Olen omasta mielestäni kaunis, ja epäilyksettä olen hoikka ja fiksu, MUTTA
en saa lainkaan huomiota miehiltä missään...siis baareissa, kaupoissa tms. Eipä silti, että olisin mitenkään kovin huomionkipeäkään, ihmettelen vain onko käsitykseni ulkonäöstäni harhaa ja olenkin oikeasti ihan kauhea rumilus? Häh
Kommentit (14)
Ihan oikeasti, itse olen hiukan pullukka ja varsin perussievä naamaltani, minua isketään jopa kauppajonossa.
Homssuisuus kai sitten on hyvästä, on helposti lähestyttävämpi.
" liian" vetävän ja fiksun näköinen. Jospa ne miehet ei uskalla lähestyä?
Ja se on jotain ihan muuta kuin hoikkuus, muodikkuus, " fiksuus" , ulkoinen kauneus. Se on luonnetta, huumorintajua, persoonallisuutta. Uskallusta olla oma itsensä nimenomaan yrittämättä olla jotenkin kaunis ja fiksu.
eikä koskaan aiemmin ole tälläin flirttailtu kuin nyt. Ihan hassua! Silti toivon saavani nämä ylimääräiset pian pois, kilot siis. Miestä en meinannut vaihtaa :-)
Minä olen nätti, hoikka (pienitissinen;)) ja ihan fiksukin, hyvällä asenteella, ja saan hyvin paljon positiivista huomiota miehiltä. Harvoin olen kuullut olevani vaikeasti lähestyttävän - varmat pakit antavan - oloinen, ja silloin joku ei ole kuulemma uskaltanut minulle mitään sanoa.
jos vielä tykkää itsestään ja elämästään- se on plussaa. Ei jollain ryhdeillä, hiuksilla sun muilla tai (hehhe) silmälaseilla ole vaikutusta kuin jonohkin teinipano-osastolle. Aikuinen mies tykkää aikuisesta ihmisestä jolla on muutakin annettavaa kuin ulkoinen " kauneus" .
jos näytät kuitenkin niin kylmältä. ikavä saada pakit.
ja 53 kg. B-kupin tissit. Silmälasit löytyy, mutta en usko että se siitä on kiinni! Pukeudun persoonallisesti, mutta en mitenkään överisti. Sekaisin merkkivaatteita, henkkamaukkaa ja vintagempaa. Lasit on nekin vintagemallistosta, mutta ei mitenkään oudot.. Olen ihan reipas ja sosiaalinen, ehkä vähän älykköhenkinen kuitenkin. Olen hymyileväinen ja nauran todella helposti! Ystäviä löytyy sekä miehistä että naisista. Ystäväpiirissäni minua pidetään tosi persoonallisena ja eläväisenä. Tämä ilmiö on tullut äidiksi tultuani vasta, ennen sain paljonkin huomiota..Ihmetyttää vaan...? Ehkä haisen maidolle vaikka en imetäkään enää ;)
Tuskin on ulkonäöstä kiinni, vaan ehkä asenteesta ennemminkin.
Hauskin oli tuo kommentoija, joka epäili johtuvan silmälaseista...
Ehkä se on se lämmin luonne, ne vaistoaa, ettei niiden tarvitse esittää muuta kuin oikeasti ovat.
Ja joo, oma mies on ihana kumppani, en lämmittele mitään salarakkauksia todellakaan. Silti ne vaan hyökkii kimppuun.
Tietty näissä " hyökkivissä miehissä" on se pointti, että sellaiset viimeisen trendin perässä poukkoavat pellet, jotka nussivat ennen kaikkea vähä-älyisiä visioitaan median avulla määrittämästään " täydellisestä naisesta" (tai pelkkiä brändejä) eivätkä siis varsinaisesti rakastu naisiin ihmisinä, eivät vingu seuraani. Onneksi. :)
Silti näin on tämän hyökkimisen kanssa. Olen pahoillani, jos sinulla ei ole vientiä.
Koen kyllä oikeasti olevani ihana enkä oksettava. Ehkä kokemuksemme " oksettavuudesta" eivät kohtaa?
16
päällä... Ehkä se näkyy, etten etsi seuraa? Ennen kyllä sain paljon huomiota, mutta en etsinyt seuraa silloinkaan..ainoastaan olin epävarmempi itseni ja elämäni suhteen, hieman pulskempi ja tavallisemmin pukeutunut kun en ollut vielä löytänyt omaa tyyliäni.
käy kyllä ns. heikon saaliin kimppuun. Siis aranoloisten tavisnaisten. Reippaat kaunottaret jäävät huomiotta koska mihet pelkää pakkeja.
Sulaudut joukkoon, et erotu joukosta? Oletko lyhyt? Huono ryhti? Huonot hiukset? Silmälasit?
Kyllä normaalisti saa miehiltä edes jonkilaista huomiota, jos on kaunis ja erottuu edukseen.