Kumppanilla tatuointeja
Tämä saattaa jostain kuullostaa todella tyhmältä kysymykseltä, mutta haittaako naiset jos kumppanillasi olisi jotain tatuointeja tai rumia semmosia joita itse katuu ja häpeää mutta niistä ei pääse eroon.. Voitteko lopettaa tapailun muuten mukavan kaverin kanssa jos hänellä siis on vaikka esim rinnassa isoja tatuointeja?
Kommentit (11)
Ei ne kyllä minua häiritse. Todella pinnallista jos jotkut piilossa olevat tatuoinnit estää suhteen.
Jos olen muuten tosi rakastunut niin kaipa sen sietäisi, siedän muitakin vikoja, mutta jos en välitä tyypistä erityisemmin ja se on kiikunkaakun muutenkin kannattaako jatkaa vai ei niin joku mauton tatuointi näkyvässä paikassa voisi kyllä ratkaista tilanteen ei-hänen-edukseen
En ole koskaan seurustellut tatuoimattoman miehen kanssa, nyt kun asiaa aloin ajatella. Mitäköhän tuo kertoo minusta?
Mutta jos tatuoinnit todella häiritsee, niin kannattaa ottaa peittokuva. Oikea ammattilainen voi loihtia vanhan tatuoinnin päälle jotain uutta ja hienoa. Näin ainakin itse tekisin, jos joku kuvistani alkaisi ottaa aivoon.
Kyse on nimenomaan peitekuvasta eikä se vielläkään minua miellytä mutta olen ajatellut että se on nyt siinä ja pysyy en voi sille mitään.. Nykyinen tyttöystäväni sanoo että turhaa murehtii tommosia asioita mutta ajattelin että näinköhän kaikki suvaitsee tämmöstäkään asiaa.. Onneksi kuvat on piilossa kun laittaa paidan päälle mutta kun suihkuunki menee niin monesti ajattelee että pitikin sillon nuorena olla tyhmä ja lähteä näihin vouhotuksiin mukaan!!
No, samalla tavalla nuo varmasti menee kuin mikä tahansa ulkonäkö" haitta" . Eli vaikka iso, ruma arpi tai muu ikävä juttu. Turha siitä on stressiä ottaa, jos joku sua rakastaa niin rakastaa kyllä niistä tatskoista huolimatta. Etkö ajattele että nykyinen tyttöystäväsi voisi olla " se oikea" ? Häntä ei siis selvästi haittaa kun sanoo sen suoraan. Voithan miettiä jotain isompia toimenpiteitä? En ole kylläkään asiaan perehtynyt.....
Kaikinpuolin nykyinen on minulle se oikea uskon siihen vakaasti! Olen kuitenkin käyttäytynyt häntä kohtaan todella huonosti ja tiedostan omat virheeni ja olen jopa kertonut hänelle miksi niin on ollut ja näin. Lähinnä siis kyse siitä että en ole kuunnellut häntä tarpeeksi ja olen ollut liian tukahduttava hänen ideoitansa kohtaan.. En edes tiedä miksi minulla on ollut semmoinen asenne ja rooli päällä tässä viimevuodet mutta nyt kun olen rauhassa saanut ajatella asioita niin huomaan että se on ollut lapsellista ja todella naurettavaa enkä voi käsittää miten olen voinut sellaista tehdä rakastamalleni ihmiselle. Toivon että rakkaani antaa minun viellä näyttää että minä en todellakaan ole sellainen ihminen.. Ikävää tosiaan että asiat huomaa vasta sitten kun ne on menettämässä.
Noista isommista toimenpiteistä niin en oikein usko noihin laaserhoitoihin sun muihin kun kyseessä kuitenkin niin iso kuva ja monille on jäänyt vain arvet tuosta hoidosta! Ehkä tulevaisuudessa tulee jotain mullistavaa mikä poistaa kunnolla noi kuvat ja jään odottelemaan sitä!!
Siis asia on niin että itse en tykkää noista laisinkaan ja siksi se tuntuisi äärimäisen pahalta jos joku ei asiaa ymmärtäisi :( AP
up