Kakkaako kukaan muu niin isoja pökäleitä, ettei pönttö pysty vetämään niitä?
Kävin juuri kakalla ennen nukkumaan menoa ja sai taas pilkkoa pötköä pienemmäksi ja kaataa vettä pyttyyn, että se lähtisi eteenpäin. Käyn yleensä kakalla joka toinen päivä ja siinä ajassa se kerää niin paljon massaa, että jöötit ovat valtavia. Ummetuksesta en siis kärsi, koska ulostaminen on kuitenkin helppoa ja kivutonta. Onko kenelläkään muulla sama ongelma?
Kommentit (84)
kakkimaisteri kirjoitti:
Aika monta kertaa oon kakkinut pöntön tukkon viime aikoina. Käyn siis joka päivä vähintään kerran kakalla. Syön aika paljon kasvisruokaa ja olen 155 cm ja 54 kg. Jos tukkeutuu, laitan pesuainetta pönttöön ja odotan, että tukos lähtee.
Siin on paha jos tulee vieraita just sillä välillä. Jos oikein kiire paikka tulee niin voi koittaa heittää ämpärillä vettä samalla kun muutenkin vetää pöntön.
Vierailija kirjoitti:
kakkimaisteri kirjoitti:
Aika monta kertaa oon kakkinut pöntön tukkon viime aikoina. Käyn siis joka päivä vähintään kerran kakalla. Syön aika paljon kasvisruokaa ja olen 155 cm ja 54 kg. Jos tukkeutuu, laitan pesuainetta pönttöön ja odotan, että tukos lähtee.
Siin on paha jos tulee vieraita just sillä välillä. Jos oikein kiire paikka tulee niin voi koittaa heittää ämpärillä vettä samalla kun muutenkin vetää pöntön.
Ei tuossa mene kuin ehkä max puoli minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto mä haluisin joskus kakata tommosen ison pökäleen!
Tekis mieli kyllä joo. Ainakin meillä työpaikan vessan (sillä osastolla on vain yksi vessa), jolloin voisi saada tekosyytä lusmuta mennäkseen muualle vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne vastaa hyvinkin isoa O:ta. Varmasti sinäkin vielä pääset tämän kokemaan. Kärsivällisyyttä!
Pitääkö olla huolestunut jos jöötiä enään tullut vuosiin vaan papanoita ja läjiä?
Vierailija kirjoitti:
Et halua, believe me! Jäykkä paskatanko seisoo pytyssä, vaikka mitä tekisit. Ja kun söhit sitä vessaharjalla, harja on kohta täynnä ruskeita paperinriekaleita, jotka eivät suostu lähtemään irti. Yhden ongelman sijasta sinulla on nyt kaksi. Tätä taistelua et voi voittaa.
Psykanope oli väärässä oraali-, anaali- ja genitaalivaiheen piirtoheitinkalvoineen kauan sitten:
kyllä kakkajutut kiinnostaa kaikenikäisiä!
No mikäs - niin kauan kuin panos-tuotos -suhde suun ja peräsuolen välillä toimii, tietää olevansa elossa :D
Miksi kaikki jätti paskojat ovat naisia??
Ratemypoo.com
Johan loppuu se nauraminen.
Onko kukaan muu aikuisena paskantanut vahingossa housuunsa?
Minä jätin kerran kotona aamulla paskomisen väliin kun ajattelin, että selviän töihin asti. Menin bussipysäkille ja siellä iski armoton paskahätä. Lähdin kävellä lönkyttelemään takaisin kohti kotia noin puolen kilometrin matkan, mutta paskapökäle pullahti housuihin puolessa välissä matkaa.
Pökäle oli kiinteän ja löysän välillä ja väriltään vaaleanruskea. Tavaraa tuli ihan kunnolla, ei mikään lusikallinen todellakaan, vaan ihan paskajööti. Se pysyi kuitenkin alushousuissa eikä pudonnut puntteihin. Kotona äkkiä suihkuun ja uudet housut jalkaan ja uudestaan bussipysäkille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki jätti paskojat ovat naisia??
Ehkä voi johtua siitä että ei kehtaa käydä vääntämässä yhtä avoimesti kuin miehet, joilla tuntuu olevan vessassa se meininki että sitä parempi mitä enemmän ääntä ja käryä lähtee. Meille opetettiin koulussa että on parempi mitä useammin käy tyhjentämässä. Mutta liian pitkään ei saa istua.
Näin kovilla pakkasilla on kätevä pakastaa ne pökäleet ja murskata sitten pieniksi helyiksi. Niillä voi lannottaa tulevan kesän kukkamullat tai viskellä parvekkeelta ärsyttäviä naapureita kohti.
Menee hukkaan pöntössä.
Mä kakkasin ulkomailla järkyttävän kokoisen pitkän paksun jöötin yhdessä osassa, ihan oikeasti säikähdin kun katsoin mitä sieltä tuli. Vessassa ei tietenkään ollut käsisuihkua tai mitään. Vessanpöntössä ei ollu edes kantta ja peitin tuotokseni vessapaperikasalla. Olin siis yhdessä yökerhossa ja vessakopin ulkopuolella oli jotain tyttöjä juttelemassa. Vessakoppeja oli vain kaksi, paniikki meinas tulla kun mietin miten pääsen pois ilman että kukaan huomaa. Odotin että jäin yksin (hieman kuumotti että joku onkin siinä ulkopuolella ja näkee) ja lähdin vikkelään pois sieltä.
En kestä näitä juttuja :D kakka näköjään onnistuu aina naurattamaan!
Vierailija kirjoitti:
Joskus on näin käynyt. Ekan muistan joskus 70-luvun loppupuolelta.
Tässäpä koskettava muisto 40 vuoden takaa. Aivan tässä iso mieskin herkistyy.
Voi kun tulisikin edes joskus kiinteää kakkaa!
Miten paljon te oikein syötte kun sitä tavaraa riittää? Varmaan neljän tunnin välein.
hfhdfhfgh kirjoitti:
Miten paljon te oikein syötte kun sitä tavaraa riittää? Varmaan neljän tunnin välein.
Kyllä sitä voi neljän tunnin väleinkin syödä, kunhan ei ahmi liikaa. Parhaat pötköt saa ihan tavallisesta perus-pizza- ym roskaruuasta, ja sitten jos on vähän poikkeavat päivän aikataulut niin menee vielä maha jumiin. Mutta sitten kun jossain vaiheessa tulee takapuolesta kutsu pöntölle niin sitten se on pelkkää nautintoa.
Käytän bideetä ja kuivaan paperilla.
-60