✰✰✰ JOULUKUUN TÄHTÖSET - VIIKKO 16 ✰✰✰
Kommentit (88)
Naranjahan se täällä jo on aamuvirkkuillut. Kiva.
*Uusi viikko tosiaan. Onneksi menen nyt vähän iisimpään paikkaan töihin kolmeksi viikoksi ja olen siellä todennäköisesti enimmäkseen yksin, ni voi olla rauhassa surkean näköinen.. ;)
Kerroin sitten eilen anopillekin. Hän alkoi ehdottelemaan sellasia juttuja syksyksi, et oli pakko vähän rauhotella, et en välttämättä kykene ihan mihin vaan.. Oli iloinen. Jotenkin ei niin innoissaan, kun mun oma äiti.. Se oli vähän outoa. Mut ehkä se tuli vaan niin yllätyksenä, kun hän on kuvitellut, että me halutaan pysyä kahdessa.. Kyllähän mä vähän sille oon vihjaillu, mut sillä on ollu niin paljon omia juttuja, et on taunnu mennä ohi. Hän kysyi, että oliko se ihan suunniteltua.. Vähän oudolta tuntu tollanen kysymys.. Mut sanoin et on puoli vuotta yritettykin.
Viikonloppuna ei ollu pahemmin kuvotusta ja eilen illalla erehdyin taas ajattelemaan, miten on niin oireetonta.. No, nyt mä sitten tässä yökkäilen tyhjää..Illalla jo alkoi yököttämään. Pitäs vaan nauttia siitä ku on oireetonta eikä ihmetellä.. Sellaset viikot alkaa olla et kohta se kuvotus varmaan vasta kunnolla alkaa. Huh.
Mukavaa maanantaita.
t. iiiik ja hippunen 6+1
vielä.. Mies oli eilen oikein tunteikkaalla tuulella illalla. Ja mitä minä tein??? Nukuin! En millään jaksanu pysyä hereillä, vaikka olisin halunnu. mut kyllä meillä vielä samaankin aikaan osuu nää jutut! HIH!
t.iiiik
Totta,tekayn kiekko on paras mahdollinen!!!!
Mulla on kovin oireetonta,hieman huolettaa=/
Ke on ultra ja mua jännittää hirmuisesti.Hassua kun ei tässä ekaa kertaa olla.Nään painajaisia miten sieltä kohdusta ei löydy mitään tai vaan tuulimuna tms...Toivttavasti nää mun alitajuiset ei tarkoita mitään!!
Ihania reaktioita ollut kun uutsisia kerrottu!!!!Hellyttävää!
Mä vielä panttaan tietoa omanani=)
ken kevään vei?
tämä viikko on jännä; torstaina olisi alkuraskauden ultra. Fertinovaan olen menossa, rvk 7 tasan. Jännää on ensinäkin se, montako siellä on ja toki se, että löytyykö syke.
Olo on kerrassaan etova, mutta sitähän tässä on toivottu. Ruokahalun myötä paino alkaa nousta ja se on kyllä paha asia, huonoon etovaan oloon kun tekisi mieli syödä jotain suolaista ja rasvaista. Olen saanut jo kolme kiloa painoa lisää, eikä siitä hyvä helise.
...josta jatkaen, täytyy mennäkin syömään jotain...
rv 6+4 today
Täällä kans yks lähes oireeton ihminen, välillä huolissaan, välillä ei...
Kaikista eniten pohdituttaa se, että kasvukiputuntemukset ovat tiessään, kun edellisissä raskauksissa ne jatkuivat muutamia viikkoja. Muistaakseni. Painon tunnetta kyllä on alavatsalla aika ajoin. Ultraan tekis mieli mennä mut yritetään nyt luottaa elämään.
No, aika näyttää miten tässä käy.
-höyhen-
Hauskaa viikon alkua kaikille uusille ja vanhoille! Toivottavasti saadaan tälläkin viikolla joukkoon uutta väkeä!
Viikonloppu meni kivasti, sopivassa suhteessa sosiaalista kanssakäymistä ja lepoa. Meillä oli tosin mun 8-vuotias kummilapsi käymässä ja herätessäni lauantaiaamuna klo 6.30 mietin, olisiko sittenkin pitänyt ottaa hänet ensin kylään ja sitten vasta ruveta miettimään perheenlisäystä :)
Kun olen tähän asti saanut mainostaa oireettomuuttani niin äsken jouduin sitten ensimmäistä kertaa tämän raskauden aikana okselle. Ja paikkana tietysti tyylikkäästi koulun kirjaston vessa. On täälläpäin toisaalta ollut mahatautiakin liikkeellä, mutta ei tämä kyllä mahataudilta tuntunut: alkoi tutulla etomisella, mutta ei vain mennyt syömisellä ohi ja helpotti heti. Ennen ja jälkeen olo ihan hyvä.
Perjantaina on sitten se varhaisultra, joka jo jännittää.
Ineli 6+6 (neuvolan matematiikan mukan)
uskomatonta, keväthän tässä pitäisi tulla, eikä lunta sataa .. nyyh
toivottavasti ei sataisi kauan , vaan auringonpaiste palaisi ilostuttamaan päiviä, ja toisi kevättä lähemmäs.
Hellyydenkaipuu on itsellänikin valtava, ja tuleva isukki on muualla töissä viikot, ei olla nähty yli viikkoon, tulevana viikonloppuna täytyy halitella sitten kunnolla.
Lapset on kauhean herjalla tuulella, koko ajan ovat tekemässä jotain kiellettyä, millähän ne saisi ruotuun, kun ei tunnu sana tehoavan.. argh
Pakko päästä kyllä kaupunkiin tänään tuulettumaan, rupeaa jo seinät kaatumaan niskaan, kun viikonloppukin meni lasten kanssa keskenään kotosalla, exä asuu vielä tässä lasten takia, kun ei ole sopivaa asuntoa löytynyt, lasten kannalta kiva, mutta omaa olemista se on pahasti hankaloittanut, kun saa kokoajan olla varpaisillaan.. löytyisipä se asunto pian, että voisi elää rauhassa omaa elämäänsä. Raskaudesta ei uskalla sille kyllä mitään mainita, muuten voisi elämä alkaa . .
Mukavaa alkanutta viikkoa !
- mannerto 5+3
Eli kävin varhaisultrassa ja kaikki oli ihanasti! Juniori köllötteli vahvoin sykkein kohdun lämmössä. Olipa kiva nähdä kaveri, joka niin tekee pahoinvoivaksi ;))
Suosittelen kyllä tuota ultraa ja samalla saa ammattitaitoisen gynekäynnin!
Vaikka eihän se takaa, että loppuun asti päästään...
Joo, Naranja, kyllä todella alkaa jo raskausviikko 8, mutta itse elän noilla rv 7+0 " viikoilla" . Jostain kumman syystä, helpompaako, en tiedä?
Huomenna sitten neuvolaan! Kiva mennä, kun tietää että kantaa jotakin. Kohtukin oli ulkoapäin painellessa kasvanut jo ;))
Aika ihanaa!!!!!
-fatmama 7+0-
Ilma on tosiaan kurja, mutta mulla aina iloisempi kun mietin tätä tilaani :) Toisaalta olen kyllä parin päivän aikana ollut tosi huolissani, siis ilman syytä, mutta jotenkin vaan tuntuu niin epätodelliselta tämä tilanne. Oon nähny parina yönä untakin, että oon alkanu vuotamaan verta :( Meinasin tänään varata jo varhaisultraan aikaa, mutta gyne toppuutteli, että ei kannata vielä tulla, eli katsotaan sitten myöhemmin. Jotenkin vaan kaipaisin jotain muutakin vahvistusta kuin sen testin plussan :) Flunssa vaan taitaa tulla mulle kiusaksi, tosi tukkoinen olo on..
Viuha 6+1 (tekayn mukaan)
Täältä töistä kirjottelen. Päivä on menny oikein mukavasti. Ei niin tuskaista väsymystäkään tänään. Viikonlopun lepo teki tehtävänsä. Noo, kyllä illalla väsyttää, ku kotiin pääsee.
Fatmama: Ihanaa, et sulla kaikki hyvin! Voi ku itekkin näkis pikkukaverin.. Joskus rv 10 maissa täällä pääsee kunnalliseen ultraan. Kai mun pitäis sinne asti malttaa. Vielä olis aika kauan..
Mannerto: On sulla aikamoinen tilanne.. ootko pitkään tän uuden miehen kanssa ollu? Missäs hän asustelee? Taisit jossain vaiheessa kertookin, mut laho pää ei muista.. Miltä susta tuntuu asua exän kans ja pitää " salassa" vauvauutista? Ite en kykenis moiseen. Tsemppiä sulle!
Mulla on rinnat niin turvonnu, et ihan varmasti työkaverit kohta alkaa ihmetteleen, miten mä näin paisun, vaikka mun piti päinvastoin laihtua.. Hupsis! Mies sano et rinnat on ihan luonnottoman näköiset (on kyllä tyytyväinen, kun siitä kohti kasvan ;) )
Aikasempiin raskauksiin verrattuna tää tuntuu kyllä oudolta, kun on niin vähän pahoinvointia.. Ei pitäis valittaa, mut oudolta tuntuu..
Vielä olis puol tuntia töitä. Eikä mitään tekemistä. Typerää täällä istua..
On kyllä niin kiva, ku on tää palsta. Tänne voi käydä purkamassa tuntoja, kun ei kehtaa koko ajan jollekin valitella..
taidanpa käydä vilaseen sitä tekayn kiekkoa..
t.iiiik ja hippunen 6+1
Kuten edellinen jo totesikin, tuntuu tämä raskaus jotenkin " erilaiselta" .
Juuri tuo pahoinvoinnin puuttuminen ihmetyttää.. No, tietty heti huomenaamulla oksennan töissä ;)
Toisaalta toivonkin et olisi erilainen kuin edellinen, jonka aikana kärsin kamalista liitoskivuista jo ennen kuin tiesin odottavani.. Jäinkin sairauslomalle jo reippaasti vklla 29.
Eilen kerroin yhdelle hyvälle ystävälleni - oli ihan pakko jollekkin :D
Pitäs varmaan soitella nla aikaa, kunhan saisi aikaiseksi.
Tänään minä, ensikertalainen plussasin komeasti. Ennen luennolle lähtöä aamulla tein testin ja punaiset viivat tulivat näkyville nopeasti.
Tuntemukset ovat moninaiset. Pelottaa, onko kaikki hyvin, pysyykö sirppis mahassa ja sujuuko kaikki hyvin? Ja toisaalta olo on niin onnellinen ja seesteinen. rvk 4 + 4
Oireina ovat olleet pari viikkoa jatkuneet kuukautiskipujen oloiset kivut, väsymys, hajuaistin herkistyminen ja pieni makkara on ilmaantunut ennen litteälle mahalle.
Ruokavaliota olen tänään sitten ryhtynyt pistämään uusiksi, sillä ruokahalu on ollut kova viime aikoina ja kiloja kertyisi varmasti nopeasti, jos vaan antaisin mielihaluille periksi.
Kova halu on pitää pienestä huolta, olenkin miettinyt mitä urheilua voisin harrastaa jne.
Ovatko muut plussanneet tänään?
Tämä väsymys on kyllä jotain, mitä ei voi kuvitellakaan.. Töissä hädin tuskin hereillä pysyy ;-) Muita oireiluja on tullut myös kuvioon mukaan, öklöällötys, muttei sentään vielä oksennus. En ole koskaan kärsinyt aamupahoinvoinnista, vaan pojistakin lähinnä iltapäiväpahoinvoinnista, ja niin vaan näyttää tässäkin raskaudessa käyvän.. iltapäivällä meinasin oksentaa päiväkodin pihalle, mutta onneksi sain hillittyä =/ Edellisessä raskaudessa pyörtyilinkin useaan otteeseen, toivottavasti nyt säästyisin siltä.
Täällä on ihanan keväinen auringon paiste, nähtiin pieniä lehtiäkin puissa metsäretkellä äsken, odotan tosiaan kesää! Ihanaa ettei ole kesällä vielä isoa mahaa! Ei ole niin tuskaista olla.. Mutta sillin syönti ei vissiin ole sallittua, byäää.
Nyt lepäilemään sohvalle, kroohpyyh..
Werde 7+0
Saanen liittyä seuraan? Tänään aamulla tuli plussa!!! Tuolla kuume-puolella olen 2009 vauvatoiveissa jonkin verran kirjoitellut. Mieli myllertää aallokossa, välillä olen aivan maassa ja tulevaisuus pelottaa, välillä huikean onnellinen! Ja kaikkea mahdollista siltä väliltä.
kiviir, kiva että sinäkin olet tänään plussannut!
Myöhemmin lisää, nyt täytyy jatkaa näitä kotitouhuja! Ainiin, sen verran esittäydyn, että kolmatta tässä odotellaan. Tytöt syntyneet -03 ja -04.
Nämä ekat viikot menevät niiin hitaasti. Ensi viikon torstaina menen yksityiselle ultraan, en millään malttaisi odottaa. Vielä olen oireiden kanssa päässyt melko vähällä. Aamuisin on pientä kuvotusta ja parina aamuna on oksu kerran lentänyt ennen töihin menoa. Työmotivaatio on täysi nolla.. Musta tuntuu, että kaikki kyttää töissä mun mahaa. Vatsaa on entuudestaankin jo parit makkarat, mutta nyt on sellanen pieni pyöreä turvonnut masu.. Mitään en myönnä ennen ensi viikon ultraa. Tosin muutama lähin työkaveri tietää, mutta heihin voi luottaa, etteivät juorua koko talolle.. Isovanhemmille ajateltiin kertoa äitienpäivänä. Taidetaan antaa esikoiselle kunnia kertoa, että " minusta tulee joulukuussa isosisko" .
t. Kapa 5+6
Ihan ekaksi, onko kellään muulla näin vähän viikkoja ja päiviä kasassa ku mulla? Tuntuu, että niin moni on jo ties millä hienoilla viikoilla :) Oon ihan kateellinen, kun haluaisin jo huidella jossain kymppiviikon tienoolla, ettei olis näin epätodellinen olo tän homman kanssa... :) Mä tosiaan oon kans aikalailla oireeton, ni tuntuu, että olenkohan raskaana sittenkään ollenkaan... Huj! Vaikka olen tietysti, ei ne testit turhia plussia näytä :) Ja kylä tää aika vissiin äkkiä kuluukin.. Ens viikolla alkaa käytännön harjoittelu, joka kestää aina toukokuun loppuun asti! Niiden aikana aika aina kuluu aikalailla nopeaan :) Vielä siis kun kahdesta isosta tentistä selviää, ni alan olla jo voiton puolella! :)
Siisa: KIVAAA!!! Säkin toden totta sitten pääsit tänne puolelle!! :) Tervetuloa!! :) Ja suurimmat onnitteluni hienosta plussasta! Huippu juttu :D Nyt varmaankin olet jo kertonut siipallekin? Mitä hän meinasi, oliko ihan vakavana...?
fatmama: Kiva kuulla, että siellä sun masussa oli asukki, jolla vielä kaiken kukkuraksi on kaikki hyvin ♥ On varmaan todella helpottunut olo! Nyt on sitten niinku ihan oikeasti syy voida pahoin ;) hihihi. Vaikka ei se varmasti kivaa ole... \"
Kapa: Säkin ilmottauduit mukaan, kivaa :) Voi ihana, tyttö on varmaan ihan onnessaan, kun saa sitten äitienpäivänä paljastaa niinkin ison salaisuuden :) Sitä odotellessa sitten vain!
Mun mielestä on aika jännittävää, että tosi monella on ällötystä ja etomista, ja toidet ressukat oksentaakin. Mulla ei oo mitään sen suuntastakaan ollu... :O Alkaako se myöhemmin, vai onko teillä ollut sitä jo tässä vaiheessa, viidennellä viikolla siis? Oireettomuus täälläkin vähän huolestuttaa, vaikka ymmärrän, että kaikki raskaudet on harvinaisen yksilöllisiä ja mä todellakin olen kauhean alussa vielä.. :)
Noh, mä lähden tästä avokkaan kanssa iltakävelylle. Anteeksi, jos ja kun oli vähän alavireinen viesti, sen mukainen päiväkin on tänään ollut... Hyi. Toivottavasti huomenna on taas jo kivampaa! Vanhemmatkin saa sillon tiedon tästä pikku solukerrosmöykystä postin mukana.. Jännittää :)
Kauniita unia itse kullekin ♥
.:Naranja:. 4+2
Onnittelut uusille minunkin puolestani. Tänään iski sitten armoton väsymys, ja kun illalla muutenkin vähän vastusti, niin kyllä oli itkuraivari lähellä. Käperryin jo sänkyyn kun tuntui ettei mistään tule mitään ja haluan vaan nukkua. Eipä aikaakaan kun ihana tyllerömme tuli herättelemään...Ja isäkin tietysti liittyi seuraan. Ja sitten ne yhdessä peuhasi siinä mun päällä... Eipä voinut olla kauaa pahalla mielellä ;)
Pahoinvointi ja väsymys sekä rintojen aristus on nyt ainoat oireet. Painontunne ja muut alavatsatuntemukset ovat olleet poissa jo jokusen päivän. Ihan kummaa.
Ihanaa, että joku oli jo päässyt näkemään pikkuisensa, fatmamako se oli. Mä olen nyt päättänyt odottaa sitä np-ultraa, ellei sitten eka neuvolakäynti anna syytä huolestua...se neuvola, jota en edelleenkään ole varannut.
Olin tänään työhaastattelussa, mutta en kertonut raskaudesta. Tiesin, että aika varmasti paikka jää saamatta jos kerron, joten lähdin sille linjalle, että jos niille ei äitiysloma passaa, niin ehtivät kyllä irtisanoa sitten koeajalla. Sanoin jo vuosi sitten kun alettiin lasta yrittämään, että varmasti tärppää just sitten tässä tilanteessa, kun pitäisi työpaikka saada. Onko muilla pelkoa siitä, että työnantaja suhtautuis varsin negatiivisesti raskauteen? Itse toivon, että ehtisin vakuuttaa työnantajan siitä, että mut kannattaa pitää talossa äippälomasta huolimatta. Talous ei kertakaikkiaan kestäis työttömyyttä nyt kun oon ollut kevään pelkällä opintotuella että saisin opinnot edes jotenkin kasaan. Kuitenkin valmistun vasta syksyllä.
Tulipa pitkä selostus, pahoittelen. Näitä asioita sitä kuitenkin pyörittelee päässään päivät pitkät niin hyvä purkaa muuallekin kuin aina vaan tuolle miehelle.
...yksi asia :) Unohtui laittaa tohon äskeiseen. Tänään tuolla koulussa kävi yks saman alan opiskelija, joka valmistui nyt. Hän tuli tuomaan vain papereita, joilla sitten sai valmistumispaprut kouraan. Kuitenkin, pointti oli se, että hänellä oli siinä mukana kantokopassa sellainen joku kaks ja puolikuukautinen pieni sinisilmäinen tyttönen. Mä meinasin kuolla, kun se oli NIIN soma! Oikein todella kaunis vauva. Ja sitten kun sille lirkuttelin ja venyttelin naamaa (juu, vauvojen kaa alkaa aina ihan pelleks), ni hän sitten palkitsi mut maailman sulosimmalla minityttösen hymyllä :D Voi elämä, mun sydän suli. Täysin.
Ajattelin vaan, että mahtaako tää raskaus vaikuttaa siihen miten muidenkin vauvoihin suhtautuu... Ku ennen en oo niin heltyny niistä niin paljoo, ainakaan lirkutellu julkisesti, vaikka aina tietty oon tykänny ja ihastellu... Tänpäivänen vaan oli vielä jotain ihan erilaista... Tai sitten tää pikkanen oli niin valloittava persoona, että sai mun sydämen kääntymään ihan ympäri :D
No mutta nyt tuli lähtö!!! :)
.:Narsku:. ...taas... :)
Höh, voi kökkö! Laitoin liikaa tähtiä, kun tossa Odotus-näkymässä ne hyppäs seuraavalle riville \" Nooh, ehkä me kestetään tää kamaluus! :)
Heti ekaks paljon tervetuliaistoivotuksia uusille odottajille! Kyllä tänne meidän sekaan aina uusia mahtuu! Joulukuun kuumeilijoistakin on vielä iso osa jännäilyvaiheessa, että eiköhän me sieltäkin pian plussalaisia saada mukaan tähän laivaan! ♥
fatmama: Voi jee! Sulla on tänään vissiin se varhaisultra!! Tulethan sitten heti kertomaan meille, mitä ne siellä sulle povasivat? :) Mutta mikäli mä oikein oon käsittäny, ni sulla on nyt sitten jo rv 8, koska jos on 7+0, ni se seittemän viikkoo on jo täynnä, ja kahdeksas alkaa :) Petite-te on tääl kovasti kehunu tota Tekayn sivustoo ja raskauskiekkoo. Mä yhdyn samaan mielipiteeseen, se on kyl hyvä ja tarkka, ja sielt saa viä ne salkion/sikiön " viikkotiedotkin" :D
iiiik: Kurja tilanne, jos teillä on hellysvaiheet menny ny ihan ristiin \" Mä en tiä juur mitään kurjempaa, ku epähellyysvaihe miehellä... Tolla munkin avokkaalla niitä on ollu, ja mulla niitä oikeestaan ei oo koskaan :D Mä tykkään aivan sairaasti hellyydestä, kaikesta halailusta ja lähellläolosta :) En ehkä julkisilla niinkään, mut kotona lähinnä. Tosin nyt mulla ei oo kyllä valittamista aiheesta, sillä tän vauva-uutisen jälkeen se on alkunu oikein TOSI helläks :) Monesti silittelee ja halailee, ja nimillä hellittelee jne. Se on hauskaa! Nautin siitä nyt täysin siemauksin niin kauan ku sitä kestää! :D Ja vielä tosta parasetamolistakin on pakko kommentoida, että yleinen trendi taitaa olla se, ettei se oikein auta mihinkään särkyihin, pää- tai muihin. Oletko sä kokeillu niitä poretabletteja? Mulla ne toimii ainakin pääsärkyyn aivan 100%:sti, ja myös avokas, joka on elämänsä syöny vaan Buranaa, yllätty niiden tehosta ja vannoo nyt niiden nimeen :) Että kannattaa kokeilla! Toki se on niin yksilöllistä, että mikä kellekin sopii ja tehoaa..
Noita pikkusten polkupyöräilyjuttuja oli ihana lukea, s@s@ ja mannerto! :D Tuli jotenkin hyvin elävästi mieleen se kun ite oppi ajmaan ilman apupyöriä hienolla sinisellä Tunturi Ponilla :D Ja se pyörä todellakin oli IHAN must! Sitä oikein joka kevät toden teolla odotti, et pian pääsee pyöräilemään! :D Se oli iso juttu sillon, ei siinä paljoo mitkään pikku sateet haitannu! Hihi! Nooh, kyl mä nytkin kevättä odotan, ja pyöräilyilmoja, kun ostin joku kk sitten uuden kauniin ja hyvän Crescentin. Sitä olis jo ihanaa päästä testaamaan, mutta kun noi ilmat nyt on mitä on... Kevät tuntuu olevan kumman kaukana...? :O
mirella07: Milllä päivillä testasit sen sun haalean plussan? Mä testasin haaleista haaleimman haamun vissin kp 25/26-27, ja se oli tuskin silmillä nähtävissä... Sitten 27/26-27 sain sen viivan, johon uskon, vaikka sekin oli aika haalea. Se oli kuitenki nselkeästi jo näkyvissä. Sitä tässä nyt haen takaa, että kyllä sä raskaana oot :) Harvoin ne testit vääriä plussia näyttää ;) Mutta kyllä mäkin meinaan viä tällä tai ens viikolla testata kerran, jos vaikka näkin sellasen aikalailla kirkkaan viivan siinä vielä noiden haamusien jälkeen :)
Norskuli1: Mulla on ollut aivan samanlaisia kipuja jostain kiinnittymisen alusta asti. Sellasia vihlasuja alavatsalla, molemmilla puolilla. Menkkojen aikaan niitä oli niin paljon, et hetken jo epäilin niiden liittyvän niihin. Taisivat kuitenkin olla jotain muuta sitten ;) Nykyään niitä tulee vieläkin kans pävittäin, mut ei niiin paljoo ku aikasemmin :) Että kyl mä luulen sen olevan ihan normaalia! No panic :)
).( Eilen kerrottiin avokkaan vanhemmille. Mentiin sinne käymään ja syömään niinku ei mitään. Kauaa ei oltu siinä keretty oleen, ku avokas alotti " jos kaikki menee tässä nyt hyvin, niin..." Siin kohtaa mua alko jännittää hirveesti ku anopin ja appiukon katseet käänty oikeen tiukasti meihin. Ja avokas jatko " ... meille tulee vauva jouluna." Hetken molemmat appivanhemmat oli ihan hiljaa. Sitten anoppi huudahti vedet silmissä " Mitäh?!" ja juoksi halaamaan. Appiukolla oli paras reagointi IKINÄ :D :D Se sano kaks kertaa " hmh" :D Ja oltuaan hetken hiljaa, sano että ei meinaa uskoa todeksi, ja pyysi anoppia tuomaan yhden oluen :D Hihihihi! Ihan parasta! :D Ilosia ne molemmat oli, hurjan ilosia! :) Oon kyllä onnellinen moisista appivanhemmista, pidän niistä todella ♥
Tänään laitain postiin ne kirjeet (tältä alkiolta :D) molemmille, " vanhempiperheilleni" ... Saas kattoo koska huomenna saan soiton/soittoja ;) Heh!
Noh, mut nyt lopetan, hauskaa uutta viikkoa kaikille, tuskinenne ja ilman :)
.:Naranja: rv 4+2