Tuntuu, että nainen huijasi minut tähän suhteeseen
Tutustuin naiseen yli kymmenen vuotta sitten. Kummatkin etsittiin parisuhdetta ja aloimme viestitellä seuranhaku sivulla. Vaihdettiin myös kuvat ja rakastuttiin. Sovittiin, että seurustellaan. Ei oltu tavattu vielä livenä, mutta tietenkin ajattelin, että kaikki menee hyvin. Sovittiin treffit kahvilaan ja paikalle saapui ihan eri näköinen nainen, kuin kuvassa. En nyt sen enempää kerro, millä tavalla erillainen mutta huonolla tavalla ja en voinut uskoa, että se henkilö, johon olin rakastunu näytti siltä. No huono juttu, kun oltiin viesteissä sovittu jo seurustelevamme, niin enää ei sitten voinu mitään. Mulla on ollu näiden vuosien aikana huijattu olo ja kaduttaa, että suostuin suhteeseen
Kommentit (28)
Miksi olet niin helposti huijattavissa? Taisit kerjätä tuota, eikös vaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei yleensä helposti minua huijata. Kävi nyt vaan huono tuuri
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin teistä pettyi.
Itse lähetin aidon kuvan itsestäni. Nainen taas ei. En usko, että pettyi nainen
Ap
Etkä ole 10 vuodessa päässyt irti. Voi ressukkaa.
Eroa, omalla luvallasi. Jos tuntuu että joudut kysymään lupaa eroon toiselta, piteleekö joku demoniopimus suhdetta koossa, siitäkin pitää irtautua.
Vierailija kirjoitti:
Kerittiin jo sopia, että ollaan yhdessä, ennen kuin totuus paljastui
Ap
Mulla on käynyt tuo sama, mutta suhde ei kestänyt noin kauan. Sen jälkeen tapasin ihmiset livenä ennen suurempaa tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Eroa, omalla luvallasi. Jos tuntuu että joudut kysymään lupaa eroon toiselta, piteleekö joku demoniopimus suhdetta koossa, siitäkin pitää irtautua.
Liian vaikeaa. En kehtaa sanoa, että lähden yli kymmenen vuoden suhteesta, koska et ollut kuvan nainen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerittiin jo sopia, että ollaan yhdessä, ennen kuin totuus paljastui
Ap
Tuollaisia ajopuun lailla ajelehtivia miehiä on paljon 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt tuo sama, mutta suhde ei kestänyt noin kauan. Sen jälkeen tapasin ihmiset livenä ennen suurempaa tutustumista.
Monet hädissään alottaa seurustelun😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yleensä helposti minua huijata. Kävi nyt vaan huono tuuri
Ap
Naisille tunteet on tärkeämmät kuin totuus. Luulisi että 10 vuodessa olet oppinut.
Vakipillun saannin vuoksiko olet pysynyt suhteessa?
Hyi ja hui mikä mies, tai oikeastaan vetelys.
Olen sanaton. Älä vapaudu sinkkumarkkinoille, ei sinua ota kukaan.
EI sinua loppujen lopuksi huijattu suhteeseen vaan suostuit siihen. Olisit voinut heti lopettaa koko homman kun asia paljastui.
Joskaan en usko koko aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vakipillun saannin vuoksiko olet pysynyt suhteessa?
Suhde on minulle pyhä asia. Kun alottaa suhteen, niin siinä pysytään
Ap
Vierailija kirjoitti:
EI sinua loppujen lopuksi huijattu suhteeseen vaan suostuit siihen. Olisit voinut heti lopettaa koko homman kun asia paljastui.
Joskaan en usko koko aloitusta.
En olisi suostunu, jos nainen olisi ollut täysin rehellinen
Ap
Livenä pitää tavata ennen suhdetta. Olemuksesta paljastuu niin paljon ettei sitä voi saada muuten selville.
Sättäilin erään naisen kanssa melkein kaksi vuotta. Koskaan ei voitu tavata. Lopetin sen pelleilyn sitten.
Sentään valehteli vain kuvasta, mutta on silti harmittanu
Ap