Onko kaikki täällä palstailijat sitten vielä hoikkiakin
kun niin herkästi tartutaan toisten kiloihin näissä topikeissa?
Itse en ole hoikka, aika iso tällä hetkellä, onneksi ensi viikolla syntyy kaksi uutta ihmistä täältä massusta niin vähän helpottaa nuo kilot.
Mä nimittäin lihoin raskausaikana peräti 14kg kun täällä ohjeistettiin että viisi sais tulla. Johan nuo kaksosetkin painaa sen 3+3kg ja kait siellä jotain muutakin painoa sitten on.
Onko muita lihavia?
Kommentit (8)
mutta minä en ole hoikka. Olen suunnilleen anorektisen laiha, eikä ole yhtään kivaa sekään.
ja ensimmäistä odotan vasta kolmannella kuulla. Silti on painoa, oli jo ennen raskautumistakin. Joten minä en ainakaan ole hoikka :)
Sähän olet muuten saanut ihan hillittömän vähän painoa raskausikana! Ole huoleti.
5 kg ei ole oikeaa tietoa, unohda se :)
Ihminen, joka on ennen raskautta hoikka/laiha saa luonnollisesti enemmän kiloja ympärilleen kuin ylipainoinen. Kroppa valmistautuu imetykseen keräämällä rasvaa jne. Nämä asiat lukevat ihan niissä neuvolassa saaduissa papereissa.
Ymmärrän, että viestisi oli tarkoituskin olla ironinen, mutta sanon silti, että älä todellakaan koe mitään ahdistusta 14 kg lisästä kaksoisraskaudessa. Se on aivan normaali painonnousu ja enemmänkin olisi voinut tulla.
Itselläni tuli painoa 14 kg molemmissa raskauksissa. Normaalitilassa olen hoikka.
Mutta ihan ihmisen näköinen kuitenkin ja tyytyväinen omaan itseeni.
Ehkä sen ansiosta imetin molempia vuoden ilman korvikkeita. Eli antakaa vaan raskauskilojen tulla. Itse olen jälleen normaalipainoinen.
silti vaikka raskauskiloja tuli 18,joista pari jäi.
Toki lasten syntymien välillä paino pudonnut takaisin. Täällä siis elefantti! Repikää siitä. Niin ja mun massusta on tullu " vaan" yks kerralaa.! =-)