Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdunlaskeuma?

08.04.2008 |

Olen täällä vähän ihmeissäni, että mistähän oikein on kyse... Huomasin tänään, että alapäässä näkyy " ylimääräinen kieleke" ... Ensimmäisenä tuli mieleen kohdunlaskeuma. Voisiko olla kyse tuosta?

Tyttären syntymästä on pian 11 kk, joten olen vähän ihmeissäni, että minkä vaivan olen kiusakseni saanut. Sinänsä mitään kipua ei tunnu. On vaan tooosi runsasta, nestemäistä valkovuotoa. Toisen lapsen yritys on käynnissä ja masussa ollut vähän jännä tunne pari päivää. Todnäk menkat tulossa.

t. hämmentynyt iida-linnea

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko kirjoittaa tänne, kun huomasin viestisi. Mulla näet samanlaista vaivaa tai olen huomannut jotain ylimääräistä alapäässä. Lisäksi pientä painetta alapäässä ja hurja valkovuoto.

Mulla ei pitäisi olla raskaus kyseessä, mutta toivotaan, että sulla enteilisi sitä =)

Voi siis olla myös emättimen seinämän löystimistä tms. tiedä noista. Onneksi liikunta ja lantiopohjalihasten harjoittaminen pitäisi auttaa tai ainakin pitää vaivaa kurissa.

Onko sulta tullut tavallista enemmän ilmaa, sillä musta tuntuu, että jatkuvasti saa " paukuttaa" ?

Huomenna menen gynelle, jotta saan jotain selvyyttä tähän olotilaan.

hyvää jatkoa sinulle ja plussatuulia ;)

mykis

Vierailija
2/2 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykerinos (ja muutkin, jos joku lukee..),

kävin eilen lääkärissä kun asia niin kovin vaivasi mieltäni. Ja yllätys, eipä mulla ollutkaan kohdunlaskeumaa, vaan se oli jonkinmoinen ihonpalanen, joka tuolla alhaalla näkyy.. Lääkäri mietti, että olisiko jotenkin jäänyt episiotomiasta. Kohdunsuu oli siisti ja oikealla paikallaan. Jos alkaa vaivaamaan tai esim. kasvaa suuremmaksi, niin sitten takaisin. Nyt täytyisi vaan pystyä unohtamaan koko asia - helpommin sanottu kuin tehty!

Mulla on vähän jännä olo ja menkkoja ei kuulu. Voi miten ihanaa olisikaan, jos tosiaan raskautuminen olisi onnistunut. Vielä kuitenkin odottelen menkkojan alkavaksi..

t. i-l

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi