Lue keskustelun säännöt.
G: Eniten arvostamasi ammatti?
Kommentit (23)
Vierailija:
sitten mikä tahansa.
Kauheeta on kyllä tavata esim. huono lääkäri, siinä korostuu ihmisen osaamattomuus...
Hyvin sanottu!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meitä kaikkia tarvitaan, että koko helahoito pyörii.
Nullam artem sine scientia.