Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: ulkoiletteko sateella? Jos niin kauanko?
07.04.2008 |
tampereella kaato sade, lapset hihkuu ulos... iiik taitaa tulla märkä aamupäivä...
Kommentit (6)
Viime viikollakin sadepäivänä lapsi tuli hoitoon lenkkareissa ja minulla ei ollut sydäntä viedä sellaisilla kengillä ulos.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ollaan tunnin verran suurin piirtein aamupäivästä.
lapset, enkä kyllä minäkään,haluta mennä sateessa ulos
On vasta 1,5 v, en tiedä vaikuttaako asiaan.
Luuletkos, ettei ole sanottu ja yksinkö se lapsi pitäisi sisälle jättää?? Oletko vähän tyhmä?!
Alue: Aihe vapaa
Hyvällä säällä mennään sitten iltapäivästäkin.
Ollaan todella kovia ulkoilemaan.
Ainoastaan kovalla myrskyllä emme mene, jolloin tulee 100% varmasti kipeäksi.
Se on vain harmi kun sateella puistossa on harvoin ketään. :(
Miksei, sillä saahan niitä hyviä sadevarusteita myös aikuisille.
Tosin tänään minulla luxusta; äitini lähti lasten kanssa puistoon ja minä saan pestä RAUHASSA lattiat. :)