onko tyhmää viedä tupari lahjaksi kahvia, kun ei muuta keksi?
Kommentit (68)
Ilta/yö kahville tai teelle silloin kutsuttiin. Ne kyllä juotiin vasta aamulla herätessä.
äläkä poikamiehelle mitään kasvia ainakaan, ei ne niitä osaa kuitenkaan hoitaa.... Mä veisin tässä tapauksessa sen perinteisen leivän ja suolan, sekä sitten siihen päälle kaljaa.
Kuka poikamies haluaisin siivoustarvikkeita? Muuttaako äidin helmoista nyt pois, vai onko kaikki perustarvikkeet jo kasassa?
Niin leathermanin monitoimipuukko, saa kaiverruksella tai joku viinapullo. Riippuu mik' on budjetti
hankkimassa ja tuparit on illalla. ap
joku lahjakortti esim. sisustusliikkeeseen tai vastaavaan, saavat itse hakea sitten mitä haluavat
Eli viineistä nauttiva akateeminen poikamies: viiniä ja juustoa. Iloinen kaljaveikko: kaljaa ja vaikka sipsejä tai itse tehty pitsa tarjottavaksi tupariporukalle. Snobimpi kaljaveikko: lajitelma erikoisoluita ja vaikka jotain hienompia makkaroita Stokkan herkusta. Junttihuumorista nauttiva tapaus: kaljaa ja jokin kauhea dvd, tai ehkä huumorituoppi. Metroseksuaali tai homppeli: ei sisustustavaraa, mutta tälle sopii kahvi, erikoiskahvi ja jotain hienompia keksejä tai vaikka käsintehtyjä konvehteja. " Pelimies" -tyyppi: kortsuja tms. " viettelypakkaus" . Perusmies joka muuttaa omilleen: keittokirja ja mittavälineet tms. Viinaan menevä veikkonen: kossupullo.
JA toki puolin ja toisin tiedettiin että ei sinne mitään teetä menty juomaan..