Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen laihtumisvauhti on sopiva?

Vierailija
03.04.2008 |

Onko kilo kuukaudessa ihan hyvä vai kannattaisiko tahtia kiristää? Olen jättänyt herkut pois ja nyt laihdun kilo kuussa tahdilla, mutta olisko liian rankkaa jos aloittaisin rasvanpolttojumpan tms lisäksi ja yrittäisin saada vaikka 2kg kuussa pois? Mitä suositellaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siihen saakka, eli alle kilo viikossa, on ok ja lähtee vain rasvaa yms. turhaa.

Vierailija
2/3 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanteellinen. Paino putoaa sopivan määrän eikä kilot tule niin helposti takaisin kun ei pidä itseään nälässä vaan syö kevyemmin karsien tietenkin melkein kaikki herkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.200 kcal/pv, lisäksi liikuntaa. 3 kg on lähtenyt alle viikossa. Joo joo, tiedän suurimman osan olevan nestettä, mutta alussa nopea pudotus motivoi. 10 kg pitäisi saada pois kesään mennessä, nyt enää jäljellä 7.... Eli onnistunee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän