Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paras ostoksesi Hulluilta Päiviltä?

Vierailija
02.04.2008 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohti kesää!!!

Vierailija
2/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme Wienin lennot finskin nettitarjouksesta paljon halvemmalla (2 henkeä yhteensä 270e) eli 4 henkeä olisi ollut alle 500e. Ja siinä oli liittymälennot mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmaan edullisesti laivalla ja Bratislavasta pääsee junalla tunnissa Wieniin, 4-henkisen perheen lentoliput juna- ja laivamatkoineen alle 150 euroa.

Vierailija
4/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulle on myös tärkeää matkustusmukavuus sekä se, ettei matkoihin menee liikaa aikaa - siksi maksan mielelläni matkasta hiukan enemmän jotta pääsen kohteeseen mahdollisimman suoraan ja nopeasti.

t. nro 4

Vierailija
5/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,05 euroa (on muuten ennen ollut tasan euron). Harvoin mulla on varaa ostaa leikkeleitä ylipäätään, kun pelkillä tuilla kituutetaan. Vaan nytpä oli :)

Vierailija
6/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wien on ihan kiva kaupunki, lapsille paljon nähtävää ja koettavaa! Menkää ehdottomasti " Haus des Musik" nimiseen paikkaan, mieletön!

t. nro 4

Vierailija
7/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluaa tiettynä päivänä suoralla lennolla parissa tunnissa matkustaa, niin tein hyvät kaupat.

Ottakaa huomioon, että viime hetken tarjoukset ovat viime hetken tarjouksia. Ja pienten lasten kanssa (ja kun yhteistä lomaa on vain 2 vk) ei halua käyttää matkantekoon pitkää aikaa.

Ei tässä nyt ollut kyse siitä, mikä on halvin mahdollinen tapa mennä Wieniin, vaan mikä MINUSTA/itse kustakin oli hänelle paras ostos Hulluilta päiviltä.

Vierailija
8/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Olen käynyt Wienissä kolmasti, mutta nyt emme jää sinne, vaan jatkamme eteenpäin Unkariin, josta on talo vuokralla.

Vierailija:

Wien on ihan kiva kaupunki, lapsille paljon nähtävää ja koettavaa! Menkää ehdottomasti " Haus des Musik" nimiseen paikkaan, mieletön!

t. nro 4

Vierailija
9/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lennot varattiin kuukausia ennen matkaa. Siksi mielestäni nuo HP:n lentotarjoukset Euroopan osalta eivät ole erityisiä, paljon halvemmalla lentää kun varaa (samat) lennot netistä (enkä tarkoita viime hetken tarjouksia).

Vierailija
10/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niitä ei kuitenkaan saa mistään halvemmalla.

Vierailija:

vaan lennot varattiin kuukausia ennen matkaa. Siksi mielestäni nuo HP:n lentotarjoukset Euroopan osalta eivät ole erityisiä, paljon halvemmalla lentää kun varaa (samat) lennot netistä (enkä tarkoita viime hetken tarjouksia).

Olet siinä ihan oikeassa, etteivät nuo Hullut Päivät mitään ratkaisevia alennuksia anna, välillä niitä saa halvemmalla muualta. Mutta nyt ei saanut.

Vierailija
11/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aina sama vastaus kaikkeen, kateellisuus. Oot varmaan kateellinen kun 12 on tiedostava ihminen ja itse olet itsekäs juntti.

Vierailija
12/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tietoinen siitä, että lentäminen on ilmakehälle pahasta.

Vierailija
13/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sorry!

Voi jumaliste. Oli ihan pakko viljellä tätä karmean kammottavaa sanaa.

Ostin naistenlehtiä kun olen lomalle lähdössä. Aikaa riittää lueskeluun.

Lisäksi Benettonin isot rantapyyhkeet.

tintti

Vierailija
14/14 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi sylettänyt, jos oltaisiin juuri ehditty ostaa normaaliin hintaan jostain!