Miten syötetään velliä vauvalle joka ei huoli tuttipulloa???? ov
Meidän 4-kuinen ei kertakaikkiaan suostu juomaan pullosta eikä hörpytysmukista. Mietin vain että miten sitten vähän ajan päästä kun pitäisi syödä velliä, lusikallako sekin sitten?
Miten te muut joiden vauvat eivät huoli pulloa olette pärjänneet?
Kommentit (48)
ja lähde kampaajalle. Vauvan voi sinne ottaa tosin vaikka mukaankin, paikasta riippuen. Tai imetyksen jälkeen lähdet jumppaan. Pari tuntia pitäisi riittää? Jotkut vauvat on neljäkin tuntia tissittä. Mutta ap:n vauva syö 30 min väleinkö?
Ihan oikeasti, kuinka usein lapsi syö? On hän aika syöjä jos ei edes kauppaan pääse. Itselläni on 5kk ja tiedän kyllä kuinka se sitoo kumminkin kun on vauva, mutta en ymmärrä miksi ei ollenkaan pääse minnekään?
ja vauvaa pitää imettää 1,5 tunnin välein. Ei kaikki ihmiset asu pk-seudulla alle 10 min matkan päässä kaikesta.
Kyllä, olen edelleen sitä mieltä että minun PITÄÄ päästä välillä jonnekin. Imetysliivejäkään en ole vieläkään päässyt ostamaan, vaan eipä niitä tällä menolla kauaa tarvitakaan.
Ja kyllä, olen huomannut myös sen että psyyke vaikuttaa kyllä maidontuotantoon. Maitoa ei enää tule samalla tavalla kuin ennen, koska koen painostusta imettämiseen. Kaipa se pian loppuu kokonaan. Vaan mitäpä sitten teen jos pitää korviketta antaa ja vauva ei huoli pulloa?
Th, olet tainnut unohtaa että sen lisäksi että vauva saa tarvitsemansa hoidon on myös äidin jaksamiseen kiinnitettävä huomiota. Kaltaistesi terkkareiden takia neuvolakäynnit ahdistavat monia äitejä.
ap
et mene vauvan kanssa ostamaan liivejä tai kampaajalle?
se ei toki ratkaise oman ajan kaipuuta, mutta helpottaa mökkihöperyyttä. kyllä on päässä vähän vikaa jos ei saa imetysliivejä ostettua koska imettää!!
Vierailija:
et mene vauvan kanssa ostamaan liivejä tai kampaajalle?se ei toki ratkaise oman ajan kaipuuta, mutta helpottaa mökkihöperyyttä. kyllä on päässä vähän vikaa jos ei saa imetysliivejä ostettua koska imettää!!
Joo kiitos vain. Päässä on varmaan vikaa.
Ainoa kätevä keino päästä meiltä kaupoille on auto, ja koska en omista ajokorttia se on hankalaa. Ollaan kerran lähdetty asioille niin että mies ja vauva mukana, mutta se on hankalaa koska mies on myöhään töissä. Äitini asuu naapurissa mutta ei omista ajokorttia, voisi hoitaa kyllä vauvaa jos minä pääsisin jonnekin.
No, autokoulu alkaa parin viikon päästä, siinä vaiheessa kun saan kortin on sitten kiinteätkin jo hyvin hallussa.
Päivä päivältä tuntuu yhä paremmalta ratkaisulta lopettaa imetys jos se kerran ahdistaa.
ap
Pyysin alunperinkin vain neuvoja tuohon pullotta olemiseen ja vellien syömiseen, en niinkään " asenneongelmiini" . Koittakaa tajuta että kaikki eivät asu Helsingissä missä voi kotiovella työntää vaunut bussiin/ratikkaan ja mennä Stockalle kahville.
ap
mutta ymmärrän sinua ja paljon tsemppiä.
sinä th onneksi et ole minun th:ni! järkyttävää tekstä alan ammattilaiselta. niin kun joku jo sanoi juuri tuollaisten terkkareiden takia moni inhoaa käydä neuvolassa eikä ainakaan kerro todellisia ongelmia siellä jos niitä on.
Joskus on vaan pakko päästä jonnekin, pitää esim. kuntoa yllä jumppaamalla, ostaa itselleen uusia vaatteita, käydä hammaslääkärissä tai kampaajalla jne.
Eli voiko tästä päätellä että alle 6 kk ikäisen lapsen äiti ei saa haluta tehdä mitään ylläolevista asioista olematta jotenkin asennevammainen???
ap