Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakkaako kukaan muu niin isoja pökäleitä, ettei pönttö pysty vetämään niitä?

Vierailija
08.10.2014 |

Kävin juuri kakalla ennen nukkumaan menoa  ja sai taas pilkkoa pötköä pienemmäksi ja kaataa vettä pyttyyn, että se lähtisi eteenpäin. Käyn yleensä kakalla joka toinen päivä ja siinä ajassa se kerää niin paljon massaa, että jöötit ovat valtavia. Ummetuksesta en siis kärsi, koska ulostaminen on kuitenkin helppoa ja kivutonta. Onko kenelläkään muulla sama ongelma?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä töissä tulee aivan mieletönt tankoo.

Vierailija
42/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea uskoa, että jotkut saa pöntön tukkoon ihan vain kakkaamalla. Mut toisaalta, mä kakkaan päivittäin 1-3 kertaa. En todellakaan kykenisi olemaan edes kokonaista vuorokautta kakkaamatta, saati kerran viikossa toimituksiin. Miten teitä harvoin kakkaavia ei ahdista ja kivistä vatsaa, jos pidätätte päiväkausia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee sellaista nilkan paksuista jöötiä. Wc:ssä on valmiina pitkä veitsi millä sitä voi paloitella pienemmäksi.

Vierailija
44/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii suoli monta kertaa päivässä, pahimmillaan jopa 20 kertaa. Niinä päivinä kun kerrat jäävät noin viiteen, voi tavaraa tulla ihan oikeasti pöntön täydeltä. Olen pienikokoinen nainen enkä syö järjettömiä määriä ruokaa. En myöskään syö hirveästi hiilihydraatteja sisältäviä ruokia tai punaista lihaa, viljoja en syö ollenkaan aamupuuroni lisäksi... 

Mistä helvetistä sitä tavaraa oikein tulee? Mulla on dg "toiminnallinen vatsavaiva" joka on rauhoittunut viljojen karsimisen myötä, mutta en ymmärrä miten sitä tavaraa pystyy edes muodostumaan päivässä niin paljon! 

Vierailija
45/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa koko ajan katkennut neulepuikko sitä varten.

Vierailija
46/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gylläh! Siinä aina tuntee saavuttaneensa elämässään jotain kun kakkantaa putket tukkoon ja vedenpaisumuksen vessanpönttöön!

N37

Vierailija
47/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Turus Orikero sellil joku oli kakannu sinne nii suurii pökäleit et mää saanu niit millää verettyy.

Vierailija
48/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on sellaiset jalan, siis noin 30 cm, mittaiset paksut ja kovat tangot, jotka eivät mene millään vetämisellä alas. Ja niitähän tulee, vaikken olekaan erityisen isokokoinen. Paskatönkki jököttää paikallaan vaikka tekisit mitä.

Ja seurauksena hirveä sotku jos alat sohiin sitä vessaharjalla. Ei kiva mutta minkäs teet.

Vierailija
49/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet kuinka Pendolino-junissa on uudet, modernit pöntöt? Niissä on niin kapea rööri, että paska jumittuu siihen hyvin helposti. Entiset junien vessat oli paljon parempia. Laaja rööri ja pohjalla avattava luukku!

Vierailija
50/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaistteko jotain mittoja näistä jööteistä, kiitos!

Vierailija
51/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoitus on kaiken A ja O. Oma suoli toimii kolme kertaa aamulla, kellontarkasti.

Koulutettuna se (t)ulostaa ensin puolikkaan HK:n Bleun, puoli tuntia myöhemmin pönttöön sujahtaa sarja kelluvia suikeroita ja vielä viime ponnistuksella sellainen viininlehtikääryleen mallinen jämä. Jokainen erä huuhdellaan erikseen, pönttö vetää eikä tarvitse putkimiestä aamukaffeelta hälytellä.

Vierailija
52/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuten, mutta tunnen kyllä tän ilmiön "matkapaskana", vaikka matkakoko siitä jöötistä onkin kaukana.

Eli lähdetään reissuun, ja ruokavalio ja mahdollisesti uniaikataulu ym menee sekaisin. Vatsan toiminta hidastuu, vaikka ruokaa tulee syötyä valtavia määriä. Siinä neljännen päivän kieppeillä vatsa alkaa tottua uuteen ruokavalioon, ja hätä iskee ja se iskee äkkiä. Itsellä on käynyt sikäli onnellisesti, että vain kerran olen ollut todella pahassa paikassa lentokentällä, muuten saanut jossain hotellihuoneessa tms sullottua paskan vessaharjan kanssa putkeen raadollisen taistelun jälkeen. Sääliksi todella käy sitä lentoaseman siivoajaa.

Ja ennen kuin tämä alkaa kuulostaa liian äijämäiseltä, olen 20-vuotias pienikokoinen nainen.

Vierailija
53/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoitus on kaiken A ja O. Oma suoli toimii kolme kertaa aamulla, kellontarkasti.

Koulutettuna se (t)ulostaa ensin puolikkaan HK:n Bleun, puoli tuntia myöhemmin pönttöön sujahtaa sarja kelluvia suikeroita ja vielä viime ponnistuksella sellainen viininlehtikääryleen mallinen jämä. Jokainen erä huuhdellaan erikseen, pönttö vetää eikä tarvitse putkimiestä aamukaffeelta hälytellä.

Nauran täällä vedet silmissä :D :D

Paras ketju aikoihin!

Vierailija
54/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä sain kertaalleen aikaiseksi niin älyttömän jöötin, että se vaan jäi pönttöön seisomaan. Oli siis liian pitkä, että ois mennyt sinne mutkaan, ja liian paksu ja jämerä, että olisi katkennut tai taipunut. Piti sitten vessapaperitupolla ottaa kiinni ja vääntää poikki pöntön reunaa vasten. Ja olin siis pienikokoinen, alipainoinen tyttö... En tiedä, miten tuo oli mun suolistossakaan mahtunut kulkemaan :/

Vierailija
55/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kakkaan joskus niin isoja pökäleitä että joudun keinuttaa itseäni ees taas ja vetää pökälettä sisään ja ulos että peräaukko laajenee. Mutta sitten kun se vapautuu niin helpotus on suuri

Tuota kutsutaan "synnytyskakaksi".

Supistaa, supistaa, hengitä, pidättele -työnnä.

Varo repeämiä jos pusket liian aikaisin ja liian paineella.

Vierailija
56/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä sain kertaalleen aikaiseksi niin älyttömän jöötin, että se vaan jäi pönttöön seisomaan. Oli siis liian pitkä, että ois mennyt sinne mutkaan, ja liian paksu ja jämerä, että olisi katkennut tai taipunut. Piti sitten vessapaperitupolla ottaa kiinni ja vääntää poikki pöntön reunaa vasten.

Kunnon tukin tullessa joo kannattaa vääntää siltä niskat nurin just noin. Muuten se pomppii perässä.

Vierailija
57/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä ideana on että jos arvelee tällaisen isomman tuotoksen tulevan niin yrittää 'purasta' sen poikki keskeltä, vetää sitten ja sen jälkeen antaa tulla loput.

Vierailija
58/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa oon kakkinut pöntön tukkon viime aikoina. Käyn siis joka päivä vähintään kerran kakalla. Syön aika paljon kasvisruokaa ja olen 155 cm ja 54 kg. Jos tukkeutuu, laitan pesuainetta pönttöön ja odotan, että tukos lähtee.

Vierailija
59/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mä haluisin joskus kakata tommosen ison pökäleen!

Vierailija
60/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sen tukoksen tekee vessapaperi, ei itse pökäle..