Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakkaako kukaan muu niin isoja pökäleitä, ettei pönttö pysty vetämään niitä?

Vierailija
08.10.2014 |

Kävin juuri kakalla ennen nukkumaan menoa  ja sai taas pilkkoa pötköä pienemmäksi ja kaataa vettä pyttyyn, että se lähtisi eteenpäin. Käyn yleensä kakalla joka toinen päivä ja siinä ajassa se kerää niin paljon massaa, että jöötit ovat valtavia. Ummetuksesta en siis kärsi, koska ulostaminen on kuitenkin helppoa ja kivutonta. Onko kenelläkään muulla sama ongelma?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on näin käynyt. Ekan muistan joskus 70-luvun loppupuolelta.

Vierailija
2/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut moista. Käyn kakalla joka päivä. Miten on ap:n ruokavalion, kuitujen, liikunnan laita? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuituja lisää ruokavalioon, niin toimii suoli joka päivä ja kakat on pienempiä

Vierailija
4/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua touhua mulla kun paska voi olla jumissa viiskin päivää. Viemärit kovilla. Nykyään oon jo oppinu että vedän paskan parissa erässä ja viä paperit erikseen, voin meinaan kertoa että ei ole kiva kun töissä jää pytty tukkoon.

Vierailija
5/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on just tollanen. Hirveitä pökäleitä, joita joutuu sitten konetiskiaineella liuottamaan että menis eteenpäin.

Vierailija
6/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joo.  Ihan hämmästyttää, miten siron naisen suolistoon voi sellainen anakonda mahtua. Pitää joskus punnita itseni ennen ja jälkeen kakan niin tietää paljonko se painaa :D

Vierailija
7/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 05:50"]

Kuituja lisää ruokavalioon, niin toimii suoli joka päivä ja kakat on pienempiä

[/quote]

Kuituhan juuri lisää ulostemassaa.

Vierailija
8/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreltä tulee ihan valtavia ja siihen vielä aika reilusti paperia päälle, niin pönttö on tukossa. Viime viikolla viimeksi pistin taas paksun ison roskapussin käteen ja nostelin niitä jättipötköjä roskapussiin, se on ollut paras ja nopein konsti kun vessaan on jo jonoa ja vessaa vetämällä vesi vain nousee..

Vierailija
9/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 07:29"]

Tyttäreltä tulee ihan valtavia ja siihen vielä aika reilusti paperia päälle, niin pönttö on tukossa. Viime viikolla viimeksi pistin taas paksun ison roskapussin käteen ja nostelin niitä jättipötköjä roskapussiin, se on ollut paras ja nopein konsti kun vessaan on jo jonoa ja vessaa vetämällä vesi vain nousee..

[/quote]

hyiii

Vierailija
10/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu joskus. Nykyään juon enemmän vettä ja lisäsin kuituja, joten joka päivä luistaa. Eikä ole enää tarvinut tikulla pilkkoa. Kaameaa hommaa se olikin.

Vierailija
11/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan ylimääräiset pökäleet kukkaruukkuun. Kasvit saa lannoitetta eikä putket mene tukkoon.

Vierailija
12/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta ongelmasta kärsivien kannattaisi ehkä vaihtaa pönttö sellaiseen vanhempaan malliin, jossa huuhteluvettäkin tulee enemmän, kuin näistä nykyisistä säästömalleista.
Paras olisi kunnon yläsäiliöllä varustettu TEHO.

Vierailija
13/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä tulee tavaraa aika tavalla, mutta en mä ole huomannut että se ei olisi vetänyt niitä.

Vierailija
14/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi juuri putkimies tehokkaalla käsipumpulla avaamassa pöntön kun oma kumisuudelma ei auttanut. Yleensä kuulemma vessapaperi on ongelmallinen. Itse vedän aina puolivälissä kakkaamista kerran vessan ja operaation lopussa toisen kerran. on vanhat putket. Nyt en tehnyt tätä ja näin kävi.

Vierailija
15/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

Vierailija
16/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei mitään ongelmaa mutta kylpylässä mun jättijööti jäi siihen kellumaan eikä suostunut menemään alas vaikka kuinka vedin. Ja vessan oven takana tietysti jono :( Lopulta pilkoin sen vessaharjalla. Sri siivooja joka joutui putsaamaan sen harjan...

Vierailija
17/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika on just tollanen. Hirveitä pökäleitä, joita joutuu sitten konetiskiaineella liuottamaan että menis eteenpäin.

Jos mitenkään lohduttaisi, niin et taida olla ainoa.....

Vierailija
18/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee joskus paskausrepeämiä anukseen liian isoista jööteistä.

Vierailija
19/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä ämmiä! Yök yök!

Vierailija
20/84 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee joskus paskausrepeämiä anukseen liian isoista jööteistä.

Joo, mullakin. Bepanthen auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän