Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** -- Nuoret äidit -- **

02.04.2008 |

Pistetäänpä taas vähän vauhtia tähän keskusteluun korjausten jälkeen! :D

Oltiin pudottu aikas kauas ja minäkin palaillut vasta keskustelujen pariin takas korjausten jälkeen...Vielä näyttää vähän olevan häikkää välillä mutta toivotaan jotta ei meitä häiritse! :x

Kuulumisia???

Täällä voidaan hyvin ja pikkuinen jaksaa kovasti potkia.

Iltaisin vaivaa vähän issias muuten kaikki ok.

Vähän on jo väsymyksen oireitakin ollu ja maha kasvaa kovaa vauhtia, nyt sen jo huomaa ulkopuolinenkin! :x

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen oot pidempi...:D Mutta sulla on aikas alhainen painolähtökohta joten varmasti ihan hyvä tuo painon nousukin on...:)

Tuohon poltteluun voin sen verran sanoa itse lopettaneena että siihen ei auta muu kuin oma tahto!Älä huijaa itseäsi antamalla lupaa siihen.Keksi heti jotakin korvaavaa tekemistä jotta halu unohtuu...Joo ja tiedän on VARMASTI pirun paljon vaikeampaa jos mies polttaa ja vielä paljon...Voisithan yrittää sovitella jonkilaista sopimusta myös miehen kanssa polttelusta...En nyt justiin muista minkälainen asuintalo teillä oli, mutta etenkin parkevepolttamisen voisi lopettaa, menee sitten pihalle asti...:D Kyllä uskoisi mieheltäkin löytyvän joustoa ja tukea kun tietää että se on pikkuisen parhaaksi. On kuitenkin aivan fantastisen mahtavaa jos olet saanut pidettyä itsesi jo noinkin hyvässä kurissa!!!!:D Kyllä se yksikin siitä pikkuhiljaa vain jää pois...:) Koskaan ei voi mitään seinään lopettaa, sen tiedän, eikä siinä auta mikään muu kuin oma tahto.Meillä mies ei polta, harvoin päissäänkään, itse sain miehen avulla ja mieheni vuoksi lopetettua ja sain luvan poltella joskus juomaillessa...Sekin kuitenkin oli suhteellisen vähäistä ja siksi nyt ei kyllä ole pahemmin mieli tehnytkään.Alkuaikana joskus tuli sellainen kausi että hitsi...mutta ajatukset vain pois ja opettelin tunnistamaan erilaiset tilanteet jotka herätti haluja.Usein esim. kevät on sellaista aikaa...Purkkaa vaikka on hyvä mättää suuhun ja keksiä jotain korvaavaa tekemistä, se on usein tekemisen puutetta kun halu nousee.

Tsemppiä lopetukseen!Kyllä se siitä!Rautaisella tahdolla...;D

Nyt pitänee lähteä miestä hakemaan ja jatkamaan päivän auringon ottamisesta...:D

Timotei ja pikku-J 21+3

Ps.sunnuntaina pikkuinen jo alkoi potkimaan sellaisella voimalla että isukkikin tunsi sen ensimmäistä kertaa...:D

Vierailija
42/72 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ulkona on taas niin ihanat ilmat ettei varmaan pahemmin koneella viitsi kukaan kökkiä.

Mäkin olosuhteiden pakosta kun ollaan töissä/koulussa miehen kans kimppakyydillä ja se pääsee vasta puolentoista tunnin päästä.

Tänne ei kummempia kuulu, muuttoa tehdään kovasti ja taloa viimeistellään..

Masuvauva potkii todella paljon ja kipeästi... Hyvä tietää että sillä varmaan kaikki kunnossa :)

Viikonlopuksi lähdetään mummolaan täysihoitoon ja shoppailemaan..

Nazuli 25+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on keskustelu käyny aika hiljaiseksi, mistäs moinen..

Tupakin kans vielä vähän onkkelmia. Asutaan rivarissa ja takapihalla on miekkosen helppo sauhutella eli ihan nokan edessä :D :(. Vaikialta näyttää, että hän pystyis juuri vähentämäänkään. Päivän ehkä onnistus, mut sit unohtus tai ei pystyi enään..

Olenkohan sanonu, et meillä on kisu ja toinen haetaan vapun aikoihin :). Se on onneksi tutun kautti ja sovittiin, että jos siitä tulee ongelmia sit ku on pikkunen niin ne ottavat sen takas. Se on kyllä tosi vinhan näkönen :D. Mennään Ouluun vapuksi ja tulomatkalla koukataan se raahesta. Että mä ootan jo kovasti Nellille kaveria :).

Eikö oltukin ihana nähä ekat potkut, ja mieskin varmaan nyt ihan tohkeissaan :D. Sillon ku täällä alettiin potkiin niin ne näky heti uloskin päin :). Nyt niitä ei voi olla kukaan huomaamatta :D.

Huomasin toisesta keskustelusta ku kyselit siitä 3D-ultrasta...minäkään en valitettavasti tiedä, mutta itse olisin halunnu 4D kuvan. Jokohan olet asiasta tietoisempi?

Aurinkoista päivän jatkoa!

Vierailija
44/72 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kyllä kesälomakiirusta kaikilla=)..

Viikonloppu oli ihan kamala... Oli liitoskipuja ja mahaan sattui.. Nyt tuo maha kipu on jo rauhittunu mutta liitoskivut jatkuu.. On se hieman tuskaa.. Kun kaikki jalkojen siirtely ja liikuttaminen sattuu.. Plääh.. Ja pitihän sitä viikonloppuna vähän rehkiäkkin.. Vaikka ei vieläkään saatu sitä makkaria laitettua.. Ostettiin käytettynä tutulta pinnasänky ja huomattiin että siitä puuttuu pohja, onneks se sitten löyty sieltä keneltä ostettiin se.. No päätettiin että turhaan me kootaan sitä pinnasänkyä kun ei sitä kokonaan saa valmiiksi ja siirrettiin viikolla makkarin laittoa.. Toivotaan ettei tämä asukki tahdo tulla vielä maailmaan..

Sisuliini 35+ jotain..=)

Vierailija
45/72 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveisiä vironmaalta...:D

Reissu meni hyvin vaikka jalkojenhan päälle tuo kävi, nyt kun on niitäkin alkanut turvottaa...=/

Kaunis on kaupunkina tuo tallinna ja yllättävän hyvin pärjää pelkällä suomenkielellä, mutta hinnat eivät enää nyt ole "niin" halpoja ja ökystyä alkaa koko paikka...euronkin meinaavat sinne vaihtaa.

Rahaa meni, vaikkei sitten loppujen lopuksi paljon mitään ostettukaan...

Noh, mutta sitten tämänpäiväisiin kuulumisiin...:)

Aamu alkoi takkuisesti ja aikas heikossa hapessa. On tässä nyt viron reisuun jälkeen ollu jotensakin niin veto pois...:( En siis odottanut kovin hyviä hemon lukemia neuvolasta.

Pissassa oli näkyny vähän sokeria ja niinpä mittaus näytti, 8.1...Rasitustestiin tuli lähete että pätkähti!Hemokin oli laskenu edelleen ja niitä rautatabletteja käski hakea.Painoa sen sijaan oli tullu "liiankin" reilusti...?!?? Kilo viikkoa kohti ja käski tarkkailla vähän syömisiä...MISTÄS TARKKAILET!!!???Ei meilläkään nyt niin paljon syödä, vaikka mun kerta-annos saattaa olla suurempi...=/ Jotenkin ei nyt kroppa enää samallalailla kierrätäkään sitä kuin normaalisti.Mulla on ollu tosi hyvä aineenvaihdunta ja oon kyllä saanu kiskoa mitä huvittaa painon silti pysyessä aisoissa. Nyt raskauden myötä oon jo valmiiks yrittäny tarkkailla kuinka syön ja mitä.

Oli toki kohtukin sitten kasvanu useamman sentin jo, mutta ei silti odotettavissa kovin suurta vauvaa olekaan...:) Semmoinen pikkuinen...:)

Nyt meen kattoon ton sapuskan ja sitten vielä lepään, on nyt niin jotenkin happi lopussa...

Timotei ja pikku-J 32+2

Vierailija
46/72 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käytiin naikkarilla tossa 4.7 siellä nyt saa ravata kokoajan (3vk välein) siellä näyttää olevan terve ja todella aktiivinen mötkylä 1189g ja kuulemma mennään niin hyvin käyrien mukaan miten nyt vaan voi... Tänään alkaa työt ei millään kiinnostas kolmen viikon lomailun jälkeen :( mutta pakko sitä rahaa on jostain repiä... vielä ois kaks kuukautta suunniteltuun äippälomaan..

Mullakin noita liitoskipuja sairaslomaakin sain niiden takia mutta pakkohan se oli töihin silti mennä ettei potkuja saa. Nyt niitä on vaan kuunneltava ja kestettävä sen lisäksi suonikohjut vaivaavat oikeassa jalassa sekä alapäässä kamalaa tuskaa...

ja noista juustoista ja muista mä oon pitkälti syöny aika lailla niitä juustoja ulkolaisi mansikoita yms jos on tehnyt mieli... :)

Anna 27+4

Vierailija
47/72 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan mä häiriköin täällä=)..

Hyvä että maha-asukit on kunnossa.. Täälläkin pidetään taas kovaa monotusta.. Pakko lähteä kohta päikkäreille kun on koko päivän ollut jotenkin vetelä ja väsynyt olo.. Vaikka olen yrittänyt jotain puuhaillakkin.. Kai tämä loppuraskaus sen tekee.. Äippäloma alkoi tänään virallisesti, mutta kotonahan olen ollut jo jonkin aikaa..

Ulos tekisi mieli mennä, mutta kun siellä ei ole tekemistä, siis sellaista mitä voisin tehdä.. olisihan täällä maalla vaikka mitä puuhaa, mutta eilen kun kitkin kasvimaata niin huomasin että ehkä se ei ole ihan niin fiksua ja jätin tänään nuo ulkotyöt..

Mua on ruvennut hieman pelottamaan että jos tämä vaaveli on kauheen iso kokonen.. sf mitta on kuitenkin ollut keskikäyrällä tai hieman yläpuolella.. Täytyy neuvolassa puhua asiasta.. Koko arvioon tuskin pääsen, jos se neuvolantäti ei itse epäile.. ja nyt kun on sijainen.. Huoh.. noo katsitaan mitä ke tapahtuu=)

Sisullini

Vierailija
48/72 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkaa kyllä sama pelko painaa takapuolta vaikka sanoivat että kaikki on niinkuin pitää kun on kuitenkin riski isoon vauvaan.... itse olen pienikokoinen (153cm) ja kuitenkin se diabates...

Lapsen isä on 185cm isokokoinen olut aina siis ruumiinrakenteeltaan leveät hartiat yms...

kyllä neuvolatäti ja naikkarin diabetes kätilö leikkimielisesti surkuttelivat minulle tyyliin "voi sinu raukkaa" ja "katsotaan tuleeko sieltä 5 vai 6kg) mutta mitäs jos sieltä on oikeasti tulossa sellanen mötkylä? tai huomaavat vasta sen siinä synnytyksessä tjt.... tuskin saan tästä kehosta ahdettua pihalle mitään niin isoa...... :(

Vierailija
49/72 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs 21v olen ja mies kesällä saman verran.

Etelä-suomessa asuntaan tässä tuusulan jokelassa kerrostalossa isossa kaksiossa kahden koiran kanssa. Toinen koira kyllä muuttaa isälle ja äidille viettämään eläkepäiviä ja kun on niin äksy. Olen myös diabeetikko joten raskaus on " vaikeampi" ja pah..

Ei ole suunniteltu tapaus söin e-pillereitä ja tulin raskaaksi joten tällä on kova halu maailmaan. Raskaus on siis ollut helppo tai no alkuraskaudesta oli sitä yökötys oloa ja väsymystä nyt kaikki hyvin pystyn treenaamaan vielä (salibandyä pelaan 3x vk) käyn spinningissä ja tietysti noitten hauvojen kanssa lenkillä...

Odottelen kovasti niitä liikkeitä... Neuvolassa ihmeteltiinkin että " etkö tunne" kun sydänääniä kuunneltiin niin oli kuulemma hyper aktiivinen vesseli siellä :))

rv 18+3

Vierailija
50/72 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin piipahtamaan tässä pikaseen ja kun huomasin tulleen useammankin viestin ajattelin pikaisesti kirjottaa...

Mulla osaltaan kirjottelu jääny hienojen ilmojen takia mutta nyt olo ei ole kovin häävi sunnuntaina iskeneen mahataudin takia...:(

tässä vielä kuntoa parantelen vaikka tänään on jo pakko mennä vähän töihin, kun pomo on espanjassa ja tuuraajaa ei oiken ole.saavat hepuleita muutenkin ihmiset kerrostaloissa jos ei niihin heti samana päivänä mennä, lähes jos samaan kellonaikaan!!!=/

pitää vain ottaa varovaisesti ja tehdä sen mitä pystyy,ottaa vain ne asiat mitä on pakko.

palailen kirjottelemaan paremmalla ololla ja ajalla.

muuten täälä kaikki ok ja pikkunen potkii kovasti...:)

Vierailija
51/72 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervepä terve teille kaikille ja heipä hei masuvauvoille...:D

Täälä voidaan jo paremmin ja mahatauti jäi taa.(tai siis äityli voi, pikkuinen on voinu koko ajan...:D)

Vähän vielä arkailee ruoan suhteen massu, mutta pikkusen kerrallaan niin kestää kyllä.Närästänyt on vielä, että kovin tahtoo kuplia...

Pikkuinen on sen sijaan potkiskellut kovalla tohinalla kaikki päivät...:D

Etenkin kun tuli nukuttua melkein 2vrk putkeen tuntu olevan virtaa...:D Tottunut että oon liikkeessä päivisin ja hän nukkuu.

Mahassakin aikas hyvin osa tuuppailuista näkyy, kunhan oikein intoutuu...:D Isi ei kyllä vielä ole kerinnyt niitä näkemään, aina lopettaa just kun isi katselee...:D

Ilkimys...

Mutta mitäs tänne...? Taas tullu uusiakin kirjoittelijoita mukaan, tervetuloa vaan!:)

Joo vähän vissiin laantunut toi kirjottelu ainakin mun osalta noihin kauniisiin ilmoihin, kun ollaan tota pihaa tehty parempaan kuosiin ja nyt alkaa näyttää hyvältä...:)

Ja aika paljon on muutenkin oltu koko ajan menossa ja tulossa...:D

Nyt ei vapulle ole muita suunnitelmia kuin miehen pikkuveljen synttärit(12) ja perjantaina pari tuntia töitä, toisaalta tympäsevää noi pari tuntia...

Huh, kyllä kuulkaa tää kevät on niin ihanaa aikaa uroskoiralle!!!=/ Meillä tuntuu ainakin pojassa uhkuvan niin paljon testosteroidia että vaahto vain valuu suusta lenkillä...:D Tässä eilen yritti leikatun uroksen selkään hyppiä ja mua komentaa kun en päästäny...urisi ja miehisteli...:D Raukka kun ei haista sitä urokseksi, ne ei enää haise millekään kun ne leikataan.=/

Loppulenkillä yritettiin pallon avulla vähän jo harjotella malttia...pikkuhiljaa hokas mitä hain takaa mutta pallo putos kun kivi suusta samantien napattua, joku haju otti ohjat...=/ :D

Nooh...pitänee vielä harjotella...;D

Tähän aikaan urosten ohittaminen on vain hankalaa kun pitäähän sitä nyt vähän miehistellä...!:O:D

Tiitukselle tsemppiä sen tupakin kans...Pidä vain pää kylmänä!Mutta hyvällä mallilla ainakin oot jo noin vähäiselläkin polttamisella, pysy edes siinä!:)

Minä oon niitä lapsia jonka odotusaikana on poltettu ja lähes koko lapsuuden sisällä...=/ Oon ollu jatkuvassa passiivisuudessa.Ehkä osasyy oman polttamisen alottamiselle aikoinaan...Nyt kuitenkin kutakuinkin pysynyt pää kylmänä vaikka joku polttaa vieressä.:)

Vai tulee teille uus kisu!!!:D Ihanaa!Ne on aina niin sopevia pikkuisena, ja isompanakin...:) Mun oma kisu on asustellut miehen vanhemmilla/pikkuveljellä jo reilun vuoden ja viettää leppoisia eläkepäiviään, elämänsä parasta aikaa...:) Ei o ikinä vielä voinut noin hyvin... (anteeksi mainonta: iltasanomien sivut/lemmikit ja haulla Pilvi, sellanen harmaa-valkonen, nick samaa luokkaa)

Eipä oo 3Dstä enempää tietoa löytyny...liekö tääläpäin sitten ollenkaan...?

Kylläpäs tänne ilmottautuu hyvää vuosikertaa...:D

Tervetuloa mukaan hiirimatto!Veikeä nimi...:D

Minkäslaiset hauvat teillä on?

Kyllähän sullakin varmasti alkaa pikkuhiljaa liikkeet tuntumaan, noilla paikkeilla mäkin havainnoin vasta ekat liikehdinnät...:D Tuntu sellasta hassua kuplintaa mahassa, niinkuin ois ilma kiertäny massunahan alla...:D Siitä alkokin pikkuhiljaa kuulostelemaan ja sitten alko tuleen oikeen tuuppasuja ja potkuja!Nyt mennään jo niin lujaa että ihan hirvittää...;D

Mutta nyt kutsuu työt!

Aurinkoiset päivän jatkot kaikille!!!:DD

Timotei ja pikku-J 23

Vierailija
52/72 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo railakasta vappua vaan kaikille... mä nauroinki neuvola tädille et mä tunnen tai no reagoin varmaa vasta niihi liikkeisii sit ku mua mätkitää oikee kunnolla.

Meillä on siis cairnterrieri poika 6v joka muuttaa siis meidän vanhemmille viettämään eläkepäiviä ja sekarotuinen hömppä poika 2v joka jää meille. Menipä tänävuonna 2 ulkomaanmatkaa sivusuun... :/

Vierailija
53/72 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kotiuduttu reissusta, ihanaa päästää kotiin! :)

Oulussa oli kyl aivan mahtavat ilmat! Aurinko paisto ja ehinkin vähän poltamaan nahkaa :/.

Viime viikolla tapahtui yllättäviä käänteitä! Miekkonen sai puhelin soiton ja sille tarjottiin töitä oulusta ja kävikin perjantaina juttusilla ja mikäpä siinä, otti työn vastaan. Palka tuplaantuu(huippu palka) ja päästään takasin kotiseudulle :D. Pienen ongelman tekee se, että työ alkaa 19pv (tätä kk) tai hyvällä mäihällä viikko siittä eteenpäin. Nykynen asunto sanottiin sopivasti irti, mutta nyt pitäis oulusta saada äkkiä joku. Ja mielellään sellanen, ettei tarvis heti vaihtaa eli hyvä kuntonen :D. jne. onhan niitä vaatimuksia... :).

Voi voi..että mä inhoa muuttamista :(. Vaikka sä kuinka pakkaat ja tyhjäät kaappeja niin aina sitä tavaraa pursuaa jostain lisää. Niiin inhottavaa. Ja paperisota voi myös alkaa :D työtapaturman takia sattunut sairasloma asia selvittää mihin hoidot jne., neuvolaakin pitää vaihtaa ja ja .. ääk..pää ihan sekasin tästä miettimisestä.

Ei haettukkaan sitä kisua nyt vaan vasta parin viikon päästä niin se ei joudu tähän muuttorumbaan.

Kävin katsoon Pilvestä ne kuvat. Oli muuten aika söpö, vähän hassun näkönen, mutta ihana :).

Neuvola käynnillä kaikki oli ihan hyvin. Vaavi kasvaa normaalisti sitä keskikäyrää pitkin, liikkuu paljon ja sydänkin pelaa :). Rautalääkkeet pitäis hakea..

Sellasta tänne päin, mutta nyt täytyy alkaa hoitelemaan asioita..kiire puskee pääle.

me rv 28+4

Vierailija
54/72 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jokos tämä keskustelu on tullut tiensä päähän?

timotei oli vielä kurkannu, et josko vielä jotain liikettä :). Olihan tässä kyllä ihana inhottava sivustojen uudistus ku mikään ei toiminu...

Muutto saatiin suoritettu, huh huh :). Kaikki tavarat ei ole vielä paikoillaan, mut en tiiä kannattaako purkaakkaan :D. Sen verran ikävästi yläkerran asukit mesuaa, että kuuluu tänne ihan ku ois vaan paperi välissä. Niillä täytyy jo kyl puuttua lattiasta joku matto parketin alta! Saamari ku viime yönäkin klo.23.15 alko musiikin pauhaus (aina sama saamarin kappale :D) ukko oli jo ehtiny nukahtaa, mutta minä sit jäin sänkyyn pyöriin.. no 30min päästä ku olin just saanu unesta kiinni niin ukko herää, hakee rikkaharjan ja alkaa takomaan kattoa! Pikkasen ku säikähin :D. Muusiikin soitto loppu ku seinään, mut aivan ku olis tahallaan käyny laittaan kengät jalkaan ja alkanu ravaan ees taas ja parvekkeen ovessa rampaten. Liekkö koiraakin tahallaan ravuuttanu ees taas ku semmonen kynsien kilahtelu kuulu. Pakkokai se on ovella käydä tai ainakin lappu viiä. Pari viikkoa menee, mut nyt ei enään jaksa. Kissanpentu valvottaa ihan tarpeeksi. Muutenkin niin väsyny, että melkeen itkettää :( rautakuuristakaan ei mitään apua.

Tullu vissiin yöllä kömmähdettyä ku polvessa ikävä ja kipeä hankaus jälki, auts.

Masuasukki voi ihan hyvin. Ikävästi meinaa pyllyä työntää kylkeen ja kumartelu sen takia hankalaa :). Välillä tosi kipeä, mutta parin pv levähdys auttaa huomatavasti. Mammalomakin alkaa ihan justiin :).

Että semmosta tänne. Miten muilla?

rv 33+1

Vierailija
55/72 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko ainakin liikkeet tuntua joskus vko 17-18.. En muista tarkkaan, mutta kun katsoin neuvolakortista niin vko 18 en ollut ihan varma että olivatko liikkeitä vai pulisiko maha muuten vaan..

-kivi-: En mäkään ole koko aikaa neuvolaan soitellut ym vaikka välillä on mieli tehnyt.. Oikeestaan mun mies on rauhotellut aika paljon että kaikki on normaalia.. Ja saattaahan sitä vuotoa olla ihan jostain muustakin.. Meillä ainkain on aina ne sydänäänet kuuluneet vaikka vähän aina jännittääkin jos mahassa on ollut rauhallisempaa..

Mutta neuvolasta: Vauvva on nyt raivotarjonnassa, ja saattaa kuulemma siellä pysyäkkin.. Eli pää alaspäin mennään.. Alapaine oli hieman koholla, mutta eipä th siitä kamalasti huolestunut.. Muuten oli arvot kohallaa, jopa hemoglobiini joka on nyt aikasemmin ollut tosi alhanen.. sf-mitta oli 30 ja se on juuri sen käyrän mukaan, viime kerralla oli yläkäyrällä.. Painoa on tullut, mutta on vähän tasaantunut.. Nyt on viikossa tullu 400g.. Jossain vaiheessa painoa tuli aivan kamalasti lisää pienessä ajassa.. Oon ite ollu kauhuissani mutta mies ja moni muukin on sanonut että ei se näy missään, mihin se paino sitten menee? Pelkään sitäkin että jos vauva on sitten kamalan suuri.. No tuon sf-mitan mukaan ei kyllä olisi.. Sydänäänet olivat 155.. Joten kovaa vauhtia jumputtaa.. Mitähän vielä.. No enpä muista.. Kaikki siis hyvin maha-asukilla..

Tiedättekö te kumpi sieltä tulee? Me ei haluta tietää kun vasta elokuussa, mutta kovasti aavistelen poikaa.. Molemmat ovat kyllä kovasti tervetulleet.. Mutta kun oma lempiväri on sininen niin sitä toivoo saavansa ostaa sinisiä vaatteita sitten.. Heh.. Vaikka olisi se kiva mekkojakin ostella..

Mieli tekis jo kamalasti laitella paikkoja kuntoon ja pitäähän sitä ruveta pikkuhiljaa laittamaankin.. Koskaan kun ei tiedä milloin se lähtö tulee.. Mieheni kyllä sano että kiire ei oo vielä, mutta kun on kamala hinku.. Meinasin tänään pestä Vauvan juttuja ja raivata sängylle tiaa tuonne makkariin.. Mutta katsoo nyt miten pystyy tekemään.. on niitä harjotussuppareita meinnaan hirmu tiheeseen nyt tullut.. No sitten vaan jalat ylös ja lepäämään välissä ja taas jatkaa.. Heh..

Mutta kirjotelkaas tänne=).. Mä kun oon taas superaktiivinen=)

Sisuliini ja nyt mennäänkin jo 33+2 viikot ollu sekasin mutta onneks neuvolassa tiedetään..=)

Vierailija
56/72 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja nyt 25+4 ja nyt on mennyt ihan hyvin.... Diabeetikko äiti olen ja verensokerit on loistavassa mallissa .. ultrassa on kuulemma kovin pitkä pötkylä.... kesälomaa viettelen äippälomalle jään 30.8 että kuukausi jää sitten valmistautumiseen.... jos nyt sitäkään...tänään pesin vauvan vaatteet kaikki mitä on tullu hankittua/saatu ja äitiyspakkauksen vaatteet... huomenna olisi tarkotus siivota tää huusholli asuttavaan kuntoon...

Vierailija
57/72 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa pinoa välillä.. Ettei häviä.. Heh..

Tänään on taas ollu supistuksia.. harjotus sellaisia.. Mutta oma vika.. Aamulla siivosin ja keräilin hauvavauvan tuhoja lattialta ja sitten oltiinkin ulkosalla ja pitihän sitä sielläkin jotain tehä.. Noo onneks ovat vaan harjotus..

Nukuttua en saanut taaskaan kunnolla ja nyt väsyttää ja kiukuttaa.. Ihan harmitta itteenikin kun on niin paha mieli koko ajan.. Eikä jaksais mitään tehä.. Hammasta purren vaan..

Vielä olis kauheesti tekemisrtä ja ostamista ennen vauvan tuloo, mutta tuo isäntä on vaan aika nihkee lähtemään shoppialemaan.. Pitää varmaan itsekseni lähteä.. Saahan siitäkin tekemistä.. Kiva roudata vaan kasseja maha pystyssä..=)

Nyt on taas mentävä, käy tää istuminen selkään..

Sisuliini 33+ 4

Vierailija
58/72 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä että tääläkin on taas innostuttu kirjottelemaan...:)

Mulla itellä on tässä ollu nyt kaikenlaista touhua ja mietittävää että oon yrittäny olla ressaamatta ja nauttia alkaneesta lomasta...:D

Jäin siis tossa tiistaina pois töistä, ensin kesälomalle ja siitä suoraan alkaa äippäloma 3.7.

Meille on nyt viikonloppuna vähän reissua tiedossa kun varattiin 3pvn viron reissu...:) Laiva lähtee sunnuntaina aamulla mutta me jo lauantaina aamulla helsinkiin, mennään siellä yhdeksi yöksi hotelliin jottei sitten tarvi sunnuntaina aamuyöllä väsyksiis lähteä ajelemaan, menee yks päivä ihan piloille muuten...:S :D

Kuvitella, yks yö helsingissä maksoi melkein enemmän kun koko tallinnan matka...?!?:O Hölmöä....

Vähä onpi jo ollu tota matkakuumettakin havaittavissa...:P

Muutenkin täälä voidaan hyvin. Pikkutinkiäinen on nyt keksiny mistä naruista vetää...:D Kun istun sen on pakko tuuppia jaloilla tonne kylkiluiden väliin jotta mun on pakko suoristautua!:D Kun taas nousen seisomaan se työntää pepun niin lähelle mahan pintaa että joskun joudun kumartamaan kun se tuntuu lähes vatsakrampilta...:D Ja eilen illalla sängyssä se keksi kyljestä jonkin hermon johon potkasemalla saa äitinkin tekemään pakkoliikkeisen potkuliikkeen...!:D Hyvä etten miestä potkassu alas sängystä kun kuunteli masunliikkeitä just...:´D Tänä aamulla se sitten kutitteli samaa hermoa vissiin kokeilumielessä...

Ensimmäinen kipeä supparikin tuli tuossa juhannusviikonloppuna, oisko se sitten ollu sunnuntai...Olin pudota vessassa polvilleni...:S

Ei mutta kyllä mä täälä voisin taas kirjotella tuntikaupalla, nyt on kuitenkin vähä pakko siistiä tätä kämppää kun tulee vieraita tuos puolenpäivän aikaan...

Timotei ja pikku-J 32

Vierailija
59/72 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa ja kohtahan tervetuloa takaisia suomen maalla Timotei..

Mun tekis mieli tehdä myös kesälomareissu, mutta enpä taida uskaltaa lähteä mihinkään enää.. Anoppikin paheksuen ´sanoi että ette taida tänä kesänä mökille tulla, sanoin että eipä taideta.. Tympee sekin..

Oli jotenkin helppo viikko kun mieheni oli kotosalla ja auttoi hänkin kotitöissä.. Mutta taas joutuu olemaan elokuuhun asti (Toivottavasti) yksin päivät kotosalla.. Mahassa on koko viikonlopun ollut aikamoinen myllerrys ja nipistyksiä on ollut.. Joten olo ei ole ollut maailman paras.. Eilen jo mietin että pitääkö tästä suunnitella lähtöä, mutta eipä onneksi tarvinnut.. Tänään onkin sitten rauhallisempaa.. Ja tuntuu oikeastaan hassulta että koko viikonlopun hakattiin japotkittiin niin nyt sit nukutaan koko ajan.. No tiedän kyllä että kaikki on kunnossa..

Milla 34+1 Hirveesti jo viikkoja kasassa.. :)

Vierailija
60/72 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoja raastaa.. Tuo anoppini.. Nyt sanoin suuni puhtaaksi hänelle ja nyt odottelen nouseeko sota vai maailman sota.. Jompi kumpi.. Tuntuu kuin hänen mielestään minulla ei ole muuta ajattelemista kuin hänen ongelmansa ja itsesäälinsä.. Sanoinkin nyt että mä en halua ennen elokuuta kuulla enää yhtään muiden ongelmia.. Katsotaan mitä tapahtuu.. Ilmottelen olenko vielä hengissä myöhemmin.. Heh.. Mutta eihän se mulle hyvää tee kuunnella sen surkutusta ja kun se vielä kaataa kaikki mun niskaan.. Hyvin alko aamulla päivä mutta nyt sitten olenkin kiukkunen kun ampiainen.. Pitää varmaan mennä siivoomaan jotain niin helpottaa.. Anteeksi että puran täällä kiukkuani..

Sisuliini...