Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikäero parisuhteessa

Vierailija
08.04.2008 |

Paljonko teillä on ikäeroa parisuhteessa. Itse olen 25-vuotias ja mies 41-vuotias. Onko liikaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä teillä ole liikaa ikäeroa. Ennen ajattlelin, etten osais olla vanhemman miehen kanssa, nykyistä miestäni luulin 29-30-vuotiaaksi, yllätyin suuresti kun kuulin, että onkin reippaasti päälle 30v. :D

Ikähän on vain numeroita, suurempi merkitys mun mielestä on sillä, miten synkkaa yhteen ja ollaanko henkisesti samalla aaltipituudella.

Vierailija
2/5 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheutuuko ikäerosta kuilu välillenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia molemmat, joten ikäeronne ok.

Vierailija
4/5 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Minusta teidän ikäeronne tuntuu aika hurjalta ap, mutta itsepähän sen parhaiten tiedätte!

Vierailija
5/5 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi ihastua/rakastua vanhempaan mieheen, maksimi ikäero voisi olla 5 v. Minä olen kolme vuotta vanhempi kuin mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä