Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vaimo viimeinkin onnistui

Vierailija
04.04.2008 |

tappamaan seksihaluni häntä kohtaan. Olen hyvä rakastaja, kunnon isä ja seksuaalisesti aktiivinen ja huomiova mies. Mutta seksiä meillä on ollut aivan liian harvoin ja hän on ollut kylmä ja torjuva jo monta vuotta. Nyt meillä oli usean kuukauden tauko ja sitten hän yllättäen halusi seksiä. Mutta kun joka kerta kun teen jotain aktiivisesti hän säpsähtää, kaiken pitää mennä hänen pillinsä mukaan ja nyt minulta on mennyt halu enää yrittää. Ei enää silityksiä, ei hellyyttä eikä halauksia. En enää jaksa sitä että jokaiseen hellyydenosoitykseen vastaus on piikikäs torjuminen ja hellyys ja seksi menee täysin hänen ehdoillaan.

Seksin suhteen tämä on kulissiliitto tästä lähtien. En aio olla uskollinen, enkä vaadi sitä häneltä. Mulle riitti.

Varmasti tähänkin ilmestyy moni kertomaan että vika on peilin toisessa päässä, mutta olen kyllä täysin luottavainen sen suhteen että olen hyvä rakastaja - sen verran hyvin tunnen itseni enkä ole ensimmäistä kertaa suhteessa, tässä on vuosien saatossa kerennyt oppimaan itsestään ja muista jo aika paljon.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko liian itsevarma ja hän haluaisi nyt " itse" määrätä?

Vierailija
2/69 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea kosketusta? Vai sängyssä? Eikö vaimosi osaa ilmaista mitä hän haluaa? Tai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aloitteeni johtaa umpikujaan, seksi menee tasan tarkkaan hänen fiilisten mukaan - eikä hän kykene rentoutumaan hellyyden vastaanottajaksi.

Vierailija
4/69 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naimisissa suomalaisen naisen kanssa.

Vierailija
5/69 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet naimisissa suomalaisen naisen kanssa.

Tosin ihan yhtä kotimainen ihana exä roikkuu edelleen kiimaisena jaloissa ja ehkä annan hänelle taas mahdollisuuden.

Vierailija
6/69 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että menin katkaisemaan suhteeni ex:ään nykyisen vaatimuksesta kauan sitten, olinpa hemmetin typerä.

Mies minäkin

Vierailija
7/69 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että onko hänet kenties raiskattu ja ei ole sitä uskaltanut sinulle kertoa. Kosketuksen kavahtaminen kielii jostain pelosta.

Oletko kenties ollut väkivaltainen puolisoasi kohtaan nyrkein tai oletko ottanut hänet väkisin kun on hannannut vastaan.

Mieti näitä vaihtoehtoja.

En ymmärrä ja hyväksy pihtaamista parisuhteessa ja ihmettelen mihin seksi voi kadota liitosta, mikä teillä on muuttunut sitten alkuaikojen.

Jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa ja vaimosi ei ole joutunut väkivallan uhriksi niin ymmärrän että haet seksiseuraa jatkossa muualta.

terveisin: Nainen joka haluaa

Vierailija
8/69 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samaa shittiä.

11vuoden jälkeen en tiedä mistä hän pitää, siis että olisi kyenyt verbaalisti seksistä haluistaan puhumaan.

Kulissina liitto on ollut jo muutaman vuoden.

Lapset syynä, ja kai jotenkin helppous.

Mutta se hetki lähenee koko ajan kun osoitteet vaihtuu erilleen.

Kunhan kaikki tenavat ovat kouluikäsiä.

Fiilis on kun asuisin jonkun tuttavan kanssa tai siskon.

Eli omat halunikin ovat hävineet kokonaan vaimoa kohtaan.

Huorissa käyntiä olen välillä miettinyt, voisi olla paras ratkasu.

Vierailija
9/69 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten keskustelupalstalta:

- Olen muuttamassa yhteen naiseni kanssa. Mitä kannattaa ottaa huomioon? Kannattaako yleensä muuttaa? t. nimim. Uskallanko?

- En suosittele. Molemmat alkavat nähdä vaivaa toistensa

huonoista puolista. Jatkuvaa tappelua siivouksesta tyyliin " vituttaa kun saa aina siivota sun jälkiäsi" . Voit oikeastaan ajatella asiaa myös näin: Ei ole olemassa enää " miesten ja naisten töitä" . Pelkästään miesten työt. Nainen olettaa, että siivous, tiskaus, pyykinpesu, ruuanlaitto, vaatteiden silitys jne jaetaan puoliksi. Molemmat siis tekevät näitä koska on " vanhanaikaista" että nainen joutuisi tekemään kotityöt. Tottahan se silti on, kyllähän jokainen mies osaa tai ainakin pitäisi osata suoriutua noista kaikista. Mutta, kun pitää vaihtaa talvirenkaat,paikata puhjennut pyörän rengas, avata viemäri, korjata jotain, laittaa lamppu kattoon, leikata nurmikko jne jne. Ne ovat aina miesten töitä.. Se tasa-arvo katoaa oudosti siinä tilanteessa. No, noiden asioiden kanssa herrasmies pystyy elämään, harva nainen " haluaa osata" esim vaihtaa renkaita. Koita onneasi ja yritä sanoa samaa vaikka silittämisestä.

Tulet myös huomaamaan että pikkuhiljaa hyllysi alkavat täyttyä kaikenlaisesta turhasta rojusta. Joka perkeleen kulmaan ilmestyy jukkapalmu punaisessa sydänruukussa ja satoja, ehkä jopa tuhansia hyödyttömiä koriste-esineitä. " oli ihan pakko ostaa tuo posliinikissa kun se sopii niin kivasti noiden verhojen väriin" . Muistinko jo mainita että verhot, matot, pyyhkeet yms tulevat muuttamaan väriään radikaalisti. Tulee kaikkia kivoja kivoja pastellisävyjä. Pikkuhiljaa tuntuu siltä kuin asuisit jossain vitun sisustusohjelmassa. Kannattaa ostaa myös joku muovipussi missä säilytät partakonetta, dödöä ja hammasharjaa. Vessan kaappiin ne eivät tule enää mahtumaan, se on sanomattakin selvä. Vessa pursuaa mitä ihmelliisempiä purkkeja ja lotioneja. Lisäksi siellä haisee hiuslakka, hajuvesi ja outo vaniljatangontuoksuinen hajusaippua,jolla ei saa pestä käsiä. Ja ne wc-renkaan pissatipat.....

Omat musiikkimieltymyksesi voit myös unohtaa, " en mä jaksa aina kuunnella tuollaista mörinää ja pauketta" samoin urheilun seuraaminen televisiosta on mahdotonta koska sieltä tulee aina joku vitun sinkkuelämää tms elämää suurempaa jota naisen on yksinkertaisesti pakko katsoa.

Älä vaan tee sitä virhettä että sijoitat tietokoneen makuuhuoneeseen sillä silloin sen käyttäminen iltakymmenen jälkeen on mahdotonta koska se pitää niin kauheaa hurinaa. Ja ne johdotkin ovat niin rumannäköisiä. Äläkä edes kuvittele ostavasi enää koskaan mitään kaiuttimia, stereoita tms koska ne ovat niin rumia eivätkä ne sovi asunnon sisustukseen.

Hyväksy se että television päällä on hajukynttilä. Itse asiassa niitä on lähes joka puolella asuntoa. Ne on niin kivoja mutta niitä ei saa polttaa koska sitten ei ole enää kivannäköisiä. Kannattaa varautua myös siihen että rento kavereiden kanssa oleskeleminen asunnossasi on historiaa. Jos kaverit tulevat käymään,siivotaan ja leivotaan koska nainen ei halua että ihmiset luulevat että teillä on sekaista. Lisäksi on mm pakko aina ostaa/leipoa jotain jos joku kaveri sattuu tulemaan " kylään" . Kahvi juodaan sellaisista pirun pienistä kupeista joita joutuu vetämään joku 5-6kpl että saat kahvihimosi tyydytettyä.Kahvipannu pitää myös pestä joka kerran jälkeen kun sitä on käytetty.

Kaverisi ovat muuten kaikki sinulle huonoa seuraa ja lisäksi suurin osa heistä on juoppoja luusereita naisesi mielestä. Voit unohtaa kumipitsan syömisen samalla kun katsot leffaa koska

A) se on niiiiin epätervellistä

B) olohuoneessa ei saa syödä ettei limenvärinen sohva likaannu

C) et halua enää katsoa leffoja koska ainoa vaihtoehto on romanttiset komediat.

" en mä halua katsoa tuollaista väkivaltaa" , lisäksi naisille on yksinkertaista mahdotonta keskittyä elokuvaan koska samalla pitää lakata kynnet, föönätä, meikata, kihartaa hiuksia jne. Saat vastata koko ajan kysymyksiin " Kuka tuo on" " siis kuka tuo on ja mitä se tekee,miksi se nyt noin tekee" . Elokuvanautinto on pilalla koska kuulet samalla mitä Petra on tehnyt viikonloppuna ja miten hänen poikaystävänsä Sami on siihen suhtautunut. Voisit muuten syödä vähän enemmän noita kasviksia.

Et tule enää ikinä löytämään mitään tavaroitasi koska nainen sisustaa ne kerran viikossa eri paikkaan. Avaimien pitäisi olla marimekon unikkokuvioisessa avainkaapissa mutta eihän niitä sieltä löydy koska tosiasiassa sinne mahtuu noin kolme avainta. Sen sijaan ne ovat eteisen lipastossa pienessä pahanhajuisessa peltipurkissa (löytyi kirppikseltä)jonka kantta on vaikea avata. Kaiken lisäksi se koko vitun lipasto seilaa ympäri eteistä vaihtaen paikkaa joka viikko. Ja arvaat varmaan kuka sitä vanhaa painavaa lipastoa raijaa joka viikko paikasta toiseen.. koitas laittaa se tuonne kulmaan.. Ei, ei sovi tuon sammakkopatsaan kanssa yhteen, koitas kantaa se tuonne kulmaan... ei sitä sinne voi laittaa, tulee huono feng shui....Koitapas kantaa se tuonne..."

Mitään elintarviketta ei voi pitää alkuperäisessä pakkauksessa vaan kaikki on sullottava pienen pieniin purkkeihin ja kippoihin jotka ovat epäkäytännöllisiä ja " tosi kivan näköisiä" . Kaikki purkit ovat samanvärisiä ja ne on sijoitettu kaappeihin sellaisella logiikalla että kaapista on mahdoton löytää yhtään mitään. Varsinkaan kun purkkien sisältö vaihtuu kerran viikossa.

Viikolla juomisen voit unohtaa, samoin sen että otat illalla pari kaljaa. " Pitääkö sun aina juoda.. Sulla on pian samanlainen kaljamaha kuin teidän isällä" . Dokaaminen kavereiden kanssa asunnossasi vaihtuu " Kutsuihin" joissa on pelkästään pariskuntia, taustalla soi hiljaa Ricky Martin tai Ultra Bra ja pöydällä on lukematon valikoimaerilaisia pikkusuolaisia. Muista käyttää lautasta ja lautasliinaa. Lisäksi siellä haisee ne vitun tuoksukynttilät.

Terveisin,

-Antero-

Vierailija
10/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN MAHTAVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kuka ikinä oletkin...

Vierailija
11/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko kenties ollut väkivaltainen puolisoasi kohtaan nyrkein tai oletko ottanut hänet väkisin kun on hannannut vastaan.

No en todellakaan! Hän on se joka suhteessa on muutaman kerran vuosien saatossa lyönyt ja ollut väkivaltainen, pari kertaa olen pitänyt häntä kiinni kun hän on riehunut mutta ikinä en ole lyönyt.

Tiedän kyllä että häntä on ainakin lapsena lyöty, en tiedä onko sillä merkitystä.

Vierailija
12/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meillä minä olen se joka on nämä vuodet yrittänyt jotain romanttista rakentaa ja suitsukkeet ja tuoksukynttilät olen aina minä ostanut, hänestä ne taas ovat hirvityksiä...

ap

Vierailija
13/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen kun olen, tunsin ihan pikkuriikkisen piston sydämessä, joten kiitos vaan tästä valaistusta =) en mä nyt siis mikään tollanen pirttihirmu ole, kun mitä kuvailit, mut kuitenkin. :D

Vierailija
14/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No en todellakaan! Hän on se joka suhteessa on muutaman kerran vuosien saatossa lyönyt ja ollut väkivaltainen, pari kertaa olen pitänyt häntä kiinni kun hän on riehunut mutta ikinä en ole lyönyt.

Tiedän kyllä että häntä on ainakin lapsena lyöty, en tiedä onko sillä merkitystä.

Joten pakko lisätä omia kokemuksia. Minä totuin lapsena hyvin etäisiin vanhempiin, eikä koskettelua harrastettu, ei tosin onneksi lyömälläkään. Tämän lisäksi olen kokenut suhteessa fyysistä väkivaltaa. Lopputulos oli läheisyyteen kykemätön ja herkästi väkivaltaan tarttuva nainen. Vaikka mies ei ollutkaan väkivaltainen, niin minä karsin kiinni kun kiihdyin. Se on onneksi mennyttä elämää ja koskettelutkin alkavat jo olla mukavia. Mutta tuli vain mieleeni kun lueskelin.

Vierailija
15/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä onko lapsena kokenut sitä tai tätä.

Tässä yhteiskunnassa nykyään mielestäni liikaa " ymmärretään" kaikkea.

Tarkoitan että jos joku " pää pipi" lääkäri löytää syyn jostain kokemuksesta niin sen jälkeen pitäisi muiden kulkea ympärillä " ymmärtämässä" tätä raukkaa traumaista.

Ja taas unohtuu se toinen osapuoli, mies tai nainen, joka " laitetaan syyllä" henkisesti konttamaan traumaisen ympärillä.

Olen " kokemuksella" joutunut toteamaan että useimmiten ei ihminen muutu vaikkakin joku syy jollekkin käyttäytymismallille löytyisikin.

Parempi erota jos homma ei toimi, sillä ei suurimassa osassa tapauksia muutosta tule. Toisen ei kuulu kärsiä vuositolkulla toisen " traumasta" . Huvittavan hienosti tällaiset " traumaiset" ihmiset ovat usein sangen tietoisia kylläkin teoistaan, ja osaavat myöskin valita kumppanikseen " traumansa palvelijoita" .

Eräskin tapaus jonka lapsi on kuollut ajat sitten kulkee tänä päivänäkin pojan kuva laukussaan, ja jos keskustelu menee siihen suuntaan että hänen pitäisi ottaa vastuuta jostain omasta teostaan, niin kuva tulee pöydälle ja pari kyyneltä tirahtaa kuin tilauksesta.

Naurettavaa kun välillä " naisten" suusta kuulee...

Liisa oli kuule raiskattu joskus 100vuotta sitten Kossin matkalla, niin siks se on sillai...... Blaa blaa....Ja koko seurue ympärillä nyökkäilee ja on että voi voi, herranjestas, voimia Liisalle ja Liisan osakkeet holy sisterhoodin jäsnenenä vaan nousee.

Itse tunnen muutamia ihmisiä jotka ovat kokeneet elämässä TODELLA paljon kovia asioita, ja ei näy ja ei kuulu muille kyseisest yksilöt ovat sangen menestyneitä elämässään. (se mikä ei tapa se vahvistaa)

-Antero-

Vierailija
16/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kirjoittanut huisin hyvin ketjun alkupäähän ja kopsasin tuotoksesi Aihe vapaalle ja se on otsikon alla

Tämä teidän on luettava

Toivottavasti et ota nokkiisi asiasta.

Olet loistava kirjoittaja, teetkö sitä työksesi? Jos et, ala ihmeessä kirjoittamaan kirjoja.

Vierailija
17/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei tykkää kyttyrää;)

Vierailija
18/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, ihmiset jotka ovat kokeneet kovia, usein myös ovat oppineet pärjäämään ja menestyneet elämässään. Itsekin olen ihan alani huippu ja kaikki kadehtivat, kun kaikki meneet tosi hyvin.... ja sitten sängyssä vikisen kun mies yrittää jotain enkä kiihotu aina, vaikka toinen tekee mulle ihania asioita.

Minkäs teet? Vai onko vaan niin että kyse on vittumaisesta luonteesta?

Suoraviivaisuus ei näissä asioissa välttämättä toimi, mutta erotahan tietenkin voi ja huorata, jos tykkää.

Vierailija
19/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöinähän me ollaan kuitenkin " luojan kiitos" erillaisia kaikki.

Ja sitä vasten me kaikki joudumme sitä vaakaa heiluttamaan omien prioriteettien painoarvojen mukaan. esim. Toiselle seksi voi olla tärkeämpää kuin toiselle, samaa identtistä prioriteettitasoa ei voi molemmilta tietenkään edellyttää. Ongelmaksi usein muodostuu se että se eteisen lipaston sijainti on " ainoa asia" minkä ympärillä koko yhteiselo pyörii, ja kuinka usein siinä tilanteessa todetaan " kulta anna mä otan sulta suihin, niin sulla on kevyt olo sen jälkeen siirtää toi lipasto" .

Voihan kyse olla vittumaisesta luonteestakin, mutta se mikä on toiselle vittumaista niin on toiselle?

Mutta olennaista on että muuttuko se?

Ja jos kärsii itse tai toinen, niin kärsiikö hautaan asti vai kannattaako tavoitella parempaa?

Sekin on mielenkiintoista että kumpi tajuaa ja mitä?

AP, Tajuaako vaimosi mitä tekee sulle? Hälyyttävintähän on jos tajuaa mutta ei näe siinä mitään vikaa niin silloin se kuvastaa sangen vahvaa itsekkyyttä.

-Antero-

Vierailija
20/69 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on estynyt mies enkä minä.. Yritäpä ehdottaa sille seksiä saatikka jotain rohkeampaa tapaa sitä harrastaa niin ei tule kuuloonkaan... Olis ihanaa kun olis tuollainen ap:n kaltainen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän