Kaikki miehet haluavat oman pojan.
Kommentit (52)
Ne jotka ei sitä saa, voi ehkä jotain muuta väittää.
No, todellisuus paljastui sitten kun kolmas lapsemme ja ensimäinen poikamme syntyi. Myönsi sitten itsekin että oli aina salaa toivonut poikaa.
sellainen mies haluaa oman pojan, joka haluaa elää omaa elämänsä uudelleen
sellainen nainen haluaa tytön, joka haluaa elää omaa elämänsä uudelleen.
sellainen nainen ja mies, joka haluaa oman erillisen yksilön ei välitä, kumpaa sukupuolta tulee.
Esikoinen oli poika, sitten syntyi tyttö. Nyt odotan kolmatta, ja mies on puhunut vähän siihen malliin että, poika olis kiva taas saada.
Seuraavaksi mun mies haluaa tytön ja toivottavasti myös saa sen.
Mutta tottakai rakastan tyttöä kun tyttö tuli. Mutta tytön synnyttyä oli hiukan omituinen olo, koska olisin halunnut kolmannen pojan.
Siis juuri näitä isiä, jotka sylki suusta lentäen " kannustavat" poikiaan jääkiekkokaukalon reunalla eläessän omaa unelmaansa poikiensa kautta. Sääliksi käy näitä lapsia, joita halutaan/tehdään sukupuolensa takia. Mitäs sitten jos se " kaikken miesten kaipaama" poika ei olekkaan tyypillinen sukupuolensa edustaja tai se " kaikkien äitien toivoma" tyttö ei välitäkkään prinsessaleikeistä ja onkin poikatyttö?
Olen aina inhonnut vaaleanpunaisia hörselöitä ja typeriä, kikattavia pimuja.
Olen huomannut saman että naisten on aika vaikea myöntää että miehet toivoisivat poikaa, sen sijaan se että naiset toivoisivat ainakin yhtä tyttöä on ihan ok sanoa ääneen. Tai vieläpä sääliä niitä äitejä joilla on vain poikia...
...mutta kyllä jokainen selväjärkinen tajuaa, että jokainen lapsi on yksilö ja sitä kautta sukupuoli ei ole mikään rajoittava tai määräävä tekijä.
Aikamoisia vastauksia tosiaan täällä monella. Mitäs nämä teidän öljynäppiset pojan toivojamiehet tekisivät, jos saisivatkin aran viulunsoittajapojan, joka vielä joskus osoittautuu homoksi? Tai tytöntoivojamiehet, jos saisivat tytön joka pelaa futista ja on aikanaan lesbo? Teidän viesteistänne päätellen miehenne ovat sen verran epäkypsiä, että todennäköisesti hylkäisivät lapsensa...
Eri juttu, että saako. Laittakaa äitylit pojillenne rajat niin tietävät, ettei maailmassa saa kaikkea mitä haluaa. Ei tartte siiten aikuisena laitoksella itkeä, että " mutku mä haluun, mä haluu-uu-uun!"
48 ei nimittäin ole " tyttölasten äiti jonka mies olisi toivonut poikaa" , vaan MIES ja POIKIEN isä...
Ja kuten sanoin otsikossa, varmaan suurin osa miehistä toivoo poikaa, jos saa valita, niin minäkin toivoin. Siis vain ja ainoastaan leikkimielellä tyyliin, " jos saisi valita" . Ja olen ihan varma siitä, että rakastaisin tyttöjä tasan yhtä paljon kuin nyt rakastan poikiani.
Mutta älä välitä, on minua täällä ennenkin joskus luultu naiseksi...
kuin tyttöä. Ja poika tuli niin kuin sitäkin seuraavasta....
Eivätkä kaikki naiset toivo tyttöä, vaikka täällä niin väitetään. Itse toivoin poikaa (salaa), mies ei ilmaissut toiveitaan. Poika tuli. Seuraava saa olla minun puolestani yhtä hyvin tyttö tai poika, jos lisää lapsia tulee. En ole koskaan toivonut tyttöä, joten en usko että kaikki miehet toivovat poikaa.
Kuulemma miehet toivovat ensimmäisestä lapsestaan poikaa, ja naiset valehtelevat miehen mieliksi toivovansa myös poikaa :)
Meitä on moneen junaan näet. Itse en edes tunnustanut miehelleni tai kenellekään poikatoivetta, tärkeintähän oli tietysti, että terve lapsi jne. Mutta itse olen aina ollut ei niin perinteinen nainen. Pikkutyttönä en tajunnut tyttöjen leikeistä mitään ja pelkäsin antavani huonon mallin mahdolliselle tytölle. Pojan kasvattaminen tuntui luontevalta.
Toista lasta ajatellen sukupuolella ei enää ole väliä. En enää pelkää tytön kasvattamista ja toisaalta poika tuntuisi tutulta ja turvalliselta vaihtoehdolta :) Molempi parempi.
Ennenvanhaanhan todettiin, että mies ilman poikaa on mies vailla tulevaisuutta ja että tyttö syntyi, tyhjä syntyi jne. Ei näitä tuhansia vuosia vanhoja ajatusmalleja hetkessä muuteta. Onneksi vauvan sukupuolen merkitys vähenee koko ajan (länsimaissa ainakin).
Mutta kyllä musta itsestänikin on mukavaa, että lapsia on kumpaakin sukupuolta.