Lue keskustelun säännöt.
Millainen laihtumisvauhti on sopiva?
03.04.2008 |
Onko kilo kuukaudessa ihan hyvä vai kannattaisiko tahtia kiristää? Olen jättänyt herkut pois ja nyt laihdun kilo kuussa tahdilla, mutta olisko liian rankkaa jos aloittaisin rasvanpolttojumpan tms lisäksi ja yrittäisin saada vaikka 2kg kuussa pois? Mitä suositellaan?
Kommentit (3)
on ihanteellinen. Paino putoaa sopivan määrän eikä kilot tule niin helposti takaisin kun ei pidä itseään nälässä vaan syö kevyemmin karsien tietenkin melkein kaikki herkut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1.200 kcal/pv, lisäksi liikuntaa. 3 kg on lähtenyt alle viikossa. Joo joo, tiedän suurimman osan olevan nestettä, mutta alussa nopea pudotus motivoi. 10 kg pitäisi saada pois kesään mennessä, nyt enää jäljellä 7.... Eli onnistunee.
Kaikki siihen saakka, eli alle kilo viikossa, on ok ja lähtee vain rasvaa yms. turhaa.