Pappani melkein kuoli 2 viikkoa sitten sydänkohtaukseen, nyt hän kertoili
Ihmetyttää, miten kaikilla ihmisillä olisi juuri samanlainen näky kuoleman hetkellä. Kyllä minä uskon, että on muutakin kuin tämä näkyvä maailma. Ei olisi mielestäni mitenkään mahdotonta, että pappasi olisi oikeasti käväisyt kuolemanjälkeisessä maassa. Missä se sitten lieneekin ja kenen ylläpitämä.
Kommentit (123)
pääseekin yhtäkkiä taivaaseen, vaikka ei usko jeesukseen.
Voisitteko te uskovaiset nyt ihan oikeasti lopettaa tämän määrittelyn, kuka sittenkin pääsee ja ei.
Vain jeesukseen uskovat....ja vois sinne nyt päästä pari raiskattua lasta kun kuulostaa aika pahalta sanoa, että helvettiin se joutuu kun se on ensin silvottu kun ei ole jeesuksesta kuullut. Jeesushan oli se aino käyntikortti siitä portista sisään.
No, entäs se raiskatun lapsen äiti, joka näki sen tilanteen ja joka raiskattiin päälle ja rinnat leikattiin ja tapettiin lopuksi. Vähän hankala tilanne. Menee maine jos sanoo, että helvettiin joutuu, mutta toisaalta...kun sllä ei ole sitä jeesuskäyntikorttia.
No ne sotitaat. Ne voi olla kristittyjä ja uskoa jeesukseen. Vilahdus vain ja taivaspaikka on auki.
Teoillahan ei ole mitään merkitystä vaan ainoastaan jeesus voi pelastaa ja usko häneen päästää taivaaseen.
praise the lord...
Teoillahan ei ole mitään merkitystä vaan ainoastaan jeesus voi pelastaa ja usko häneen päästää taivaaseen.
Ja näyttää, että tää aloittaja osaa ihan itse kirjoittaakin.
Uskomatonta se on mulle siksi, että mun omat isoisät on olleet kuolleina jo monta kymmentä vuotta. Mulla omillakin lapsilla on vaari jo kuollut, eikä lapset oo sen vanhempia kuin 2- ja 4-vuotiaat.
Muistuu vaan mieleen, että täällä löytyy ihmisten kanssa yhteistä puhuttavaa, mutta siinä unohtuu, että ne elämäntilanteet on yhteisistä tekijöistä huolimatta joskus toooooodella erilaisia. Esimerkiksi tulee ekana mieleen joku isovanhempien lastenhoitoapu ja muu tukiverkko.