Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tyhmää viedä tupari lahjaksi kahvia, kun ei muuta keksi?

Vierailija
01.04.2008 |

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA toki puolin ja toisin tiedettiin että ei sinne mitään teetä menty juomaan..

Vierailija
62/68 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta/yö kahville tai teelle silloin kutsuttiin. Ne kyllä juotiin vasta aamulla herätessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä poikamiehelle mitään kasvia ainakaan, ei ne niitä osaa kuitenkaan hoitaa.... Mä veisin tässä tapauksessa sen perinteisen leivän ja suolan, sekä sitten siihen päälle kaljaa.

Vierailija
64/68 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka poikamies haluaisin siivoustarvikkeita? Muuttaako äidin helmoista nyt pois, vai onko kaikki perustarvikkeet jo kasassa?

Vierailija
65/68 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin leathermanin monitoimipuukko, saa kaiverruksella tai joku viinapullo. Riippuu mik' on budjetti

Vierailija
66/68 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkimassa ja tuparit on illalla. ap

Vierailija
67/68 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku lahjakortti esim. sisustusliikkeeseen tai vastaavaan, saavat itse hakea sitten mitä haluavat

Vierailija
68/68 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viineistä nauttiva akateeminen poikamies: viiniä ja juustoa. Iloinen kaljaveikko: kaljaa ja vaikka sipsejä tai itse tehty pitsa tarjottavaksi tupariporukalle. Snobimpi kaljaveikko: lajitelma erikoisoluita ja vaikka jotain hienompia makkaroita Stokkan herkusta. Junttihuumorista nauttiva tapaus: kaljaa ja jokin kauhea dvd, tai ehkä huumorituoppi. Metroseksuaali tai homppeli: ei sisustustavaraa, mutta tälle sopii kahvi, erikoiskahvi ja jotain hienompia keksejä tai vaikka käsintehtyjä konvehteja. " Pelimies" -tyyppi: kortsuja tms. " viettelypakkaus" . Perusmies joka muuttaa omilleen: keittokirja ja mittavälineet tms. Viinaan menevä veikkonen: kossupullo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi