Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulkitset, jos tyokaverisi (mies) tuijottaa sinua taysin lumoutuneena, siis sen nakoisena, ettei jarki leikkaa enaa yhtaan? Ajatteletko etta on ihastunut

Vierailija
24.02.2008 |

vai meneekö tuo vielä pelkän flirtin piikkiin?

t. hämmentynyt

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä nyt naisparka kuvittelet vaan.

Vierailija
2/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vissiin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti vain tosi huono näkö.

Vierailija
4/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
5/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sillä on vaimo kotona.

Vierailija
6/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulkitsin tuollaisen katseen niin, että mies oli minuun varmaan vähän ihastunut. Tosin ajatus ei perustunut vain siihen yhteen katseeseen, vaan taustalla oli muutakin. Mutta en ajatellut sen olevan mitään vakavampaa.

Vierailija
7/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eihän täällä ole kuin plösähtäneitä maripaitamammoja, joilla ei ole kokemusta moisesta....

Vierailija
8/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman toivonut, että muutakin tulisi kuin vain se katse ja hämmennys aina minut nähdessään. Näyttää kuitenkin siltä, että jos onkin mies ollut ihastunut, niin hänessä ei ole miestä tarpeeksi tehdä aloitetta, joten oma orastava ihastuminen kyllä päättyy pian.

Vierailija
9/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes saippuasarjoissa ei sorruta moiseen epäuskottavaan sentimentaalisuuteen. En luulisi itsestäni niin suuria, vaikka SM-tason kaunottaria:) olen ollutkin.

Vierailija
10/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijottanut lumoutuneena..

Vierailija
11/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sä olet helvetin ihana. Joo se haluaa sua kuollakseen. Joo se tekis mitä vaan, jotta pääsisi jalkojesi väliin. Perkele.

Vierailija
12/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailtua on tullut niin työpaikoilla kuin muuallakin ja harvemmin uskoisin tuollaisen käytöksen ihastumisesta kertovan.

Joskus oikein ihmettelee, kun jotkut tutut kertoilevat yhtenään, kuinka heihin joku on taas niin ihastunut, mutta ehkä kyse onkin siitä, että jokainen tuijottamaan jäävä katsotaan ihastuneeksi.

Vierailija:

vai meneekö tuo vielä pelkän flirtin piikkiin?

t. hämmentynyt

Vierailija
13/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten eduskunnassa töissä?

Vierailija
14/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, ja minua on katsottu niin. Kaikki eivät sitä tosin tee. Minulla on ollut about 10-15 suhdetta/romanssinpoikasta, ja näistä miehistä kolme on luonut minuun SEN katseen... ;)

Vierailija
15/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen, ja minua on katsottu niin. Kaikki eivät sitä tosin tee. Minulla on ollut about 10-15 suhdetta/romanssinpoikasta, ja näistä miehistä kolme on luonut minuun SEN katseen... ;)

Vierailija
16/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kyllä minullakin nyt sen verran korvien välissä liikkuu, että erotan ajatuksissaan olon ja ihailevan katseen.

Kysyn siis toisin päin: kuvailkaa te se katse, jonka tulkitsette flirtiksi tai ihastumiseksi.

ap

Vierailija
17/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en tulkitse yhtään mitään.

En myöskään silloin, kun kollegani sanoo, että: " we all love you" tai

" now I love you even more" . =)

Vierailija
18/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 21

ps. väitän, että joko teitä ei ole koskaan katsottu niin tai sitten väitätte tarkoituksella vastaan. Sen katseen nimittäin tunnistaa, no problem. :)

Ja ap: tilannetta näkemättä en voi olla varma, mutta jos kyse on samantyyppisestä katseesta kuin mitä tarkoitan, niin ihan taatusti siinä kipinät lentävät - enemmän tai vähemmän.

Vierailija
19/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin siksi kun kiinnosti, mitä muut naiset tällaisesta katseesta ajattelevat.

ap

Vierailija
20/29 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtin erottaa muusta keskustelusta siitä, että katse käy vähän useammin ja pidemmin silmissä kuin muuten ja hymy on herkemmässä, vaikka et stand up-koomikko olekaan. Toinen on vahvemmin läsnä, kuin normaalisti on tapana (tosin pitää verrata saman ihmisen normaalikäytökseen, jotkut ovat aina intensiivisempiä kuin toiset.) Vartalo on flirtissä eri tavalla mukana kuin normaalikeskustelussa. Mutta ei tosiaan mistään sarjakuvista ja parodiaelokuvista tuttua silmiin tuijottelua (sillä tavalla silmiin tuijotellaan vain ja ainoastaan häävalssin aikana ja mahdollisesti hääkuvissa.)

Vierailija:

sillä kyllä minullakin nyt sen verran korvien välissä liikkuu, että erotan ajatuksissaan olon ja ihailevan katseen.

Kysyn siis toisin päin: kuvailkaa te se katse, jonka tulkitsette flirtiksi tai ihastumiseksi.

ap