Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakkaako kukaan muu niin isoja pökäleitä, ettei pönttö pysty vetämään niitä?

Vierailija
08.10.2014 |

Kävin juuri kakalla ennen nukkumaan menoa  ja sai taas pilkkoa pötköä pienemmäksi ja kaataa vettä pyttyyn, että se lähtisi eteenpäin. Käyn yleensä kakalla joka toinen päivä ja siinä ajassa se kerää niin paljon massaa, että jöötit ovat valtavia. Ummetuksesta en siis kärsi, koska ulostaminen on kuitenkin helppoa ja kivutonta. Onko kenelläkään muulla sama ongelma?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sen tukoksen tekee vessapaperi, ei itse pökäle..

Käytän bideetä ja kuivaan paperilla.

-60

Vierailija
62/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkimaisteri kirjoitti:

Aika monta kertaa oon kakkinut pöntön tukkon viime aikoina. Käyn siis joka päivä vähintään kerran kakalla. Syön aika paljon kasvisruokaa ja olen 155 cm ja 54 kg. Jos tukkeutuu, laitan pesuainetta pönttöön ja odotan, että tukos lähtee.

Siin on paha jos tulee vieraita just sillä välillä. Jos oikein kiire paikka tulee niin voi koittaa heittää ämpärillä vettä samalla kun muutenkin vetää pöntön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kakkimaisteri kirjoitti:

Aika monta kertaa oon kakkinut pöntön tukkon viime aikoina. Käyn siis joka päivä vähintään kerran kakalla. Syön aika paljon kasvisruokaa ja olen 155 cm ja 54 kg. Jos tukkeutuu, laitan pesuainetta pönttöön ja odotan, että tukos lähtee.

Siin on paha jos tulee vieraita just sillä välillä. Jos oikein kiire paikka tulee niin voi koittaa heittää ämpärillä vettä samalla kun muutenkin vetää pöntön.

Ei tuossa mene kuin ehkä max puoli minuuttia.

Vierailija
64/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mä haluisin joskus kakata tommosen ison pökäleen!

Tekis mieli kyllä joo. Ainakin meillä työpaikan vessan (sillä osastolla on vain yksi vessa), jolloin voisi saada tekosyytä lusmuta mennäkseen muualle vessaan.

Vierailija
65/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne vastaa hyvinkin isoa O:ta. Varmasti sinäkin vielä pääset tämän kokemaan. Kärsivällisyyttä!

Vierailija
66/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla huolestunut jos jöötiä enään tullut vuosiin vaan papanoita ja läjiä?

Vierailija
67/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua, believe me! Jäykkä paskatanko seisoo pytyssä, vaikka mitä tekisit. Ja kun söhit sitä vessaharjalla, harja on kohta täynnä ruskeita paperinriekaleita, jotka eivät suostu lähtemään irti. Yhden ongelman sijasta sinulla on nyt kaksi. Tätä taistelua et voi voittaa.

Vierailija
68/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykanope oli väärässä oraali-, anaali- ja genitaalivaiheen piirtoheitinkalvoineen kauan sitten:

kyllä kakkajutut kiinnostaa kaikenikäisiä!

No mikäs - niin kauan kuin panos-tuotos -suhde suun ja peräsuolen välillä toimii, tietää olevansa elossa :D

Vierailija
69/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki jätti paskojat ovat naisia??

Vierailija
70/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratemypoo.com

Johan loppuu se nauraminen.

Vierailija
71/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#poopknife

Vierailija
72/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu aikuisena paskantanut vahingossa housuunsa?

Minä jätin kerran kotona aamulla paskomisen väliin kun ajattelin, että selviän töihin asti. Menin bussipysäkille ja siellä iski armoton paskahätä. Lähdin kävellä lönkyttelemään takaisin kohti kotia noin puolen kilometrin matkan, mutta paskapökäle pullahti housuihin puolessa välissä matkaa.

Pökäle oli kiinteän ja löysän välillä ja väriltään vaaleanruskea. Tavaraa tuli ihan kunnolla, ei mikään lusikallinen todellakaan, vaan ihan paskajööti. Se pysyi kuitenkin alushousuissa eikä pudonnut puntteihin. Kotona äkkiä suihkuun ja uudet housut jalkaan ja uudestaan bussipysäkille.

Vierailija
73/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki jätti paskojat ovat naisia??

Ehkä voi johtua siitä että ei kehtaa käydä vääntämässä yhtä avoimesti kuin miehet, joilla tuntuu olevan vessassa se meininki että sitä parempi mitä enemmän ääntä ja käryä lähtee. Meille opetettiin koulussa että on parempi mitä useammin käy tyhjentämässä. Mutta liian pitkään ei saa istua.

Vierailija
74/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kovilla pakkasilla on kätevä pakastaa ne pökäleet ja murskata sitten pieniksi helyiksi. Niillä voi lannottaa tulevan kesän kukkamullat tai viskellä parvekkeelta ärsyttäviä naapureita kohti.

Menee hukkaan pöntössä.

Vierailija
75/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kakkasin ulkomailla järkyttävän kokoisen pitkän paksun jöötin yhdessä osassa, ihan oikeasti säikähdin kun katsoin mitä sieltä tuli. Vessassa ei tietenkään ollut käsisuihkua tai mitään. Vessanpöntössä ei ollu edes kantta ja peitin tuotokseni vessapaperikasalla. Olin siis yhdessä yökerhossa ja vessakopin ulkopuolella oli jotain tyttöjä juttelemassa. Vessakoppeja oli vain kaksi, paniikki meinas tulla kun mietin miten pääsen pois ilman että kukaan huomaa. Odotin että jäin yksin (hieman kuumotti että joku onkin siinä ulkopuolella ja näkee) ja lähdin vikkelään pois sieltä.

Vierailija
76/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä näitä juttuja :D kakka näköjään onnistuu aina naurattamaan!

Vierailija
77/84 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on näin käynyt. Ekan muistan joskus 70-luvun loppupuolelta.

Tässäpä koskettava muisto 40 vuoden takaa. Aivan tässä iso mieskin herkistyy.

Vierailija
78/84 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tulisikin edes joskus kiinteää kakkaa!

Vierailija
79/84 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon te oikein syötte kun sitä tavaraa riittää? Varmaan neljän tunnin välein.

Vierailija
80/84 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hfhdfhfgh kirjoitti:

Miten paljon te oikein syötte kun sitä tavaraa riittää? Varmaan neljän tunnin välein.

Kyllä sitä voi neljän tunnin väleinkin syödä, kunhan ei ahmi liikaa. Parhaat pötköt saa ihan tavallisesta perus-pizza- ym roskaruuasta, ja sitten jos on vähän poikkeavat päivän aikataulut niin menee vielä maha jumiin. Mutta sitten kun jossain vaiheessa tulee takapuolesta kutsu pöntölle niin sitten se on pelkkää nautintoa.