Kyllä ihmisillä on sekopäisiä anoppeja (kun palstaa lukee)
Tulee ihan kauhu, kun lukee kontrollihulluista ja roskatavaraa syytävistä anopeista.
Pitäisi olla joku laki tai taho, joka suojelisi nuoria perheitä näiltä.
Kommentit (27)
Ne voi hävittää tai kieltäytyä niistä. Mä tekisin niin.
Nyt kun noista ajoista on kulunut jo parikymmentä vuotta, rajaton isovanhempi on sujuvasti ulkoistettu elämästämme kokonaan. Toivottavasti oli sen arvoista kun "sai" päsmäröidä elämäämme ettei sitten enää olla tekemisissä lainkaan.
Jätti kyllä ikuisen arven tänne toiseen osapuoleen ettei mitään hoitoapuja tai vastaavaa ei täältä saa sitten kun itse on sellaista kaipaamassa. (Viitaten eiliseen terveysministerin kommenttiin lasten velvoitteesta hoitaa vanhempansa.)
Niin makaa kuin petaa, ei voi mitään.
Miniäthän ovat täydellisiä ihmisiä. Onko kukaan kuullut esim mt-sairautta potevasta?
Vierailija kirjoitti:
Miniäthän ovat täydellisiä ihmisiä. Onko kukaan kuullut esim mt-sairautta potevasta?
Aloin voida paremmin kuin koskaan sen jälkeen kun ulkoistin äitini elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Muistetaan etyä terveillä ihmisillä on elämä. He eivät kirjoittele saati purkaudu ongelmistaan jollain vauvasivulla tai yleensä vitsisivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun noista ajoista on kulunut jo parikymmentä vuotta, rajaton isovanhempi on sujuvasti ulkoistettu elämästämme kokonaan. Toivottavasti oli sen arvoista kun "sai" päsmäröidä elämäämme ettei sitten enää olla tekemisissä lainkaan.
Jätti kyllä ikuisen arven tänne toiseen osapuoleen ettei mitään hoitoapuja tai vastaavaa ei täältä saa sitten kun itse on sellaista kaipaamassa. (Viitaten eiliseen terveysministerin kommenttiin lasten velvoitteesta hoitaa vanhempansa.)
Toisaalta pankin lakimiehenä olen nähnyt, että ärhäkimmät perinnönjaossa ovat miniät, joilla ei edes ole juridista oikeutta appivanhempien omaisuuteen. Juuri he kauhistelevat sitä, millaisia hoitomaksuja heidän!!! perinnöstään on maksettu ennen anopin kuolemaa, sillä rahalla olisi saanut uuden katon ja kylpääriremontin, mutta ei, miehen ahne suku käytti kaiken mummoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta pankin lakimiehenä olen nähnyt, että ärhäkimmät perinnönjaossa ovat miniät, joilla ei edes ole juridista oikeutta appivanhempien omaisuuteen. Juuri he kauhistelevat sitä, millaisia hoitomaksuja heidän!!! perinnöstään on maksettu ennen anopin kuolemaa, sillä rahalla olisi saanut uuden katon ja kylpääriremontin, mutta ei, miehen ahne suku käyt
Mua ei perinnöt kiinnosta. Itsenäisyyden menetys on liian kova hinta maksettavaksi niistä roposista.
Kaikissa ihmisryhmissä on luokattomia p.a.skakasoja ja sitten normaaleja yksilöitä. Osan nimike on anoppi, osan joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan etyä terveillä ihmisillä on elämä. He eivät kirjoittele saati purkaudu ongelmistaan jollain vauvasivulla tai yleensä vitsisivuilla.
Minäkin villisti veikkaa, että jos joku tänne anoppiaan haukkuu, se on varmaan oudompi ihminen itse, kuin se anoppi ja outojen mielestä tarvalliset ja terveet saattavat olla sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Linkki tuohon ministerin möläytykseen? Haluan nostaa verenpainettani.
Kannattaa muistaa että hyvin harvoin asiat tällä palstalla on totta...
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin jo täälllä voi voi. Emmekö ole sopineet että käyt netissä vasta aamulääkeen jälkeen? t: osaston vastaava
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuo joka on keksinyt termin rAjAtOn AnOpPi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki tuohon ministerin möläytykseen? Haluan nostaa verenpainettani.
Eilen oli ihan IS, Yle etusivuilla. En edes avannut juttua mutta täällä palstalla oli aiheesta pitkä keskustelu.
Suominaisten miesvihan ylittää vain yksi asia, ja se on anoppiviha.
Olen elänyt 17-vuotiaaksi asti kolmen sukupolven taloudessa. Samassa taloudessa asuivat myös isän vanhemmat. Mummu oli oikea piru, joka pilasi sekä äidin että minun ja siskoni elämän. Hirviöanoppi siis. Tuolloin äiti asetti viimein isälle ehdon: joko vanhukset lähtee tai hän lähtee. Vanhukset lähti vanhainkotiin. Mummu kuoli 30 sitten enkä jäänyt kaipaamaan. Omassa anopissa paras puoli oli se, että hän asui 850km päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi skitso akka jolle terapeutti on syöttänyt ajatuksen narsistiäidistä. Huoh 🤦🏻
Kannattaa muistaa että vanhoillapiioilla harvoin on anoppia, mutta katkeruutta keksiä paskaa palstalle sitäkin enemmän.
Ja joku taho, joka suojaisi miesten äitejä miniöiden vaatimuksilta!