Lue keskustelun säännöt.
ikäero parisuhteessa
08.04.2008 |
Paljonko teillä on ikäeroa parisuhteessa. Itse olen 25-vuotias ja mies 41-vuotias. Onko liikaa?
Kommentit (5)
aiheutuuko ikäerosta kuilu välillenne?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aikuisia molemmat, joten ikäeronne ok.
Minusta teidän ikäeronne tuntuu aika hurjalta ap, mutta itsepähän sen parhaiten tiedätte!
Itse en voisi ihastua/rakastua vanhempaan mieheen, maksimi ikäero voisi olla 5 v. Minä olen kolme vuotta vanhempi kuin mieheni.
Ei mun mielestä teillä ole liikaa ikäeroa. Ennen ajattlelin, etten osais olla vanhemman miehen kanssa, nykyistä miestäni luulin 29-30-vuotiaaksi, yllätyin suuresti kun kuulin, että onkin reippaasti päälle 30v. :D
Ikähän on vain numeroita, suurempi merkitys mun mielestä on sillä, miten synkkaa yhteen ja ollaanko henkisesti samalla aaltipituudella.