Kaikki miehet haluavat oman pojan.
Kommentit (52)
Vierailija:
Eri juttu, että saako. Laittakaa äitylit pojillenne rajat niin tietävät, ettei maailmassa saa kaikkea mitä haluaa. Ei tartte siiten aikuisena laitoksella itkeä, että " mutku mä haluun, mä haluu-uu-uun!"
T: tytön ja pojan äiti.
Kaikki miehet haluavat myös upean auton ja kurvikkaan vaimon ja jatkuvasti seksiä ja hyvin palkatun työn ja äidin paistamia lihapullia. :0) Onhan näitä yleistyksiä.
Meillä on onneksi poikakin. Perhe on vajavainen jos on vaan yhtä sukupuolta, ja varsinkin jos ne kaikki on tyttöjä.
Ekaa odottaessa mies sanoi avoimesti toivomansa poikaa. Tokaa kun alettiin odottaa ja sukupuolesta puheltiin, sanoi että ihan sama kumpi tulee kun tiesi että mulle tyttö olisi ehkä mieluisampi toiseksi lapseksi. Mutta kun käytiin 4D-ultrassa ja saatiin tietää että toinen poika tulee, mies sanoi mulle heti ku päästiin lekurista ulos että salaa hän tätä toivoikin.
no minun mieheni sanoi tavatessamme, että voisinkö pyöräyttää hänelle parityttöä. No sen tein tosin vuosia myöhemmin. Silloin aikoinaan sanoi, että haluaa olla naisten ympäröimä. Hetkeäkään en silti usko, etteikö pojat olisi myös kelvanneet.
Eräs hyvä ystäväperheemme mies on myöntänyt avoimesti olevansa kateellinen kun toiset saa tyttöjä, heillä kaksi poikaa. Ja ihan takuulla rakkaita ovat nuo pojatkin.
Poika meillä on ja on tyttökin. Pitää meitä kun kukkaa kämmenellä vaikka kädet on öljyssä ja formuloiden lähtö pitää nähdä aina :)
Kysyin kerran että, " mitä jos se onkin tyttö" , vastaus oli että, " no, sitten se on" . Poika syntyi. Toisestakin toivoi poikaa, tyttö tuli. Kolmannen laskettu aika on kesäkuussa, ja on kuulema ihan sama kumpi tulee :)
Mä toivon toista poikaa!
lisää lapsia;ei tyttöjä eikä poikia.
Tämä on hyvä " välimuoto" . On ihanaa kun on yksi lapsi,rakkain maailmassa ja saa kokea sen äitiyden ja perhe-elämän mutta ei haluta sitä vauva-aikaa takaisin. Poika jo niin iso että päästään menee " niin kuin huvittaa" ;eli siis ollaan mukavuudenhaluisia.
Mies on enemmän isä lapselleni kuin poikani oma isä koskaan. Kutsuvat toisia pojaksi ja isäksi.
No mieli muuttui myöhemmin sen verran, että halusi vielä toisenkin lapsen, mutta toivoi myös siitä ehdottomasti tyttöä.
T: Kahden tytön äiti
Olemme puhuneet asiasta ja mieheni oli sitä mieltä, että hänen on " helpompi" olla tytön isänä oma itsensä, kun ei ole (onneksi) mikään perinteinen mies. Pojan kasvatuksessa ulkopuolelta tulisi varmasti niin paljon meidän perheellemme vierasta ajatusta, että mieheni voi hyvinkin olla oikeassa. Tiedän kyllä miehiä, jotka ovat ehdottomasti halunneet pojan ja kieltäytyneet edes ajattelemasta tyttövaihtoehtoa esimerkiksi esikoisen kohdalla, mutta nämä miehet eivät olekaan mitään järjen tai tunteen jättiläisiä, vaan sormet öljyssä rassaavat Chevyään tai moottoripyöräänsä...
Sallitaanhan naistenkin haluta tyttöä, eikä heidän älyään ja harrastuksia ruveta heti arvostelemaan.
ovat kaikki lapsellisia ja typeriä...
Nyt odottavat neljättä syntyväksi. Mies ihan avoimesti sanoi että, " vois se poika nyt tällä kertaa tulla" . Mä en nähnyt siinä mitään pahaa, mun mielestä on ihan luonnollista haluta molempia sukupuolia.
Me ainakin ollaan tyytyväisiä, kun on poikia ja tyttö.
Toiseksi lapseksi halusi tyttöä ja tytön hän sitten myös sai. =)
Ihanasti on meille kortit jaettu. <3
Varsinkin niiden naisten joilla on pelkkiä tyttöjä.
Miehet haluavat pojan, se on ihan selvä. Jos joku muuta väittää, niin valehtelee.
Mutta toista se on mitä annetaan. Mies " määrää" sukupuolen, eli ite ne vastuussa siitä mitä sattuu tulemaan.
Yleensä miehet haluavat pojan korostaakseen omaa miehisyyttään, mutta sitten loppupeleissä ne tyttäret onkin niin lähimpiä ja rakkaimpia.
Jos oma miehenne tai miehenne känninen urpokaveri ovat noin yksiviivaisia, älkää viitsikö yleistää.
Vierailija:
Länsimaissa nimenomaan tyttö on jo suositumpia ja kehitysmaissa poika toivotumpi.
Meillä mies toivoi tyttöä, minä poikaa.