Jatkoaika paskalätkässä, saa nähdä saako Greytä odottaa tänään tunnin kuten Täydellisiä eilen.
Nelosella on joku TV-pomo jonka agenda on tuhota mun vähäiset nautinnon ja rentoutumisen hetket arjessa. PRKL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (13)
eikö ne perkele osaa tossa parissa tunnissa pelata loppuun :)
ärsyttää koko lätkä, tai mies joka tuijottaa sitä koko illan!!!!!!
Menkääs ilmoittautumaan tuonne toiseen ketjuun! Tiedä, vaikka tänään nähtäisiin rankkaritkin! :D :D :D
mua vaan vituttaa se, että olis kiva katsoa telkkarista muutakin kun jääkiekkoa. Ja jos ei tule jääkiekkoa niin sitten hiihtoa, mäkihyppyä, jalkapalloa jne jne jne....
onneksi on kaksi telkkaria, mutta mitä sekään auttaa jos lätkä tulee just siltä ainoalta kanavalta josta tulee jotain katsottavaa!!!!
aamulla pitää herätä kuudelta, joten ei kovin myöhään jaksa valvoa.
Ja kyllä, haluan rentoutua ja katsoa sarjoja!
Itse katson peliä, vaikka mies ei ole kotona. KÄRPÄT ON RAUTAA!!!
Saivat ne katsoa ketä kiinnostaa ja me muut saisimme ajallaan sarja-annoksemme!
MItä varten niitä urheilukanavia, miesten max kanavia ja eurosportteja edes on jos ei urheilua varten??
Eikö noita paskoja ämmien sarjoja vois laittaa omille kanavilleen niin loppuis toi saatananmoinen poru!
Jos te haluatte ne urheilut Urheilukanavalle niin lahjoittakaa sitten sinne ensin rahaa että heillä on varaa ostaa itselleen kaikenmaailman urheiluohjelmat!
Jos KÄRPÄT voittaa tänään ja seuraavassa pelissä, niin siihen loppuis nämä finaalit ;)