***Joulutähtiä -08***
Heippa kaikille!
Ultrassa kävin eilen ja kaikki oli hyvin, sydän sykki kovasti. Laskettu aika tarkentui 21.12., joulun tienoosta on tulossa erityinen, jos ei mene kahta viikkoa yli kuten esikoisella...
Pahoinvointi on ollut aivan kamalaa taas, töissä on kyllä sellaista nieleskelyä. Ja illalla kun pääsee kotiin kaatuu vain sohvalle ja käy oksentelemassa. Väsymys on aivan mieletöntä, energiat on aivan lopussa.
Miten muuten onko muilla maha näyttänyt jo kasvamisen merkkejä? Musta tuntuu että maha on jo kasvanut, ylävatsasta on tullut sellainen kumpu. Luulis ettei paljoa ole lihonnut, kun ruoka ei maistu. Tuntuu vain niin kummalta, ei varmaan pysty kauaa pitämään salassa raskautta. Pomo ja paras kaveri tietää hoidoista johtuen raskaudesta, mutta muille ei olla vielä kerrottu.
Parin viikon päästä menen taas ultraan ja neuvolaankin pitäisi tilata ensimmäinen käynti.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
t.Rebekka 7+4
Kommentit (84)
Juu, ne tuulimyllyt mä muistan kyllä kepeästi vaikka muuten aika hatarapää olenkin. ONNEA hirmusti sullekin!!!!!! Hauska kun on edes joku vanha tuttu jäärä samassa pinossa.
Voimia vaan hurjasti. Mua risoo nämä pienet vuodot, joita on aina " jokatoinenpäivä" ... Eli välillä holahtaa ja vaikka se ei ole kuolemaksi, joka kerta sitä saa ahdistuskohtauksen ja miettii, että tässäkö tää oli. GRR! Ultran tehnyt lääkäri teki myös sisätutkimuksen ja mainitsi, että kohdunsuu on todella ilkeän näköinen ja vuotavainen, mutta suu on visusti kiinni, eikä kohdussa ole ultran mukaan mitään hyytymiä tms jotka vuotaisi. Joten tuon vuotavaisen kohdunsuun takia nyt hermoillaan sitten.
Oi voi. No, tänään taas on etonut aamusta asti ja pienellä suupalalla saa olon paranemaan aina muutamaksi minuutiksi. Uusi juttu mulle tämä, aiemmin kun ei ole tosiaan ollut kuin ihan lievää ällötystä. Nyt herään yölläkin siihen, että vatsassa pyörii :p
No, valivali. Hauskaa kuitenkin ja alan pikkuhiljaa innostua tästä turvonneesta olomuodosta. Kolmosen kohdalla vissiin sitten näkyy hetikaikki joten pian täytyy kertoa lähimmille koska en mahdu edes farkkuihin :D!
Reipasta illanjatkoa. Väsätkääs joku hienoja sydämiä ja värejä osaava nyt se esittäytymispino, mää en pysty kun en nuita osaa. Ja oksettaa. Menen pois.
J
Hei vaan kaikille taas, on ollut työrintamalla hoppua ja olenkin viettänyt metsässä enemmän aikaa kun koti sohvalla.
mulla siirty nyt ultra onneksi jo huomiselle niin selviää onko kyytiläinen vielä matkas vai onko tämä tuulimunaraskaus kun ei kummempia oloja ole enään ollenkaan, nekin vähäiset ellotukset ym on taakse jäänyttä elämää. Viraa piisaa kun pienessä kylässä, yö unet on kutistunut 6 tuntiin maksimissaan.
kiipeilijä+kyytiläinen 7+0
Hei taas kaikille tasapuolisesti!
Täällä voidan turpeasti ja pahoinvoivasti, ei siis muutosta tässä ;) Mulla on riesaksi saapunut tuo verinen tiputtelu. Lauantaiaamuna ensimmäisen kerran punertavaa limaa ja tänään aamulla pari kunnon tippaa tummaa verta. Oon ymmärtänyt, ettei se nyt välttämättä ole vaarallista ja jos se sitten onkin vaarallista niin asialle ei voi mitään tehdä... No nyt sitten vaan jännäten ja toivoen. Mulla on torstaina lapsettomuuslääkärin ultraus, joten sittenhän sen näkee vieläkö juniori on matkassa.
Väsymys on ihan järkyttävää muuten. Eilinen on hyvä esimerkki: oltiin siipan kanssa menossa ruokakauppaan, mutta multa loppui täysin virta kesken ja jäinkin autoon nukkumaan siihen kauppakeskuksen pihaan :D Ei mitään tolkkua...
Mäkään en esittäytymispinoa osaa tehdä (mä en ole ihan sinut tämän palstan kanssa, sitä on hieman hankala käyttää ;), mutta jos joku osaisi niin hienoa!
Tsemppiä kaikille! Koitetaas porskutella etiäppäin!
Russus 9+0
JEPULI!!! Täällä yksi vanha tuttu uudemmalla nimellä on päätynyt samaan pinoon. Muistat kai sen, joka tappeli niiden ikuisten tuulimyllyjen kanssa silloin vanhoina hyvinä aikoina, kun ruusuöljykin oli pop :) En nyt tohdi sitä vanhaa nikkiä laittaa, kun tunnistetuksi tulun, mutta jospa vinkit auttoi?!
Joka tapauksessa ONNEA plussasta!!!
soffis töissä väsyneenä ja ehkä vähän pahoinvoivanakin