Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehet haluavat oman pojan.

Vierailija
09.04.2008 |

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkain on äiti ja tytöt ja toisella puolella isä, joka joskus saa olla pikkuapulainen.

Monissa perheissä isä elää ihan omaa elämää ja äiti höösää tyttöjen kanssa.

Vierailija
42/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä pastalla tulee aina silloin tällöin olo, ettei yhtään ymmärrä toisten äitien ajatuksenjuoksua tai käsityksiä miehistä, perheestä tai elämästä yleensä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaverit, joilla on tyttöjä, ovat sanoneet monesti, että ovat kateellisia miehelleni kun hänellä on niin monta poikaa.

Niinpä, mutta kun minun mies haluaisi vielä tytön tähän poikien lisäksi.

Vierailija
44/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselijöille, että onneksi tyttö tuli, kun kolmatta tyttöä tehtiin. Ja uskon, että sanoi täydestä sydämestään. On sitä paitsi tehnyt tyttöjensä kanssa tosi paljon aina kaikkea, urheillut, pelaillut, leikkinyt ym. Aivan ihanaa on nyt murrosiässä, kun tytöt pystyvät jakamaan asioita keskenään ja ymmärtävät toistensa juttuja. Mikäköhän siellä kotkassa muuten tuli, kun se veli tappoi kaksi siskoaan.. ?

ok, oli vähän provosoivaa, mut saatte ihan vapaasti vetää herneet!

Vierailija
45/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siihen muuta voi vastata. Ei kai kukaan mies kehtaa mennä sanomaan, että vittu, taas tyttö.

Vierailija
46/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyselijöille, että onneksi tyttö tuli, kun kolmatta tyttöä tehtiin. Ja uskon, että sanoi täydestä sydämestään. On sitä paitsi tehnyt tyttöjensä kanssa tosi paljon aina kaikkea, urheillut, pelaillut, leikkinyt ym. Aivan ihanaa on nyt murrosiässä, kun tytöt pystyvät jakamaan asioita keskenään ja ymmärtävät toistensa juttuja. Mikäköhän siellä kotkassa muuten tuli, kun se veli tappoi kaksi siskoaan.. ?

ok, oli vähän provosoivaa, mut saatte ihan vapaasti vetää herneet!

Silti mä epäilen että kyllä sekin ihan mielellään olis ainakin yhden pojan ottanut!

Mikäköhän sille yhdellekin naiselle siellä Hämeenlinnassa tuli, kun tappoi äitinsä, tai sille yhdelle tytölle joka palkkamurhaajat tilas äidilleen.

Vierailija
47/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki miehet eivät välttämättä halua poikaa? Minä en ole kieltämässä sitä, etteikö joku, kenties useimmat, miehet poikaa halua, mutta tehän kaikki tunnette vain omat miehenne... Samoin minä tunnen omani, eikä hän todellakaan ole pihalla " meidän tyttöjen jutuista" .

Vierailija
48/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi halunnut pojan mieluummin.

Mutta toisille miehille ja kavereidensa vaimoille kyllä sellaisesta puhuvat.

Siitä tiedän, että ainakin aika moni tyttöperheen isä haluaisi poikiakin.

Vierailija
49/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta, itse oon huomannut saman.

Vierailija
50/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi jo kun ensimmäistä odotimme ja halusi kun odotimme toista. Poikia kuitenkin tuli ja aivan yhtä lailla heitä tietenkin rakastaa.

Nyt odotamme yllättäen kolmatta ja minä toivon kolmatta poikaa. Mies sanoi, että aivan sama kumpi tulee, tyttö toisaalta sotkisi nyt poikien kanssa opetellut kuviot mutta toisi toisaalta vähän erilaista vivahdeta porukkaan...

Vierailija
51/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin ollaan puhuttu tosta, molemmat tunsi varmaan hetken aikaa pientä pettymystä, mutta vaan vähän aikaa. Tyttö on meille rakas lapsi. Toista odottaessa puhuttiin että onhan noi tytötkin ihania, joten ei haittaa vaikka toinen tulis, mutta poikakin olis kiva. Nyt meillä on tyttö ja poika.

Vierailija
52/52 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kaikki miehet haluaa pojan, niin antaa haluta. Varmaan kaikki naiset haluaa sitten tuon teorian mukaan tytön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi