Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mul on niin paha mieli naapurin lapsen puolesta. On vienyt 3v lapsen pienten lasten vastaanottokeskukseen

Vierailija
10.04.2008 |

kun on itse niin väsynyt lapsen kiukutteluun. Tämä lapsi on maailman rauhallisin, kerran olen nähnyt kiukuttelevan, hiljainen hissukka. Tämä äiti menettäisi hermonsa varmaan 5 minuutissa jos olisi minun poikien äiti. 4 ja kohta 7v pojat jotka tappelevat melkein kokoajan ja ovat tosi vilkkaita, riehuvat yms. Ei voi vaan käsittää, jos rauhallinen lapsi väsyttää niin mitäs teini-ikäinen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi viedä lapsi pois näkyvistä ettei tarvitse taas kohta lukea iltapäivälehdistä, mitä joku äiti on pienelleen tehnyt!

Vierailija
2/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidänkin 2 vee on oikea enkeli vieraiden aikana, mutta kaksin ollessa koettelee jatkuvasti hermoja ja tekee pahojansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä, että äiti tajusi viedä lapsensa sinne, kun ei kerta jaksanut itse hoitaa.

Vierailija
4/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuulemma 3krt viikossa siellä. Jos mun lapsi olisi tuollaisessa paikassa niin olisin siellä kyllä niin usein kun vain mahdollista ja saisi olla. Äiti on todella rauhallinen ja sellainen joka ei korota edes ääntään tälle kullanmurulleen, siksi kai lapsikin on todella rauhallinen. Ollaan oltu todella paljon tekemisissä ja ei kyllä kiukuttele niin että hermot kenelläkään pitäisi mennä

Vierailija
5/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kurjaa, jos lapsella ei ole häntä ehdoitta rakastavia vanhempia, jotka myös jaksavat häntä kasvattaa haasteista huolimatta. Silloin saattaa olla parempi hakea apua, joskin ap:n kuvailu kuulosti kyllä rankalta. Ehkä äidillä on päihde- tai mielenterveysongelmia, joista ei halua naapurilleen kailottaa?

Ei kukaan terve äiti päädy noin radikaaliin ratkaisuun vain siksi, että lapsi on " hankala" . Varmasti tuossakin perheessä syyt on syvemmällä, eikä ne syyt kuulu minusta naapureille enää tuossa vaiheessa, kun lasta jo suojellaan ulkopuolisin keinoin. Ilmoitusvelvollisuus tietenkin naapureillakin on, jos he havaitsevat laimiinlyöntiä, mutta siitähän tässä ei kai ollut kyse.

Vierailija
6/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. hdl. fi/cgi-bin/linnea. pl?document=00010642

Vierailija
7/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutonen on pilkun viilaaja.

Äidin sietokyky on varmasti ylittynyt ja hienoa, että hän on osannut hakea apua ja sitä myös saanut. Ja totta on myös se, että on ihan normaalia olla tietyllä tavalla " vieraskorea" . Naapurin " kiltimpää lasta saa hakea" kommentit vähän naurattaa näin tosi tempperamenttisen, mutta myös vieraskorean, lapsen äitinä. Ei varmaan kukaan silti sanonut, että siitä saa hyvän syyn itse käyttäytyä äitinä niin kuin huvittaa?

Vierailija
8/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millainen lapsi. Jos olen vain näin erinomaisen hyvä mitä olen niin kaikki on hyvin. Sädekehä - ole hyvä.

Vierailija
9/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tietysti olla että on jo pidempään suunnitellut tällaista ja lapsi on sijoitettu johonkin toiseen perheeseen. Oli vienyt lapsen pois ja halusi kertoa minulle etten ihmettele missä lapsi on. On jo päälle 40 entinen hoitaja joten luulisi olevan sen verran kokemusta lapsista ettei ihan pienestä kiukuttelusta hermojaan menetä.