Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan työtäni niin että oksettaa

Vierailija
13.04.2008 |

Harmittaa, kun viikonloput menee aina pilalle pahoinvoinnin vuoksi. En tiedä miksi vaiva tulee vain viikonloppuna. Tätä on kuitenkin jatkunut jo pari kuukautta ja syyksi en keksi muuta kuin sen, että ahdistun työviikosta jo etukäteen niin, että kroppa reagoi pahoinvoinnilla. Viikolla helpottaa, koska jo maanantain jälkeen on vain 4 kamalaa työpäivää edessä. Varsinkin tähän aikaan sunnuntaista on aivan karsea olo. Kuten nyt.



Mutta ei voi luovuttaa, pakko vaan jatkaa. :(

Kokeeko kukaan muu työssäkäyntiä näin raskaaksi? Onko vinkkejä, miten pääsisin eroon tästä ongelmasta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vain pohtimaan, että oliko kertomuksesi sairaalamaailmasta. Kuulosti vähän siltä. Voin olla ihan väärässäkin...

Vierailija
22/22 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kerää voimia kesälomaan, jonka aikana ehdit hengähtää ja ottaa aikalisän. Tai jos olosi on sietämätön, jää edes yhdeksi päiväksi kotiin sairaslomalle lataamaan akkuja ja miettimään uutta elämänsuuntaa. Siihen et tarvitse edes todistusta.



2) Ota sunnuntai-illan rutiiniksesi jonkun hömpääromaanin tai muun kirjan lukeminen. Se pitää ajatuksen poissa töistä.



3) Ala etsiä jonain arki-iltana joka viikko aktiiviesti uutta työpaikkaa. Ihan ensimmäiseksi päivitä cv, sitten haeskele kaikkea kiinnostavaa netistä ja lehdistä ja käytä aikaa työhakemusten tekemiseen.



4) Käy pokkana työhaastatteluissa, niistä ei tarvitse kertoa töissä. Eikä työtodistuksiakaan yleensä juuri kysellä.



5) Tartu uusiin haasteisiin ja ala nauttia elämästä! Täällä eletään vain kerran, ja sekin hetki voi olla ohi milloin vain. Älä alistu kärsimään huonossa työpaikassa, vaan etsi aktiiviesti uusia mahdollisuuksia. On helpompi työllistyä nyt kuin irtisanoutumisen jälkeen, mutta jos tilanne jatkuu noin pahana, saattaa sairasloma tai työttömyyskin olla parempi vaihtoehto kuin hetkellinenkin sinnittely.



6) Usko itseesi, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla