerrallaan etiäpäin. Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa.
t. iida-linnea noin rv 6
Iida-Linnea!
Ihanaa lukea plussauutisia, onnea koko perheelle!
V
onnea Iida-linnealle! Ja koko perheelle. :)
Hermionelle pahoittelut tädistä.
Täällä alkoi eilen viimeinen pilleriliuska. :) Eipä meille muuta erikoista..
Bejpi
Kyllä voi elämä yllättää, ihanaa että joskus noinkin päin! Sulla on sitten ollut varmaan pitempi kierto, jos ei testissä näkynyt vielä silloin pari viikkoa sitten. Meinaat varmaan varata ajan lääkärille piakkoin, vai..?
Toivottavasti nyt ei tule mitään km-sumaa, niinkuin silloin tammikuussa tuli (meitä taisi olla kolme vähän ajan sisään). Jos se tonskien epäonni vaan kasaantui siihen yhteen kuukauteen...
Hermionelle suuret pahoittelut menkoista, ottaa varmaan ihan hirveästi päähän. Täällä jo vähän siltä vaikuttaa, että huomenna alkaa taas uusi kiertopäivien lasku... Mä aion nyt tosiaan jättää tämän palstailun taas hetkeksi, kun en tykkää siitä olosta, mikä mulle tulee kaikien plussauutisten jälkeen. Olen kyllä iloinen kaikkien puolesta, mutta samaan aikaan ihan mielettömän kateelllinen. Joten parempi, etten niin usein muistuta itseäni kaikista plussanneista nettitutuista :)
Kandi
♥ ONNEA I-L ♥ :) Tarrasukat masukin matkaan! Kiva, että tuli plussa taas, tulispa lisääkin!
Omasta napasesta ei kerrottavaa. Ei jaksa edes piinailla, kun ollaan oltu tosi epäaktiivisia tässä kierrossa. Eli odotan vain uutta kiertoa ja uusia tuulia :)
Han kp17?/24-40
Onnea oikein kovasti Iida-Linnealle!! Se siis sittenkin oli sitä itseään :)
Tarrasukkia pikkuiselle, ja tulehan tuonne o-puolen tonskiinkin jutustelemaan.
Hermionelle pahoittelut menkoista =/ Harmi juttu. Toivottavasti tämä uusi kierto olisi teille nyt vihdoin SE kierto.
Kandille ja muille piinailijoille ++++onnea!!
Viipero & Santeri rv13+5 (meinasin ensin kirjoittaa kp..)
I-L tuhannesti onnea!! =)
Hermionelle pahoittelut tädistä =/
Omaan nassuun ei mitään ihmeellistä..Tänään on kurkku kauheen kipee ja pelkään, että tuun kipeäksi just kun on kauhee häsä vapusta..mun tuuria =) Edelleen odottelen rauhallisin mielin ja testailen joskus lauantaina..
Oikein ihanaa vappua kaikille!!
t. poppis kp28/~31
Onnittelut I-L:lle plussauksesta!!!!
Itse en ole ennättänyt paljoa kirjoittelemaan. Toinen kierto tässä aluillaan, kun yllättävästi olikin kierto todella lyhyt 21 päivää. Normaalisti kierto 25 päivää. Vuotoakin tulee todella runsaasti isojen hyytymien kera. Yäk-juttuja..
No, ei kun uutta kiertoa kohden mennään.
-Ninca kp 3/25?-
Kiitokset vaan kaikille onnitteluista! Ja plussaonnea kaikille teille!
Täytynee kai siirtyä o-puolelle, toivottavasti moni seuraa perässä. =)
Reipasta mieltä kaikille!
T: iida-linnea rv 7+2 (tarkentuu varmaan sitten joskus ultrassa, mutta menkkojen mukaan noin olisi viikot nyt)
Nyt tänään on taas sellanen olo että täti paukkaa varmaan just paikalle. Mahaa juilii kovin menkka tyylisesti. Mutta tissit edelleen tosi kipiät. No saas nähdä kuinka tässä nyt sitten käy.
Tyhmää mutta pakko odottaa kuinka käy, mulla ei ole yhtään testiä kotona kun en niitä siitä syystä ostanut etten testaa liian aikaisin. Mutta huomen aamulla testaan jos ei tätiä näy...
Hermione kp30/31