Lue keskustelun säännöt.
päivähoitomaksun laskennasta????
13.04.2008 |
Jos perheen kokoon huomioidaan vanhemmat ja lapsista kaksi alle kouluikäistä lasta, jotka kuuluvat päivähoidon valintaoikeuden piiriin, niin lasketaanko eskarilainen joka ei ole päivähoidossa tähän katekoriaan? Aloin vain ihmettelemään tuota päivähoitopäätöstä kun perheen kooksi oli laitettu kolme.... eli eskarilaista ei oltu laskettu mukaan...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1 vanhempi ja 3 lasta päivähoidossa = perhekoko 3
2 vanhempaa ja 3 lasta päivähoidossa = perhekoko 4