Mitä aikuinen (reilusti yli 20 v. tai vanhempi) näkee 17-vuotiaassa tytössä seksuaalisesti?
Ei se ole mikään teinipillun kyttääminen, mutta on se kaunis nainen ikään katsomatta aina silmälle ihanampi, kuin sellainen tynnyri, jossa on kaksi hanaa yläpäässä ja nekin puoliksi irti roikkumassa. Minusta 32 nainen on parhaimmillaan, jos hän on vain pitänyt edes jonkin verran itsestään huolta. Kyllä minäkin katson nuoria naisia ihastellen, mutta tiedän, että omalta kullalta saan paljon ihanampaa ja tunteellisempaa seksiä. Mutta eikö ihminen voi joskus edes nähdä niitä nuoruuden aikoja edes ajatuksissaan. Aina joku ilkeä puutteessa kenellekkään kelpaamaton idiootti huuhkaja valittaa ja yrittää syytellä siitä, että katselee teinipilluja! Minusta niitä on ihan mukava katsella, kunhan ei edes yritä kajota! Samaa mieltä kanssasi olen, että kokemus on valttia ja luottamus ennenkaikkea! Itse olin 30:nen, kun ihastuin 38 v. naiseen ja se tuntui tosi ihanalta. Halusin Häntä ihan tajuttomasti. Rakastelu oli tosi upeaa ja nautinnollista. Oli ihanaa saaada kielellä Hänelle hyvänolon tunne! Se oli mahtavaa. En ole unohtanut sitä vieläkään! Ei ikä, vaan se että tuntee tekevänsä oikein toista kohtaan!!!!
Kommentit (72)
Turha pelko tai toivo, että vain nuoret kelpaisivat. Tosimies himoitsee kaikkea mikä liikkuu, mutta pitää tunteensa kurissa, eikä ahdistele, petä tai raiskaa.
Eikä nuorten himoitseminen estä himoitsemasta omaa vaimoa tai miestä...
Eivätkä naiset ole niin erilaisia.
Kun olin itse nuori lihaksikas mies, niin kyllä vanhempien naisten huomion ja koskettelun tms. kohteeksi joutui työpaikoilla ja muualla.
Tunteilleen eivät vanhat miehet ja naiset mitään voi, mutta korjattava on niitä asenteita, jotka hyväksyvät aktiivisen ahdistelun.
kaikki henkisesti jälkeenjääneet miehet haluaa seksiä nuoren tytön kanssa. Aika moni kavereista haluaa seksiä tuon ikäisen kanssa ja kyttäilee niitä kaupungilla, mutta nää kaverit on oikeasti todella lapsellisia, vaikka ikääkin alkaa jo olemaan lähelle neljääkymppiä
Naisen paras ikä on omaan ikään lisättynä tai vähennettynä korkeintaan 5 vuotta ja sekin on jo aika paljon. m28(ps. tuun sitte 10 vuoden päästä vastaamaan uudelleen josko mulla on mieli muuttunu, ku oon sillon ite vanhempi ja tuo vaimo sillon vähän enemmän rupsahtanu.)
seksikokemusta, että hän osaa jotain. Nuori ja kokeilunhaluinen on itselleni ihan mieleinen, varsinkin kun olen tottunut olemaan seksissä aktiivisena ja antavana osapuolena. En oikein ymmärrä, mitä sellaisia taitoja naiselta vaaditaan, mitä 2-kymppisellä ei voi olla. Hyvä suihinotto onnistuu myös naiselta, jolla on hampaat suussa. Sitä paitsi nuoret kasvot näyttävät paremmalta suihinottaessa. En oikein ymmärrä teitä kypsiä naisia ihannoivia.
M30
Ei minun mielestäni ole ainakaan sairasta jos hieman alle kolmekymppinen harrastaa seksiä 17-vuotiaan kanssa.. Tai ainakaan minä en pitänyt sitä yhtään epänormaalina ollessani 17-vuotias.. Ja ei ainakaan minun mieheni voinut silloin kiinnittää huomiotaan ulkonäkö seikkoihin koska minussa ei niin hirveästi ole katsottavaa.. Eli aloimme seurustella minun olessa 17 ja mieheni oli hieman alle 30.. nyt on jo monta onnellista vuotta takana ja ensimmäinen lapsi tulossa..
Olsiko taustalla ihan evoluutio ja suvunjatkamisvietti eli 17 v nainen on varmasti hedelmällisempi kuin 40 v nainen ja mieshän voi jatkaa sukua vaikka 100 vuotiaana
on 17-vuotias tytär. Tuntuu kaupungilla hänen kanssaan kulkiessaan melko kuvottavalta kaikenikäisten miesten tyttäreeni kohdistuva tuijottelu. Ja tämä ei ole keski-ikäistyvän äidin kateutta tyttären saamasta huomiosta.
Tulee vaan mieleen,että mitä tapahtuisi,jos ryhtyisin avoimesti katselemaan 17-vuotiaita teinipoikia ja huutelemaan heille ehdotuksia. Ei olisi varmaan ihan okei.
Biologisesti ja geeniperimän jatkamisen kannalta et enää ole kiinnostava yksilö - sorry ja kysymys, eivätkö naiset mukamas katsele nuoria, hyväkroppasia miehiä? Naiset tuppaavat vain tekemään tuon katselun vaivihkaa kun mies samassa tilanteessa kääntää koko pään
17-vuotiaan tytön mielestä kovin kiinnostava yksilö.
..kavereiden iseistä, jotka juotuaan liikaa alkoivat kehumaan tissejäni :(. Minulle huudeltiin miesten taholta jo kun olin seiskalla, ukot kourivat perseestä jne. Jumalauta, minä olin LAPSI!! Enkä edes pukeutunut kuin joku teinihoro, muusta olemuksesta puhumattakaan- millä oikeudella nämä "nuoren lihan metsästäjät" saalistivat juuri minua??
win-win sopimus. panee nuorta voimistelijaa joka saa vastaavasti kivat maistiaiset herran rehellisellä työllä tienaamasta arviolta 40mrd euron omaisuudesta. Ne nauttii jotka osaa ja pystyy..
Elokuun Sarassa oli iso artikkeli venäjällä toimivista seksikouluista jossa opetellaan hyväksi rakastajaksi ja jonne on jopa 1½v:n jonot. Venäläisten miesten suhde naisiin on pääasiassa seksuaalinen, 90% suhteesta on seksiä. Jos ei nainen haluta seksuaalisesti niin vaihdetaan.
Venäjällä on naisia enemmän kuin miehiä ja kaikki haluavat rikkaisiin naimisiin, joten kaikki keinot on sallittuja.
Mielenkiintoinen juttu oli
Olisipa hauska kuulla ap:lta minkä ikäistä naista voi katsoa sillä silmällä.
Vastaan vielä omasta puolestani, että kokemukseni mukaan (kokemus n. 20 v) naiset menettävät 25-30 vuotiaana kyvyn leikkiä, jolloin heistä tulee nk. aikuisia. Tämän jälkeen seksi onkin jotain suoritusperusteista toimintaa, jota arvioidaan naistenlehdistä luettavien kriteerien perusteella.
Onneksi mies ei koskaan kasva aikuiseksi.
Kunhan vain nuoruuttani muistelen...
ja nuoruuden viattomuus. Saa olla se pätevä ja osaava ja kokenut opettaja, jonka pillin mukaan tanssitaan. Nuori tyttö on helppo muokata mieleisekseen, ei nuorella tytöllä ole kanttia pistää vastaan kun mies tunkee munaa suuhun tai perseeseen. Monet nuoret tytöt ovat myös sen verran heikkoitsetuntoisia, että heidät on helppo vietellä. Sen kun vähän huomioi jotain arkaa ja hiljaista tyttöä, sitten pääseekin jo naimaan kun vaan alkaa riisua vaatteita, ei tyttö uskalla sanoa ei.
Eikö 4-kymppisten kauneusihanteet olekaan omanikäisissä, rupsahtaneissa naisissa? Parempi kysymys olisi, miten kypsänä henkisesti 4-kymppinen mies näkee 17-vuotiaan tytön. Kyllähän 17-vuotias vie pullukkanakin voiton ulkonäöllisesti 4-kymppisistä haahkoista.
Vierailija:
on pedofiili
mua kans ihmetyttää...
Kyllä minäkin naisena ihailen nuoria komistuksia ilman paitaa kesällä,ja tottakai miehenikin katsoo tyttöjä. Kai se on biologinen tarve?
Toivoisi, että aitona seksikumppanina ei kukaan aikuinen mies tuon ikäistä pitäisi. Katsella ja ihastella saa, mutta niin kuin edellä kuvattiin, pienellä vaivalla saa heikkoitsetuntoisen tytön vieteltyä, ja jos hän ei pelin henkeä ymmärrä niin voi vielä vuosien päästä sattua...
P. s. Monet tuonikäiset esiintyvät itsevarmempina ja kokeneempina (elämäänähneenpinä) kuin mitä todellisuudessa ovatkaan...
Asiahan on niin yksinkertainen.
Nuoruus = ihanaa
Vanha = kurpsahtanutta
Miehelle ulkonäkö on tärkeämpää kuin pääkopan sisältö, en itse ainakaan tietä kuka voisi olla sellaisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä. En tietenkään tarkoita sitä jotta naista haluaisi vaihtaa jos vähän paremman näköinen sattuisikin vastaan, siinä on sitten jo tunteet pelissä siinä vaiheessa.
Naiset sen sijaan tietojeni perusteella ovat hieman enemmän emotionaalisempia, mutta silti vanhahko naishenkilö himoitsee nuorta komeaa miestä.
Todistakaa, jos olen väärässä.