Kakkaako kukaan muu niin isoja pökäleitä, ettei pönttö pysty vetämään niitä?
Kävin juuri kakalla ennen nukkumaan menoa ja sai taas pilkkoa pötköä pienemmäksi ja kaataa vettä pyttyyn, että se lähtisi eteenpäin. Käyn yleensä kakalla joka toinen päivä ja siinä ajassa se kerää niin paljon massaa, että jöötit ovat valtavia. Ummetuksesta en siis kärsi, koska ulostaminen on kuitenkin helppoa ja kivutonta. Onko kenelläkään muulla sama ongelma?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee joskus paskausrepeämiä anukseen liian isoista jööteistä.
Kiitos linola! auttaa sinua tuossa pulmassasi.
Vierailija kirjoitti:
Kotona ei mitään ongelmaa mutta kylpylässä mun jättijööti jäi siihen kellumaan eikä suostunut menemään alas vaikka kuinka vedin. Ja vessan oven takana tietysti jono :( Lopulta pilkoin sen vessaharjalla. Sri siivooja joka joutui putsaamaan sen harjan...
Jättijöötien jättäjät.
Pitäkää niitä tiskikonetabletteja mukana . Heittäkää sinne pönttöön ja kuumaa vettä käsisuihkusta päälle.
Säälikää sen verran seuraavaa (tai sitä siivoojaa).
Vierailija kirjoitti:
Turkissa lomaillessa kävi näin. Siellä vissiin pienemmät röörit :/
Joo, turkkilaisilla on pienemmät aukot kuin meillä pohjoisen jättiröörisillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee joskus paskausrepeämiä anukseen liian isoista jööteistä.
Kannattaa käyttää liukuvoidetta ennen kakitsua.
Jos tulee kiinteät paskat, niin välillä käy näin kyllä.
Tutkimuksen mukaan suomalaisilla on muunmaalaisiin verrattuna isot päät mutta onko kukaan tutkinut onko meillä myös suurimmat ulosteet?
Yhdellä huoltoasemalla miesten puolella, kun olin menossa asialle niin joku oli pistäny sinne oikein 'Fat Turd'in. Siis se ei menny alas ees vetämällä. Ihmettelen miten ne pystyy sellasia patukoita vääntämään. En tiedä, mul on ainakin niin pieni p-reikä ettei siinä riitä kapasiteetti tuottaa tollasia vonkaleita
Mulla on kesäaikaan ulkona saaveja keräämässä sadevettä että saan ne uppotukit huuhdottua alas. Talvella on hankalampaa.
Mulla on taas aina maha melkein ripulilla, mutta sitä tulee niin paljon että sekin tukkii pöntön.
Vierailija kirjoitti:
Te jättikankien vääntäjät ,harrastatteko pyllypanoja? Uppoaako hyvin?
Kyllä,poikkis kaivaa köntsää välillä käsi kyynärpäätä myöten berberissä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan suomalaisilla on muunmaalaisiin verrattuna isot päät mutta onko kukaan tutkinut onko meillä myös suurimmat ulosteet?
Pää kasvaa kun joutuu pusertamaan otsasuonet pullistellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää kasvaa kun joutuu pusertamaan otsasuonet pullistellen?
Hyvä hyvä!!
Katso minkä kokoinen putki pöntöstä lähtee. Minulla ei ole ollut ikinä ongelmaa huuhtoa jätöksiä kotona, reissuhommassa vuokraamani kämpän omistajalle ilmoitin että kannattaa vaihtaa pönttö kun tiesin että aikoo remontoida kämppää muutenkin.
Aluksi kuvittelin että putkistossa on tukos, näytin puhtaalla pytyllä että vessa ei vedä, toimi tietysti ongelmitta ja siinä pyttyyn katsoessani ymmärsin missä syy oli ollut. Kerroin tietysti että nyt tiedän miksi huuhtelu ei aina tahtonut onnistua, joku ujompi olisi voinut jättää kertomatta kuinka isoa jöötiä tämä vessa ei vedä. Tämäkin vessa toimi kun huuhtoi pari kertaa ja tarkasti pytyn ennen pyyhkimistä.
Siis mitä ihmettä? Ketju alkanut 2014 ja nyt roihuaa liekeissä? Aihe sytytti näin paukkupakkasilla?
Mulla koostumus sellaista ja tulee sellaisella paineella, että KOKO pytyn sisäpinta on sormenpään kokoista paskatahraa täynnä.
Minä kakkaan joskus niin isoja pökäleitä että joudun keinuttaa itseäni ees taas ja vetää pökälettä sisään ja ulos että peräaukko laajenee. Mutta sitten kun se vapautuu niin helpotus on suuri
Lissu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jättikankien vääntäjät ,harrastatteko pyllypanoja? Uppoaako hyvin?
Kyllä,poikkis kaivaa köntsää välillä käsi kyynärpäätä myöten berberissä.
Siistii hei Lissu, siistii!!
Itse syön vain juustoa Sonta jöötit ranteen paksuisia Putket aina tukossa
Turkissa lomaillessa kävi näin. Siellä vissiin pienemmät röörit :/