Saako työkkärin tapaamiseen mennä yllään pusero, jossa on teksti:
Kommentit (17)
Käytätkö noita usein? Ootko ylpeä verbaalisista kyvyistäsi?
Jopa suotavaa koska tuohan osoittaa selvästi missä ongelma kun ei työllisty.
Ei kannata, karenssia pukkaa kun näkevät että olet huo ra, eli töissä tai yksityisyrittäjä, monta lomaketta joudut täyttelemään jos meinaat todistaa jotain muuta.
Itse olen miettinyt hakaristipaidan ostamista :D Tai Charles Manson tyylisesti hakaristi otsaan...
Voisin käyttää ihan solidaarisuudesta työttömiä kohtaan. Ja saatanhan itsekin vielä jonain päivänä päätyä käyttämään tuollaista ihan tosi tilanteessa, kun nykyisin yhä harvemman työpaikka on varma.
Laittaisin mielummin päälleni tuollaisen jos pääsisin jonkun firman työhaastatteluun.
On se parempi kuin ei mitään. Siitä voikin jo tulla seurauksia, sukupuolisiveyden loukkaaminen tjsp
Ei kannata. Keksii sinulle työn seksialan yrittäjänä, kun oma mainospuserosi on jo päällä.
Puhelinpalaverissa voit olla vaikka alasti. Enää muunlaisia tapaamisia oo.
Totta kai! Osoitat miten lapsellinen ja typerä olet. Olet kyseisenä päivän työkkärin lounastauolla naurun aihe.
Ap. voi mennä sinne vaikkapa keisarin uusilla vaatteilla
Miksi sinne pitää pukeutua? Minä oon mennyt alasti joka kerta.
Eiköhän se sinusta näy muutenkin.
Onko äiti tehnyt pojalleen puseron kuvailevalla tekstillä? Suloista. Kannattaa kuitenkin opiskella DI:ksi, niin ei tarvi työkkkärissä asioida.
Vierailija kirjoitti:
On se parempi kuin ei mitään. Siitä voikin jo tulla seurauksia, sukupuolisiveyden loukkaaminen tjsp
Työkkärin virkailija siis myöntäisi olevansa läski ja h uo ra , jos väittäisi paidan tekstin tarkoittavan juuri itseään.
Kyllä.