Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on thaityttönsä luona Pattayalla

Vierailija
02.12.2008 |

.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mikä on epätodennäköistä), tuskin tuo nainen odottaa häntä selibaatissa ne 8-9 kk vuodessa.

ihan jo sukupuolitautienkin takia. Seksituristi ei varmasti huolehdi ehkäisystä.

Vierailija
42/49 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen tilanne kuin sinulla.Paitsi en hyväksynyt tätä toista naista, niinkuin tämä thainainen nyväksyi minut!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 vuotta elimme mieheni jakaen, mutta nyt olemme eronneet.

Mieheni haki eroa, on niin rakastunut thaivaimoonsa.

Tämä nainen on käynyt täällä ja on tulossa taas.

Oma elämäni on ollut sekaisin kaikesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan yleinen käytäntö rikkaissa piireissä.

Miettikääs pariskuntaa Kimi & Jenni. Jos ei Kimin tilipussi olisi "vähän" rasvanäppiduunarin ansioita parempi niin katselisiko Jenni päivääkään Kimin ördäyksiä ym. Mutta kun on rahaa, on herralla oikeus tehdä melkein mitä tahansa. Ja mitä enempi mies on poissa, sen parempi. Kunhan tilillä vain on katetta. Raha se vain mahdollistaa monta iloista asiaa :)

En itsekään luopuisi saavutetuista eduista.

Hyvä ratkaisu, kunhan vain sinullakin on oikeus omiin rinnakkaissuhteisiin.

Kun sinä et kuitenkaan heitä tunne niin älä viitsi mustamaalata Kimia ja Jenniä, vaikket tuossa sitä suoraan sano, mutta rivien välistä voi lukea, että kimi pettäisi jenniä ja jenni hyväksyy sen koska kimillä on rahaa. Kyllähän me kaikki "tiedetään" se, että kimi sai jennin rahalla ja maineella, mutta molemmat ovat kyllä täysin rehellisiä toisilleen. Kumpikaan ei ole pettänyt toista vaikka suomalainen roskalehdistö kateuksissaan sellaisia saattaa vihjailla ja monet suomalaiset saavat lähes O:n siitä että "hähää, heilläpäs meneekin avioliitossa huonosti.. lälläslää, vituttaako kun rahalla ei saakkaan kaikkea." Valitettavasti voin todeta että he ovat todella onnellisia ja parisuhde toimii.

Satun olemaan "lähipiirissä", olen ihan tavallinen ihminen, mutta tunnen toisen tästä pariskunnasta ihan lapsuudestani asti. Ja sanotaan nyt sekin vielä, että kun täällä alkaa "joo joo, älä valehtele" lorinat niin olkaa uskomatta, pääasia että minä tiedän mikä on totuus ja ennenkaikkea Kimi ja Jennikin tietää..

Jennin tuloilla se ei elä edes itse, hevosista puhumattakaan.

Ja taitaa Räkäkin vaihtaa ehompaan uransa jälkeen niinkuin kaikki muutkin eläköityneet "urheilutähdet".

Vierailija
44/49 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussukka ei tienaa kummempia, mutta haluaa aina viettää vapaa-aikansa perheensä ( eli minun ja lapsien ) kanssa ja jos joskus tienaa jotain ylimääräistä niin ostaa mulle lahjan tai vie perheen huvittelemaan tms. Olen kieltämättä itsekin välillä toivonut, että rahaa saisi olla enemmän..mutta jos tuollainen elämä olisi vaihtoehto, en kuuna päivänä vaihtaisi omaani pois!

Mutta jokainen tyylillään, pääasia että itse on tyytyväinen.

Vierailija
45/49 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran vuodessa, mutta rahaa vaikka tonneittan kuukaudessa.

Viihdyn erittäin hyvin yksin lasten kanssa ja teen kaikkea kivaa retkistä reissuihin ilman miestä, rahaa vain saisi olla enemmän...

Vierailija
46/49 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asutaan yhdellä Suomen rikkaimmista alueista ja tänne ei minullakaan olisi varaa eron jälkeen, siksi siis pysyn liitossa.

ap

asun mielummin rötiskössä ja rakastettuna, jakamatta miestäni kuin arvokkaassa talossa, rahan ympäröimänä. mutta kukin tyylillään. heh

Vierailija
47/49 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään miehen kanssa saman katon alla, ihan kunnioittaen toisiamme ja hyvässä sovussa. Olen vaan sellainen ihminen, että viihdyn myös itsekseni. Minulla on lapset, sisaruksia, vanhemmat, hyviä ystäviä ja olen mukana yhdistystoiminnassa ja työpaikassa, jossa tekemisisää paljon ihmisten kanssa. En enää ole ihan nuori ja se rakastuminenkin on jo koettu. Nyt jos mies lähtisi jonkun thai-naisen perään lomalle, niin tervemenoa vaan, kunhan ei vaikuta elintasooni. Nautin aina, kun mies on matkoilla eikä ole 'häiritsemässä' omaa aikaani.

En todellakaan vaihtaisi vaatimattomampaan elämään vapaaehtoisesti. Se tahikkunaikkonenkin on iskenyt kiinni samoin periaattein, eli kohottaakseen elintasoaan, siitä on rakkaus kaukana, mutta tekevät kyllä työtä rahan eteen, myönnetäköön.

Vierailija
48/49 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ylipäätään tilität juttuasi täällä. Ai joo, nyt tajusin, oot Porvoosta! (Se ei kylläkään oo niin hienoa aluetta kuin annat ymmärtää.)

Vierailija
49/49 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis todella!

oletetaan, ettei ole porvoolainen...

Siinä tuo vakuuttelee itselleen ja hädissään vielä muillekin olevansa jotenkin hyväosainen.

Kyllä antaa elämänsä halvalla jos joku 5000€ saatuna tuosta vaan on se ainoa ilon lähde. Ostelee lapsilleen merkkikuteita ja sisustaa surullista kotiaan, kun mies makaa illat thai-naisensa öljyttävänä. Siis voiko ankeampaa olla?? Ei!

Hyvä isä, hyvä mies? Harhaa ystäväiseni, harhaa.

oletko itse isäsi kaltoin kohtelema, kun kuvittelet tuollaisen hyväksi mieheksi? Todennäköisesti.

Jos asut hienostoalueella (kuten me) niin todennäköisesti kaikki tietävät ja säälivät sinua. Ei täällä mitenkään avoimesti suhtauduta näihin miehiin, jotka hakeutuvat thaimaahan. ovat enemmän "muka varakkaiden" harrastus. ei kelvannut thai-neito naapurille edes siivoojaksi. Filippiiniläinen tekee työnsä paljon paremmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä