Mitä aikuinen (reilusti yli 20 v. tai vanhempi) näkee 17-vuotiaassa tytössä seksuaalisesti?
Ei se ole mikään teinipillun kyttääminen, mutta on se kaunis nainen ikään katsomatta aina silmälle ihanampi, kuin sellainen tynnyri, jossa on kaksi hanaa yläpäässä ja nekin puoliksi irti roikkumassa. Minusta 32 nainen on parhaimmillaan, jos hän on vain pitänyt edes jonkin verran itsestään huolta. Kyllä minäkin katson nuoria naisia ihastellen, mutta tiedän, että omalta kullalta saan paljon ihanampaa ja tunteellisempaa seksiä. Mutta eikö ihminen voi joskus edes nähdä niitä nuoruuden aikoja edes ajatuksissaan. Aina joku ilkeä puutteessa kenellekkään kelpaamaton idiootti huuhkaja valittaa ja yrittää syytellä siitä, että katselee teinipilluja! Minusta niitä on ihan mukava katsella, kunhan ei edes yritä kajota! Samaa mieltä kanssasi olen, että kokemus on valttia ja luottamus ennenkaikkea! Itse olin 30:nen, kun ihastuin 38 v. naiseen ja se tuntui tosi ihanalta. Halusin Häntä ihan tajuttomasti. Rakastelu oli tosi upeaa ja nautinnollista. Oli ihanaa saaada kielellä Hänelle hyvänolon tunne! Se oli mahtavaa. En ole unohtanut sitä vieläkään! Ei ikä, vaan se että tuntee tekevänsä oikein toista kohtaan!!!!
Kommentit (72)
Vierailija:
Muistan erään tapauksen, joka ei jaksanut mennä vakituisen seuralaisensa luokse, koska nainen halusi aina seksiä. Minun hän käski olla " kiltti tyttö ja riisua vaatteet" . Joskus alistaminen voi olla siis houkuttavampi vaihtoehto, vaikka sen aikuisen naisen luona saisi varmasti parempaa palvelua. Olenko yhtään jäljillä? 32
Mies haluaa nuorelta naiselta helppoa seksiä omilla ehdoillaan. Ts. nainen/tyttö toimii miehen runkkureikänä. Voi mies toki nuolla naista tms, jos itse sattuu haluamaan. Mutta jos mies ei halua, niin sitten ei nuole, vaan lykkää vaan juustoisen munansa tytön suuhun. Ja yttä pitää miestä sellaisena auktoriteettina että ei uskalla sanoa vastaan. Helppoa ja yksinkertaista verrattuna tasavertaiseen suhteeseen, jossa pitöisi tehdä kompromisseja ja nähdä vaivaa.
Vierailija:
että haluaminen ja oikea toiminta (kaikkien vastaantulevien seksikkäiden 2-kymppisten paneminen) on kaksi eri asiaa. Se, että näkee nuoret naiset seksikkäämpinä kuin vanhat kurpat ei tee miehestä yhtään vastuuttomampaa oman perheensä suhteen. En aio panna nuoria naisia. Ovat he silti haluttavia. Joko meni jakeluun?
mieluummin yksin, kuin kulissisuhteessa, jossa äijä himoitsee nuorta lihaa ja runkkaa ilatakaudet tyttärensä kavereiden pystyjä tissejä ajatellen (tyyliin american beauty), mutta on silti vaimonsa kanssa, koska ei halua (vai uskalla?) rikkoa perhettä eikä in real life pääse panemaan niitä nuoria likkoja muuta kuin maksusta (tämäkinhän on kuulemma huimasti yleistynyt..). Ilmeisesti mies ei kohdista halujaan keneenkään tiettyyn ihmiseen (oma tyttöystävä/vaimo) ja persoonaan, vaan haluaa nussia ihannekuvaa, eli nuorta kiinteää " nuppua" ?
win-win sopimus. panee nuorta voimistelijaa joka saa vastaavasti kivat maistiaiset herran rehellisellä työllä tienaamasta arviolta 40mrd euron omaisuudesta. Ne nauttii jotka osaa ja pystyy..
että olen kateellinen. katsokaas mimmin voikka ja jumppa pätkää juutubesta. voi vaan kuvitella mitä kyytiä saa puuttini makuuhuoneessa. siinä tulee ruplille vastiketta aivan varmasti.
turha mies Putinkaan, judon mustan vyön mestari. Tiukkaan otteeseen tais tyttö joutua.
Olisipa hauska kuulla ap:lta minkä ikäistä naista voi katsoa sillä silmällä.
Vastaan vielä omasta puolestani, että kokemukseni mukaan (kokemus n. 20 v) naiset menettävät 25-30 vuotiaana kyvyn leikkiä, jolloin heistä tulee nk. aikuisia. Tämän jälkeen seksi onkin jotain suoritusperusteista toimintaa, jota arvioidaan naistenlehdistä luettavien kriteerien perusteella.
Onneksi mies ei koskaan kasva aikuiseksi.
Hei!
Olen 44 v. nainen. kaunis, eläväinen ja iloinen. Rakastan elämää, ja seksuaalisuushan pursuaa leikkimieltä, viettelyä, iloa, kiimaa. Kun lähden ravintolaan 20 -29 v. kauniiden naisten seurassa, joita tuttuja minulla myös on, minulla on usein eniten meistä ihan miellyttäviä seuranhakijoita ympärillä, 25-40 v useimmat.
Kauneus ja seksikkyys ei ole ikäkysymys, niin naiset ja miehetkin saavat tuntea seksuaalista halua niin nuoriin kuin kypsiin naisiin/miehiin.
Nauttikaamme erilaisista iloistamme ilman katkeruutta, rakkaus on ihana asia!
T. Onnellinen nainen
ei mitään nuoria pilluja, yöks.... ällöttää.
Miten jotkut miehet voi kuolata tuollaisia ??
Outoa miten tää menee päälaelleen. Jos 40 miehet kuolaa 17v tyttöjen perään niin miksi minä (16v) kuolaan 40v naisten perään? :) Kyllä se on ihmeellistä.
Ei nuo oman ikäiset sytytä.
Sinä kai sen itse parhaiten tiedät, miksi näin on. Kenties pidät löysästä nahasta ja nyrkkinaintiin soveltuvasta pillusta. 40-vuotiailla alkaa jo kasvot roikkumaan eikä iho ole muuallakaan enää kimmoisa. Paras olisi henkisesti 50-vuotias nainen 17-vuotiaan kropalla.
Outoa miten tää menee päälaelleen. Jos 40 miehet kuolaa 17v tyttöjen perään niin miksi minä (16v) kuolaan 40v naisten perään? :) Kyllä se on ihmeellistä.
Ei nuo oman ikäiset sytytä.
No en ny iha tota tarkottanu... Oma ikähaitari kulkee tossa 25-45 ikävuosissa.
Tarkotin vaa et reilusti vanhempi sytyttää.
Suojaikäraja on 16 v, että 17 v on reippaasti laillisella puolella.
Eihän tuossa alkuperäisessä kysymyksessä, että 20 kesäinen mies on kiinnostunut 17-kesäisestä ole mitään epänormaalia. Sehän on suorastaan normaalia.
Ai miksikö 17 v. nainen voi kiinnostaa yli 20-vuotiasta
- 17 v. jos on kehittynyt normaalisti, on varmasti seksikäs, kroppa kiinteä, piukat tissit ja takapuoli
- ei siinä lasta olla himoitsemassa, vaan nimenomaan nuorta naista
- tuskimpa kenelläkään "vanhemmalla" miehellä ensisijaisesti on henkisiä taka-ajatuksia, että vaihdellaan ajatuksia sukupolvien kesken.
Ja toinen perusasia. Jos 17 v. nainen vapaaehtoisesti suostuu seksiin tai jopa sitä aktiivsesti miehiltä hakee, niin kyseessä ei ole mitään rikollista tai moraalitonta.
Voi jopa todeta, että jos mies on esim. 40 v. ikavuoteen mennessä hankkinut valtaa, mammonaa, karismaa ja statusta niin, että nuorelta naiselta irtoaa, niin ei ole ura ja elämäå mennyt hukkaan. Beruskoni + 70 v. maksettuine naisineen on sitten ihan eri katekoriassa.
Mutta suurimmalle osalle miehiä tilanne on, että monta kaunista asiaa voi katsella ja himoita, mutta pitää tyytyä ja ihan mielellään tyytyykin siihen omaan pirttihirmuunsa ja elämänsä valoon.
Niin ne ajat muuttuvat. Ennen aikaan mies oli vastuuton, jos otti vaimon ennen 30 ikävuotta että oli varaa elättää perhettään ja morsiot oli niitä 15-18 v. Sinänsä todellisuutta suuressa osaa maailmaa vielä tänäkin päivänä.
24-vuotiaan voimistelun olympiavoittajan kanssa. Neitokainen on poseerannut puolipukeisena muutaman kerran myös venäläisissä miestenlehdissä. Miksi ihmeessä fiksu, rikas ja vaikutusvaltainen mies ei ryhdy parisuhteeseen oman ikäistensä rehevien, sinut itsensä kanssa olevien aikuisten naisten kanssa? Mikä notkeassa, kauniissa ja ehkä jopa fiksussa naisessa voi olla niin vetovoimaista, että tavallinen sohvaperuna losoperse ei kelpaa?